eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ożarów Mazowiecki › Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów oraz inne prace związane z utrzymaniem zieleni na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów oraz inne prace związane z utrzymaniem zieleni na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 227313200

1.5.8.) Numer faksu: 227221887

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e059dae7-a7a9-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wycinka, pielęgnacja, konserwacja i korekta drzew i krzewów oraz inne prace związane z utrzymaniem zieleni na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e059dae7-a7a9-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161397

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00056920/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Pielęgnacja, wycinka drzew i krzewów, usługi ogrodnicze na terenie gminy Ożarów Mazowiecki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00092847

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.4.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiot zamówienia stanowią prace pielęgnacyjne zieleni na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki z uwzględnieniem podziału zamówienia na dwie części tj.: część „A” – w zakresie zieleni na terenach Gminy Ożarów Mazowiecki (z wyłączeniem terenu parku Ołtarzewskiego i parku w Broniszach). Przedmiot zamówienia w zakresie tej części obejmuje wycinkę, pielęgnację, konserwację i korektę drzew i krzewów z wyłączeniem pomników przyrody, uprzątnięcie ściętych gałęzi, grabienie liści i skoszonej trawy, frezowanie karp oraz sadzenie, przesadzanie drzew i krzewów i inne prace wskazane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części A stanowiącym – załącznik Nr 1 do SWZ,
4.2 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2023 r. w dziale 900 rozdziale 90004 §4300.
4.3 Przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ – część A . Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac (liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami Załącznika Nr 2 do SWZ – część A i część B maksymalnie o +/- 30%.
4.4 O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. Przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego.
4.5 Zamawiający w szczególnych wypadkach (zagrożenie dla życia lub mienia) zastrzega sobie możliwość zlecenia (pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie) podjęcia działań interwencyjnych, nie ujętych w zleceniu za dany okres, a wyszczególniony w Załączniku Nr 1 do SWZ odpowiednio dla część A i/albo części B.
4.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usług oraz rezygnacji z części usług do wysokości zabezpieczonych środków w budżecie.
4.7 Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb - pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy realizacji będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy.
4.8 Zamawiający informuje, że na realizację zleceń Wykonawca ma max. 14 dni kalendarzowych, a na przystąpienie do realizacji jednorazowych zleceń max. 24 godziny.
4.9 Wykonawca może zaoferować krótszy czas na realizację zleceń (podany w dniach kalendarzowych) oraz krótszy czas na przystąpienie do realizacji interwencyjnych zleceń (podany w godzinach), które będą oceniane w ramach kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.10 W zakresie części A Zamawiający zastrzega obowiązek dysponowania przez Wykonawcę na czas realizacji przedmiotu zamówienia min. 2 ekipami roboczymi, które zostaną skierowane do realizacji przedmiotu zamówienia, przy czym jedna z ekip powinna być kierowana przez wykwalifikowanego ogrodnika lub leśnika, zaś druga przez osobę posiadającą uprawnienia w zakresie wycinki i pielęgnacji drzew.
4.11 Zamawiający wymaga aby w sytuacji gdy Wykonawca będzie realizował obie części zamówienia będzie posiadał w dyspozycji i w razie takiej potrzeby skieruje do realizacji zamówienia jednocześnie min. 3 ekipy robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77211600-8 - Sadzenie drzew

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 700000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 Przedmiot zamówienia stanowią prace pielęgnacyjne zieleni na terenie Gminy Ożarów Mazowiecki z uwzględnieniem podziału zamówienia na dwie części tj.: część „B” – w zakresie prac wykonywanych na terenie parku Ołtarzewskiego i parku w Broniszach. Przedmiot zamówienia w zakresie tej części obejmuje bieżące utrzymanie terenu w/w parków poprzez wykonania prac polegających m.in. na.: wycince, pielęgnacji, konserwacji i korekcie drzew i krzewów z wyłączeniem pomników przyrody; uprzątnięciu ściętych gałęzi, grabieniu liści i skoszonej trawy, frezowaniu karp oraz sadzeniu, przesadzaniu drzew, krzewów, bylin i innych prac wyszczególnionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia odpowiednio dla części B stanowiącym – załącznik Nr 1 do SWZ.
4.2 Zadanie zapisane jest w budżecie Gminy na 2023 r. w dziale 900 rozdziale 90004 §4300.
4.3. Przewidywany zakres ilościowy prac do wykonania zawarty jest w Załączniku Nr 2 do SWZ – część A i część B. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia zmian w zakresie rodzaju prac (liczby i krotności), jak również stosowania prac zamiennych pomiędzy poszczególnymi pozycjami Załącznika Nr 2 do SWZ – część A i część B maksymalnie o +/- 30%.
4.4. O wszelkich zmianach Zamawiający będzie informował Wykonawcę w trakcie wykonywania umowy. Przy czym wynagrodzenie Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia nie może przekroczyć środków finansowych zabezpieczonych w budżecie Zamawiającego.
4.5 Zamawiający w szczególnych wypadkach (zagrożenie dla życia lub mienia) zastrzega sobie możliwość zlecenia (pisemnie, drogą elektroniczną lub telefonicznie) podjęcia działań interwencyjnych, nie ujętych w zleceniu za dany okres, a wyszczególniony w Załączniku Nr 1 do SWZ odpowiednio dla część A i/albo części B.
4.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zakresu usług oraz rezygnacji z części usług do wysokości zabezpieczonych środków w budżecie.
4.7 Szczegółowy zakres prac do wykonania Zamawiający będzie określał Wykonawcy, w zależności od bieżących potrzeb - pisemnym zleceniem lub drogą elektroniczną. Terminy realizacji będą określane, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy.
4.8 Zamawiający informuje, że na realizację zleceń Wykonawca ma max. 14 dni kalendarzowych, a na przystąpienie do realizacji jednorazowych zleceń max. 24 godziny.
4.9 Wykonawca może zaoferować krótszy czas na realizację zleceń (podany w dniach kalendarzowych) oraz krótszy czas na przystąpienie do realizacji interwencyjnych zleceń (podany w godzinach), które będą oceniane w ramach kryteriów oceny ofert określonych w SWZ.
4.10 W zakresie części B Zamawiający zastrzega obowiązek dysponowania przez Wykonawcę na czas realizacji przedmiotu zamówienia min. 1 ekipą roboczą, która zostanie skierowana do realizacji przedmiotu zamówienia i będzie ona nadzorowana przez kierownika prac posiadającego uprawnienia inspektora nadzoru terenów zieleni lub inspektora drzew.
4.11 Zamawiający wymaga aby w sytuacji gdy Wykonawca będzie realizował obie części zamówienia będzie posiadał w dyspozycji i w razie takiej potrzeby skieruje do realizacji zamówienia jednocześnie min. 3 ekipy robocze.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

77211600-8 - Sadzenie drzew

77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 179629,63 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 809622,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809622,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 809622,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GAMMA Andrzej Zakrzewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130878160

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-355

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 809622,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162255,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280285,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162255,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.H.U. GAMMA Andrzej Zakrzewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130878160

7.3.3) Ulica: ul. Stanisława Konarskiego 8

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-355

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162255,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.