eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radłów › Budowa pełnowymiarowej hali sportowej w Radłowie



Ogłoszenie z dnia 2023-04-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa pełnowymiarowej hali sportowej w Radłowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radłów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660915

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Kolejowa 7

1.4.2.) Miejscowość: Radłów

1.4.3.) Kod pocztowy: 33-130

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaradlow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminaradlow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00161330

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-04-03

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00135001

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa pełnowymiarowej hali sportowej”
 W skład zadania wchodzi następujący zakres robót:
I. Stan zerowy:
1. Roboty ziemne
2. Fundamenty
3. Warstwy podposadzkowe
4. Zbrojenie betonu
II. Stan surowy:
5. Konstrukcje żelbetowe
6. Ściany zewnętrzne
7. Ściany wewnętrzne
8. Dach
9. Ślusarka zewnętrzna
10. Ślusarka i stolarka drzwiowa
III. Roboty wykończeniowe
11. Elewacje
12. Tynki, okładziny
13. Malowanie i licowanie
14. Posadzki
15. Sufity
16. Wyposażenie dodatkowe
17. Schody zewnętrzne i podjazd dla osób niepełnosprawnych
IV. Roboty dotyczące dróg, chodników terenów zielonych
18. Opaska żwirowa
V. Instalacje elektryczne wewnętrzne
19. Tablice i rozdzielnie
20. Trasy kablowe
21. Instalacje elektryczne
22. Oprawy oświetleniowe
23. Okablowanie strukturalne
24. System telewizji dozorowej
25. Instalacja oddymiania
26. Kotłowania gazowa
27. Instalacja odgromowa i uziemiająca
28. Pomiary
29. Fotowoltaika
30. Instalacja nagłośnienia
VI. Wewnętrzna instalacja wodociągowa, kanalizacyjna sanitarna z przyłączem, gazowa, instalacja centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, przyłącza wody, kanalizacja deszczowa.
31. Instalacja ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania
32. Kotłownia gazowa z instalacjami
33. Instalacja wentylacji
34. Instalacja wod-kan z przyłączem kanalizacji sanitarnej
35. Instalacja wody – przyłącz
36. Instalacja kanalizacji deszczowej
VII. Wyposażenie sportowe
37. Koszykówka na boisko główne
38. Koszykówka - 2 boiska treningowe w sektorach skrajnych
39. Siatkówka na boisko główne
40. Siatkówka – 3 boiska treningowe
41. Tenis na boisko główne
42. Piłka ręczna na boisko główne
43. Drabinki gimnastyczne (montowane na ścianach szczytowych)
44. Piłkochwyty na ściany szczytowe
45. Drążek gimnastyczny wolnostojący
46. Liny i drabinki z szyną jezdną
47. Tablica wyników
48. Wyposażenie szatni
49. Siedziska na trybunę
50. Trybuna stał 2-rzędowa chowana we wnękach
51. Kotara grodząca z napędem elektrycznym
VIII. Instalacje elektryczne zewnętrzne – wykonanie przyłączy
 Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego obiektu budowlanego, wymaganego w celu prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania wykonanego obiektu. W celu uzyskania wymaganego pozwolenia a także wszelkich innych niezbędnych decyzji,, pozwoleń, uzgodnień itp., Zamawiający udzieli Wykonawcy niezbędnych pełnomocnictw.
1) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
 Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6 do SWZ.
 STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ,
 Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4 do SWZ.
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
2) W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiar robót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
4) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.
5) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
7) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
8) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami
w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania, w szczególności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
9) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
10) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

