eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Barczewo › "Zakup, dostawa, montaż oraz konfiguracja urządzeń monitoringu wizyjnego w Barczewie (2)"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup, dostawa, montaż oraz konfiguracja urządzeń monitoringu wizyjnego
w Barczewie (2)”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARCZEWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743574

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Ratuszowy 1

1.5.2.) Miejscowość: Barczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-010

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@barczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://barczewo.bip.net.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/barczewo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Zakup, dostawa, montaż oraz konfiguracja urządzeń monitoringu wizyjnego
w Barczewie (2)”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d1500437-fb66-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161496

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000704/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Rozbudowa systemu monitoringu w Barczewie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00147543/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BI.271.22.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 170000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa, montaż oraz konfiguracja urządzeń monitoringu wizyjnego w Urzędzie Miejskim w Barczewie.
2. Zamówienie obejmuje:
1) Zakup, Dostawę, montaż i konfigurację rejestratorów wraz
z oprogramowaniem zarządzającym z poziomu komputera jak i urządzeń Android i IOS. Rejestrator i oprogramowanie kompatybilne z istniejącymi kamerami monitoringu miejskiego w Barczewie. Obecnie posiadane
są to kamery firmy hikvision oraz areconta.
2) Należy dobrać ilość rejestratorów oraz parametry stacji wizyjnych
do minimalnej ilości posiadanych kamer- 100 szt., oraz do możliwości przyszłej rozbudowy systemy o 40 szt., pozwalających na zapis nagrań w najwyższej, jakości 8 Mpx- 12 Mpx oraz na okres, co najmniej 21 dni
3) Przygotowanie – montaż:
a. Jednego punktu dystrybucji (szafy krosowej) oraz paneli przyłączeniowych potrzebnych do rejestracji i konfiguracji systemu,
b. Dwóch punktów obsługi pozwalających na oglądanie w czasie rzeczywistym oraz pobieranie danych z systemu,
4) W pomieszczeniu Urzędu Miasta; Plac Ratuszowy 1 Barczewo ( pokój straży miejskiej) oraz w Komisariacie Policji; ul. Grunwaldzka 9 stworzyć stanowiska do obsługi monitoringu ( Zamawiający posiada łącze światłowodowe
na odcinku Policja-Ratusz). W ww. pomieszczeniach należy zamontować, podłączyć urządzenia do płynnego przeglądania i pobierania nagrań
z wszystkich kamer monitoringu ( niedopuszczalne jest tzw. klatkowanie
i zacinanie obrazu). Każde stanowisko wyposażone w min. dwa
42 calowe monitory, jakości 4K pozwalające na ciągłą prace połączone światłowodem z rejestratorami.
5) System pozwalający na zdalne połączenie z rejestratorem i kamerami IP.
3. Zamawiający wymaga, by dostarczone urządzenia były nowe
(tzn. wyprodukowane nie dawniej, niż na 6 miesięcy przed ich dostarczeniem
do Zamawiającego) oraz by nie były używane. Wraz ze sprzętem dostarczyć należy oświadczenie potwierdzające datę produkcji urządzeń.
4. W ofercie powinny być umieszczone szczegółowe konfiguracje oferowanych urządzeń (identyfikatory katalogowe, opisy itp.), pozwalające na jednoznaczną ich identyfikację jakościową i ilościową.
5. Po zakończeniu montażu urządzeń Wykonawca winien zapewnić pełną kompatybilność z istniejącym systemem monitoringu oraz wdrożenia nowych urządzeń w taki sposób, iż konfiguracja wszystkich nowo zainstalowanych urządzeń będzie wzajemna i bezkonfliktowa z wykorzystaniem wszystkich cech użytkowych oraz włączeniem ich do systemu.
6. Oferent nie ma obowiązku załączania kosztorysu ofertowego przy składaniu oferty z ceną ryczałtową na realizację zadania.
7. Wycena przedmiotu zamówienia musi objąć koszt wykonania wszystkich prac, jak również opłaty wszystkich świadczeń na rzecz usługodawców koszt ubezpieczenia, należne podatki oraz koszt elementów zamówienia w tym niezbędne licencje i oprogramowania urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a niepozostających trwale po zakończeniu dostawy, montażu.
8. Wdrożenie systemu zarządzania siecią dostępową wraz ze szkoleniem
na poziomie wymaganym dla administratorów systemu.
9. Wykonanie dokumentacji powykonawczej dla elementów systemu objętych modernizacją i rozbudową.
10. Zamawiający wyznacza najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady
na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że okres gwarancji i rękojmi
za wady stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (Patrz rozdział XIX SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

33195100-4 - Monitory

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45314000-1 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych

51310000-8 - Usługi instalowania urządzeń telewizyjnych, radiowych, dźwiękowych i wideo

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 256 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie faktyczne
Po analizie pytań skierowanych od Wykonawców, Zamawiający zwrócił uwagę
na nowe okoliczności, których nie przewidział przed wszczęciem postępowania. Okoliczności te, powodują możliwość wykonania zamówienia według innych rozwiązań, bardziej odpowiadających potrzebom Zamawiającego, niż rozwiązania przyjęte w niniejszym postępowaniu. W związku z tym Zamawiający, zgodnie
z art. 256 Pzp. unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, mając
na uwadze, że unieważnienie to następuje przed upływem terminu składania ofert, gdyż wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione.

Uzasadnienie prawne

art. 256 ustawy Prawo zamówień publicznych
„Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.