eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olszanka › Remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Olszanka



Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Olszanka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OLSZANKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412800

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 16

1.5.2.) Miejscowość: Olszanka

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-332

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 412 96 83

1.5.8.) Numer faksu: 77 412 96 83

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwest@olszanka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-olszanka

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Olszanka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-af9a9c05-b3f4-11ec-9f44-6e63702cb2f7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00162812

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016256/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Olszanka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00108434/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IRiOŚ.271.2.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest „Remont i przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Olszanka”
2) Zakres robót obejmuje:
a) Modernizację drogi, ul. Słoneczna w miejscowości Olszanka;
b) Modernizację drogi gminnej nr 10306 O w Krzyżowicach;
c) Modernizację drogi gminnej nr 104308 O ul. Polna wraz z przebudową łącznika do istniejącej drogi gminnej wewnętrznej w Jankowicach Wielkich;
d) Przebudowę drogi wewnętrznej nr 1 położonej w Przylesiu;
e) Przebudowę drogi transportu rolnego w Gierszowicach;
f) Modernizację drogi wewnętrznej ul. Akacjowa w Pogorzeli;
g) Przebudowę drogi transportu rolnego w Michałowie;
h) Przebudowę drogi wewnętrznej u;. Długa w Przylesiu;
i) Przebudowę drogi transportu rolnego w Janowie;
j) Przebudowę drogi transportu rolnego w Czeskiej Wsi
k) Modernizację drogi gminnej nr 10201 O w Przylesiu;
l) Przebudowę drogi wewnętrznej w Pogorzeli.
3) Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja projektowa (Projekty wykonawcze, Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz dokumenty pomocnicze – przedmiary robót).
W ramach zadania Wykonawca wykona i umieści przy każdym odcinku drogi objętej zamówieniem tablice informacyjną (łącznie 12 szt.), których treść określono na stronie: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza/#c21674.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7728524,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14200000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7728524,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Remonty Dróg Marcinków RDM Grzegorz Marcinków

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7471134152

7.3.4) Miejscowość: Michałów

7.3.5) Kod pocztowy: 49-332

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7728524,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.