Po zmianie:
 Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Budowa pełnowymiarowej hali sportowej”, według projektu indywidualnego na dz. nr 486/5 w m. Radłów, gm. Radłów wraz z niezbędną infrastrukturą w tym:
- wewnętrzną instalacją wodociągową, kanalizacyjną, gazową, centralnego ogrzewani, energetyczną, wentylacji mechanicznej z rekuperacją, wentylacji grawitacyjnej, kanalizacji deszczowej z dachu;
- instalację kanalizacji deszczowej przechodzącą przez dz. nr 486/5, 486/4, 487/2 poprzez separator substancji ropopochodnych i zbiornik retencyjny na dz. nr 486/5 oraz przepompownię ścieków deszczowych na dz. nr 487/2 do potoku Zabawskiego (Zabawski Rów) na dz. nr 186/3;
-zewnętrzną instalacją kanalizacji sanitarnej przechodzącą przez działkę dz. nr 486/5, 486/4, 487/2 poprzez przepompownie ścieków sanitarnych do planowanego przyłącza na dz. nr 487/2;- zewnętrzną instalację elektryczną oraz instalacje oświetlenia terenu projektowanego złącza ZK-1PP na dz. nr 486/5;
- zewnętrzną instalacją elektryczną zasilającą przepompownie ścieków deszczowych i przepompownie ścieków sanitarnych;
- przyłącza wodociągowego wraz z projektowanym hydrantem przeciwpożarowym na działce nr 486/5;
- przyłącza kanalizacyjnego na dz. nr 487/2;
-utwardzeniem dojazdów i dojść na dz. nr 486/5;
-parkingiem dla samochodów osobowych w ilości 40 miejsc postojowych w tym 2 miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych
 W skład zadania wchodzi następujący zakres robót:
I. Stan zerowy:
1. Roboty ziemne
2. Fundamenty
3. Warstwy podposadzkowe
4. Zbrojenie betonu
II. Stan surowy:
5. Konstrukcje żelbetowe
6. Ściany zewnętrzne
7. Ściany wewnętrzne
8. Dach
9. Ślusarka zewnętrzna
10. Ślusarka i stolarka drzwiowa
III. Roboty wykończeniowe
11. Elewacje
12. Tynki, okładziny
13. Malowanie i licowanie
14. Posadzki
15. Sufity
16. Wyposażenie dodatkowe
17. Schody zewnętrzne i podjazd dla osób niepełnosprawnych
IV. Roboty dotyczące dróg, chodników terenów zielonych
18. Opaska żwirowa
19. Chodniki
20. Droga wewnętrzna z miejscami postojowymi
21. Opaska żwirowa
22. Tereny zielone nasadzenia
V. Instalacje elektryczne wewnętrzne
23. Tablice i rozdzielnie
24. Trasy kablowe
25. Instalacje elektryczne
26. Oprawy oświetleniowe
27. Okablowanie strukturalne
28. System telewizji dozorowej
29. Instalacja oddymiania
30. Kotłowania gazowa
31. Instalacja odgromowa i uziemiająca
32. Pomiary
33. Fotowoltaika
34. Instalacja nagłośnienia
VI. Wewnętrzna instalacja wodociągowa, kanalizacyjna sanitarna z przyłączem, gazowa, instalacja centralnego ogrzewania, wentylacji mechanicznej, przyłącza wody, kanalizacja deszczowa.
35. Instalacja ciepła technologicznego i centralnego ogrzewania
36. Kotłownia gazowa z instalacjami
37. Instalacja wentylacji
38. Instalacja wod-kan z przyłączem kanalizacji sanitarnej
39. Instalacja wody – przyłącz
40. Instalacja kanalizacji deszczowej
VII. Wyposażenie sportowe
41. Koszykówka na boisko główne
42. Koszykówka - 2 boiska treningowe w sektorach skrajnych
43. Siatkówka na boisko główne
44. Siatkówka – 3 boiska treningowe
45. Tenis na boisko główne
46. Piłka ręczna na boisko główne
47. Drabinki gimnastyczne (montowane na ścianach szczytowych)
48. Piłkochwyty na ściany szczytowe
49. Drążek gimnastyczny wolnostojący
50. Liny i drabinki z szyną jezdną
51. Tablica wyników
52. Wyposażenie szatni
53. Siedziska na trybunę
54. Trybuna stał 2-rzędowa chowana we wnękach
55. Kotara grodząca z napędem elektrycznym
VIII. Instalacje elektryczne zewnętrzne
56. Układanie kabli
57. Oświetlenie
58. Pomiary elektryczne
IX. Zjazd
59. Roboty przygotowawcze
60. Przepust
61. Nawierzchnia zjazdu, krawężniki
 Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie zrealizowanego obiektu budowlanego, wymaganego w celu prawidłowego i zgodnego z prawem użytkowania wykonanego obiektu. W celu uzyskania wymaganego pozwolenia a także wszelkich innych niezbędnych decyzji,, pozwoleń, uzgodnień itp., Zamawiający udzieli Wykonawcy niezbędnych pełnomocnictw.
1) Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają:
