eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodzież › Świadczenie usług zbiorowego żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży



Ogłoszenie z dnia 2023-04-04


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług zbiorowego żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego
im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL POWIATOWY IM. PROF. ROMANA DREWSA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308519

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 29

1.5.2.) Miejscowość: Chodzież

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-800

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpital-chodziez.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-chodziez.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-268fd53a-bb88-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług zbiorowego żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego
im. prof. Romana Drewsa w Chodzieży

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-268fd53a-bb88-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00162672

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00093399/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Świadczenie usług zbiorowego żywienia pacjentów Szpitala Powiatowego im. Prof. Romana Drewsa w Chodzieży

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00121338

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2023.DD

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przygotowywanie i dostarczanie posiłków całodobowych zwykłych i dietetycznych dla pacjentów Szpitala dostosowanych do jednostek chorobowych przez wszystkie dni tygodnia w okresie wykonywania umowy.
Rodzaje diet występujących na oddziałach: normalna, lekka, cukrzycowa, cukrzycowa x5, wątrobowa, żołądkowa, nerkowa, trzustkowa, kleik, bezmleczna, płynna, wysokobiałkowa, miksowana, roczna, butelkowa lub inne na żądanie Zamawiającego.
Na jeden posiłek (osobodzień) odpowiedni dla danej diety pacjenta składa się :
 śniadanie,
 drugie śniadanie (tylko dla diety cukrzycowej),
 obiad dwudaniowy (zupa, drugie danie, napój – kompot z owoców lub napój z soku owocowego),
 podwieczorek (tylko dla diety cukrzycowej i dziecięcej),
 kolacja.
Poprzez osobodzień – należy rozumieć pełne całodobowe wyżywienie pacjenta.
W ramach jednego osobodnia jeden raz w dekadzie należy podać 3-krotnie podwieczorek z uwzględnieniem owoców sezonowych.
Pory wydawania posiłków: śniadania – 8.00, obiad – 13.30, kolacje – 18.00.
Wykonawca będzie dostarczał bezpośrednio na oddziały Szpitala posiłki gorące, gotowe do podania. Nadzór nad wydawanymi posiłkami prowadzić będzie Pielęgniarka Epidemiologiczna Szpitala.
Wykonawca będzie zobowiązany do przygotowywania posiłków zgodnie z jadłospisem sporządzonym przez firmę, ocenianym i zatwierdzonym przez Pielęgniarkę Epidemiologiczną Szpitala. Każde odstępstwo od zatwierdzonego jadłospisu będzie wymagało niezwłocznego zawiadomienia i uzyskania pisemnej (za pośrednictwem poczty elektronicznej ) zgody od Pielęgniarki Epidemiologicznej Szpitala. Dwukrotny brak zgody może być podstawą do odstąpienia od umowy.
Ustalanie ilości osobodni na dany dzień będzie dokonywane do godz. 7.15 dnia bieżącego.
Uzupełnianie osobodni o przyjęcia do szpitala będzie dokonywane do godz. 11.15 tego dnia.
Przyrządzanie posiłków zgodnie z zachowaniem wszelkich wymogów sanitarnych oraz zgodnie z normami zalecanymi przez Instytut Żywienia i Żywności dla Chorych w szpitalach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 652050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 652050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 652050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Micek&Micek s.c. Halina Micek, Henryk Micek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 7642042713

7.3.3) Ulica: Czechowskiego 6a

7.3.4) Miejscowość: Chodzież

7.3.5) Kod pocztowy: 64-800

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 652050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.