eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pawłowice › Budowa placu zabaw na działce ew. nr 1695/180 przy Publicznym Przedszkolu w Pielgrzymowicach przy ul. Karola Miarki 8 w ramach zadania "Rozbudowa budynku na działce nr 1695/18 w Pielgrzymowicach"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-17


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa placu zabaw na działce ew. nr 1695/180 przy Publicznym Przedszkolu w Pielgrzymowicach przy ul. Karola Miarki 8 w ramach zadania „Rozbudowa budynku na działce nr 1695/18 w Pielgrzymowicach”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD GMINY PAWŁOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000542764

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zjednoczenia 60

1.5.2.) Miejscowość: Pawłowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-250

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pawlowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawlowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-zp.pawlowice.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placu zabaw na działce ew. nr 1695/180 przy Publicznym Przedszkolu w Pielgrzymowicach przy ul. Karola Miarki 8 w ramach zadania „Rozbudowa budynku na działce nr 1695/18 w Pielgrzymowicach”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2ce30610-c486-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00161969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00014325/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa placu zabaw na działce ew. nr 1695/180 przy Publicznym Przedszkolu w Pielgrzymowicach przy ul. Karola Miarki 8 w ramach zadania Rozbudowa budynku na działce nr 1695/18 w Pielgrzymowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133670/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OR.271.13.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres prac obejmuje:
a) zabudowa urządzeń placu zabaw wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznej,
b) wykonanie mini boiska o nawierzchni poliuretanowej,
c) wykonanie chodnika o nawierzchni z kostki brukowej,
d) montaż ogrodzenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą. W dniu 12 maja 2022 Zamawiający został poinformowany telefonicznie przez Wykonawców, że nie ma możliwości zalogowania się na platformę obsługująca zamówienie, a tym samym nie mogą oni złożyć oferty. Firma obsługująca platformę potwierdziła wystąpienie problemu, który został usunięty dopiero po upływie terminu na składanie ofert. Zamawiający jako gospodarz postępowania, a nie operator platformy, ponosi odpowiedzialność za prawidłowy przebieg postępowania. Odpowiada więc za działanie infrastruktury informatycznej, przy pomocy której wykonawcy składają oferty w postępowaniu. Brak możliwości złożenia oferty w wyniku problemów technicznych platformy, za pomocą której prowadzone jest postępowanie, może mieć wpływ na rezultat postępowania z uwagi na ograniczenie uczciwej konkurencji. Istnieje możliwość, że oferta wykonawcy, któremu system uniemożliwił jej złożenie, okazałaby się najkorzystniejsza. W takiej sytuacji zachodzi konieczność unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.