eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie CEA - FG oraz utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami z zastosowaniem urządzeń, materiałów oraz środków czystości.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie CEA – FG oraz utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami z zastosowaniem urządzeń, materiałów oraz środków czystości.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080455296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dziewięciu Muz 10

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pzp@filharmoniagorzowska.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.filharmoniagorzowska.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ceafilharmoniagorzowska.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Instytucja kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie CEA – FG oraz utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami z zastosowaniem urządzeń, materiałów oraz środków czystości.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-229dfee8-daa9-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000973/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Centrum Edukacji Artystycznej - Filharmonia Gorzowska

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101885/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CEA-FG.271.3.2021-TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 419297,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Sprzątanie i utrzymanie czystości w obiekcie Centrum Edukacji Artystycznej – Filharmonia Gorzowska oraz utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku wraz z parkingami przy ul. Dziewięciu Muz 10 w Gorzowie Wlkp. z zastosowaniem niezbędnych urządzeń, materiałów oraz środków czystości”

1) Zakres zamówienia:
a) sprzątanie obiektu Filharmonii Gorzowskiej,
b) utrzymanie czystości na posesjach przynależnych do budynku oraz odśnieżanie w okresie zimowym,
c) sprzątanie oraz utrzymanie czystości w parkingu wielopoziomowym i parkingu służbowym.
d) mycie pylonów reklamowych CEA-FG w 3 lokalizacjach na terenie miasta Gorzowa Wlkp.
2) Zobowiązania Wykonawcy:
 Usługi sprzątania pomieszczeń wykonywane będą w budynku Filharmonii przy ul. Dziewięciu Muz 10 w Gorzowie Wlkp., sprzątane będą:
 foyer, scena i widownia, pomieszczenia muzyków w tym garderoby sprzątane będą przez sześć dni w tygodniu z uwzględnieniem sobót i niedziel jeżeli w tych dniach Zamawiający organizuje imprezy artystyczne, w terminach i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, gdyż zależne jest to od harmonogramu imprez artystycznych,
 pomieszczenia techniczne raz w miesiącu w terminie i godzinach uzgodnionych z Zamawiającym, pomieszczenia kodowane sprzątane pod nadzorem wyznaczonego pracownika Zamawiającego,
 pomieszczenia biurowe wraz z łazienkami, wc oraz aneksami kuchennymi przy pomieszczeniach biurowych – pięć razy w tygodniu (od poniedziałku do piątku)- po godz. 16 00 - po zakończeniu pracy użytkowników budynku poszczególnych pomieszczeń do efektywnego zakończenia w tym samym dniu roboczym,
 pozostałe łazienki, wc oraz ciągi komunikacyjne sześć razy w tygodniu analogicznie jak w foyer, scena, widownia określone w lit. a).
b) Usługi utrzymania czystości na posesjach przynależnych do budynku oraz usługi sprzątania i utrzymania czystości w parkingu wielopoziomowym i parkingu służbowym wykonywane będą od poniedziałku do niedzieli od godz.700 do efektywnego zakończenia w tym samym dniu.
c) Dla realizacji usług Wykonawca zapewni ekipę sprzątającą minimum 4 osoby na pełnym etacie w tym jedna osoba zajmująca się utrzymaniem czystości terenów przynależnych do budynków oraz dodatkowy personel - 1 osobę w przypadku imprez organizowanych przez Zamawiającego w obiekcie lub poza obiektem celem wzmocnienia ekipy sprzątającej:
(średnio 8 imprez – 4 godz. każda - w miesiącu - harmonogram imprez przedstawiony zostanie wyłonionemu w postępowaniu wykonawcy).
d) Zamawiający wymaga, aby pracownicy fizyczni wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia, polegające na bezpośrednim fizycznym wykonywaniu usług sprzątania i utrzymania czystości, zatrudnieni byli przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320)
W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90620000-9 - Usługi odśnieżania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 499999,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 580210,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 499999,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPUH TECH DOM Sp. J. MICHALIK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 210027864

7.3.3) Ulica: STASZICA 1F

7.3.4) Miejscowość: GORZÓW WLKP.

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 499999,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-08-01 do 2023-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty społeczne

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.