eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Otwock › Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fb5dbed1-c8a4-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161617

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032063/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Tryb z wolnej ręki na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy z dnia z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 t. j., dalej ustawy PZP) - w związku z umową nr WGK.272.8.2022 z dnia 03.10.2022 r., zawartą w wyniku przeprowadzonego postępowania przetargowego numer WZP.271.53.2022 o nazwie:
,,Wykonywanie na terenie Otwocka prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic.” Zamówienie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia
zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych. Polega na powtórzeniu podobnych robót
budowlanych. Było przewidziane w ogłoszeniu i zamówienia dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego
przedmiotem oraz całkowita jego wartość została uwzględniona w obliczeniu wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-6e9e7e47-22bc-11ed-b8b2-9a321cc30829

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.09.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 191030,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie na terenie Otwocka, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, prac remontowych związanych z zapewnieniem bezpieczeństwa ruchu drogowego i przejezdności ulic, polegających na:
1) likwidacji wybojów w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych,
2)
a) równaniu ulic o nawierzchniach ziemnych z zagęszczeniem i likwidacją nadmiaru gruntu po skraju równania z nadaniem jezdni przekroju poprzecznego daszkowego lub parabolicznego umożliwiającego powierzchniowe odprowadzenie wody na pobocza,
b) doziarnianiu wraz z późniejszym wyrównaniem i zagęszczeniem fragmentów ulic gruntowych i nieulepszonych tłuczniem frakcjonowanym twardym, przy średniej grubości warstwy tłucznia ok. 10 cm,
c) doziarnianiu wraz z późniejszym wyrównaniem i zagęszczeniem fragmentów ulic gruntowych i nieulepszonych kruszywem betonowym, przy średniej grubości warstwy ok. 10 cm,
3) remoncie cząstkowym chodników, parkingów, jezdni z prefabrykatów betonowych oraz innych elementów ulic.

3.2. Opis przedmiotu zamówienia dla robót o których mowa w pkt. 3.1.1):
1) Zamawiający wymaga, aby podczas wykonywania prac Wykonawca stosował masę asfaltową na gorąco. W zakres prac podczas likwidacji wybojów w jezdniach o nawierzchniach bitumicznych wchodzi: wycięcie uszkodzonych fragmentów nawierzchni z nadaniem regularnych kształtów, wywóz rumoszu, posmarowanie naprawianego miejsca ogrzanym asfaltem, wypełnienie wyboju lub zagłębienia masą asfaltową z recyklera wraz z zagęszczeniem, uszczelnienie połączenia np. poprzez, posypanie piaskiem.
2) Za wykonane prace Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowo-ilościowe stanowiące iloczyn ilości wbudowanej masy asfaltowej na gorąco i zaoferowanej stawki za wbudowanie 1 tony masy.
3) Wynagrodzenie, o którym mowa powyżej, obejmuje wszystkie koszty robocizny, materiałów i sprzętu, niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym koszty oznakowania terenu robót.
4) Termin przystąpienia do zleconych prac – w ciągu 2 dni roboczych lub 3 dni roboczych, a wybojów zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego – nie później niż w ciągu 6 godzin, od czasu powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego.
5) Z chwilą powzięcia wiadomości o wyboju zagrażającym bezpieczeństwu ruchu drogowego Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zabezpieczenia miejsca awarii.

3.3. Opis przedmiotu zamówienia dla robót o których mowa w pkt. 3.1.2):
1) Doziarnianie, o którym mowa w pkt. 3.1.2) b) i c) następować będzie każdorazowo w miejscach i ilościach uzgodnionych z Zamawiającym. Doziarniane będą zarówno fragmenty ulic gruntowych, tłuczniowych jak i miejsca doziarniane w latach ubiegłych.
2) Wykonane prace rozliczane będą na podstawie ilości wbudowanego materiału.
3) Zamawiający wymaga, aby podczas doziarniania Wykonawca stosował tłuczeń lub kliniec frakcjonowany twardy o uziarnieniu 4 – 31,5 mm (bez miału i frakcji pylastej).
4) Zamawiający wymaga aby podczas doziarniania Wykonawca stosował kruszywo betonowe o frakcji 31,5 - 63 mm lub w uzgodnieniu z Zamawiającym o frakcji 0 – 63 mm. Średnia grubość warstwy kruszywa wynosić będzie ok. 10 cm, przy możliwości zmniejszenia jej lub zwiększenia zależnie od potrzeb Zamawiającego.
5) Za wykonane prace Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowo-ilościowe stanowiące iloczyn powierzchni wyrównanych lub ilości ton wbudowanego tłucznia bądź kruszywa betonowego oraz odpowiednich stawek jednostkowych zaoferowanych przez Wykonawcę.
6) Wynagrodzenie, o którym mowa powyżej, obejmuje wszystkie koszty robocizny, materiałów i sprzętu niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy.
7) Termin przystąpienia do zleconych prac – w ciągu 5 dni roboczych a w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż w ciągu 6 godzin od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego.

3.4. Opis przedmiotu zamówienia dla robót o których mowa w pkt. 3.1.3):
1) Rozliczenie wykonanych prac następować będzie w oparciu o katalogi KSNR lub KNR uwzględniając jedynie te pozycje, których prace bezpośrednio dotyczą, a w przypadku braku odpowiednich pozycji w katalogach, na podstawie rzeczywistych nakładów poniesionych przez Wykonawcę.
2) Przy rozliczeniu, o którym mowa powyżej przyjmuje się wskaźniki (Rg, Kp, Z) podane przez Wykonawcę w ofercie przetargowej oraz ceny materiałów (łącznie z kosztami zakupu) i ceny sprzętu nie wyższe niż średnie ceny opublikowane w aktualnym w dniu kosztorysowania wydaniu np. Sekocenbud.
3) Przy realizacji przedmiotu zamówienia należy stosować materiały spełniające odpowiednie normy i przepisy.
4) Termin przystąpienia do zleconych prac: w ciągu 5 dni roboczych a w sytuacjach zagrażających bezpieczeństwu ruchu drogowego nie później niż w ciągu 6 godzin od powiadomienia Wykonawcy przez Zamawiającego.
3.5. W trakcie przygotowywania oferty Wykonawca winien dokonać wizji na terenie prowadzenia przyszłych prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TOMIRAF Sp. z o. o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 532-202-91-24

7.3.3) Ulica: ul. Trakt Lubelski 1G

7.3.4) Miejscowość: Wola Karczewska

7.3.5) Kod pocztowy: 05-408

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 235000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.