eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stalowa Wola › Dostawa mebli biurowych i szkolnych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola



Ogłoszenie z dnia 2021-08-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych i szkolnych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384503002

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Jana Pawła II 25A

1.5.2.) Miejscowość: Stalowa Wola

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-450

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.5.7.) Numer telefonu: 158194710

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: scuw@stalowawola.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.stalowawola.pl//?c=mdTresc-cmPokaz-1657

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.stalowawola.pl//?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1663

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa mebli biurowych i szkolnych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6f99173-fb4d-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00162231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00146891/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP – II.271.97.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 29580,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych i szkolnych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola
2. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę mebli do następujących Jednostek organizacyjnych Gminy:
1) Przedszkole Nr 5 im. Juliana Tuwima w Stalowej Woli, ul. Mieszka I 5, 37-464 Stalowa Wola
2) Publiczna Szkoła Podstawowa Mistrzostwa Sportowego Nr 2 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli, ul. Mickiewicza 15, 37-450 Stalowa Wola
3) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 11 im. Szarych Szeregów w Stalowej Woli, ul. Wojska Polskiego 9, 37-450 Stalowa Wola
4) Publiczna Szkoła Podstawowa Nr 12 im. Jana Pawła II w Stalowej Woli, ul. Poniatowskiego 55, 37-450 Stalowa Wola
5) Zakład Administracji Budynków w Stalowej Woli ul. Wyszyńskiego 7a, 37-450 Stalowa Wola
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduję się w Załączniku nr 7 do niniejszego SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39100000-3 - Meble

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Centralny Zamawiający - Stalowowolskie Centrum Usług Wspólnych (SCUW), na podstawie art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn.zm.), zwanej dalej ustawą Pzp, informuję o unieważnieniu postępowania pn.: „Dostawa mebli biurowych i szkolnych dla Jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola” na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp., tj. cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Zamawiający – Jednostki organizacyjne Gminy Stalowa Wola zamierzały przeznaczyć na sfinansowanie w/w zamówienia kwotę 37 701,43 zł brutto.
Do dnia 23 sierpnia 2021 roku do godziny 09:00 na w/w postępowanie wpłynęły cztery oferty:
1) Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe "WERSALIN" Jerzy Syposz,
ul. Przemysłowa 6, 57-200 Ząbkowice Śląskie, NIP: 8871001509 na łączną wartość: 37 117,50 zł
2) Nowa Szkoła Sp. z o.o., ul. POW 25, 90-248 Łódź, NIP: 7250013378 na łączną wartość: 43 780,00 zł
3) "KALSPORT" Paweł Kalita, al. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów, NIP: 8131004652 na łączną wartość: 38 260,00 zł
4) Moje Bambino Sp. z o.o. Sp. k., Ul. Graniczna 46, 93-428 Łódź, NIP: 7251933448 na łączną wartość: 42 264,03 zł brutto

Zamawiający - Jednostki organizacyjne Gminy Stalowa Wola nie mogą zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty tj. do kwoty 38 260,00 zł brutto zaoferowanej przez Wykonawcę "KALSPORT" Paweł Kalita, al. Rejtana 8, 35-310 Rzeszów (najkorzystniejsza oferta na podstawie kryteriów oceny ofert, które zostały określone w dokumentach zamówienia – w SWZ oraz w ogłoszeniu o zamówieniu). W związku z powyższym postępowanie zostaje unieważnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37117,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 43780,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.