 Dokumentacja Projektowa – Załącznik nr 6 do SWZ.
 STWiORB – Załącznik nr 5 do SWZ,
 Przedmiar robót (będący częścią Dokumentacji projektowej) – Załącznik nr 4 do SWZ.
 Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 7 do SWZ.
2) W projektowanych postanowieniach umownych przyjęto zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, tak więc wchodzący w skład Dokumentacji projektowej Przedmiar robót ma również na celu umożliwienie dokonania wyceny poszczególnych elementów robót.
3) Zamawiający oczekuje od Wykonawcy podania ceny za realizację zamówienia, jako ceny ryczałtowej, która obejmuje wykonanie wszystkich elementów zamówienia będących przedmiotem rysunku i tekstu załączników do SWZ, łącznie z podatkiem VAT obowiązującym w dniu złożenia oferty.
4) Wykonawca wykona roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, zgodnie z warunkami wykonania i odbioru robót określonymi w STWiORB,
z należytą starannością, zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami, normami technicznymi, standardami, zasadami sztuki budowlanej, etyką zawodową oraz warunkami określonymi w dokumentach zamówienia.
5) Do wykonania robót Wykonawca użyje wyłącznie materiałów własnych, posiadających wymagane atesty i certyfikaty, które będą wymagane przy odbiorze końcowym robót. Przy doborze materiałów należy kierować się wymaganiami sprecyzowanymi w dokumentacji technicznej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
6) W czasie realizacji robót Wykonawca będzie usuwał i składował wszelkie urządzenia pomocnicze we własnym zakresie i na własny koszt.
7) Wszelkie inne koszty realizacji przedmiotu zamówienia (koszty mediów – energia elektryczna, woda, opłaty, i inne), konieczne do poniesienia w celu prawidłowego wykonania zamówienia, do momentu jego bezusterkowego, protokolarnego przyjęcia przez Zamawiającego poniesie Wykonawca.
8) Wykonawca zapewni do kierowania robotami osoby z uprawnieniami
w specjalnościach niezbędnych do prawidłowego wykonania powierzonego zadania, w szczególności konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej i będzie w okresie realizacji prowadził dziennik budowy (jeżeli takowy będzie konieczny) we współpracy z Inspektorem Nadzoru ustanowionym przez Zamawiającego.
9) Należy zachować szczególną ostrożność i zminimalizować uciążliwości związane z prowadzonymi pracami gdyż Wykonawca ponosił będzie pełną odpowiedzialność za szkody oraz następstwa nieszczęśliwych wypadków pracowników i osób trzecich, a powstałych w związku z prowadzonymi robotami budowlanymi w okresie od daty protokolarnego przejęcia terenu budowy przez Wykonawcę do daty końcowego odbioru robót,
10) Wykonawca jest odpowiedzialny za staranne zapoznanie się z dokumentami zamówienia.
11) Wszystkie wymagania określone w dokumentach zamówienia stanowią wymagania minimalne i ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 04.05.2023 r..
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr PPI.271.1.1.23”.
5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Radłów z siedzibą ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

Po zmianie:
1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie: 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).
2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą, tj. do dnia 18.05.2023 r..
3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku w Banku Spółdzielczym Rzemiosła Oddział Radłów Nr 10858900060240000000260004 z dopiskiem “wpłata wadium – sprawa nr PPI.271.1.1.23”.
5) Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).
6) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
- nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Gmina Radłów z siedzibą ul. Kolejowa 7, 33-130 Radłów
- określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
- kwotę gwarancji/poręczenia,
- termin ważności gwarancji/poręczenia,
- zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
7) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
8) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
9) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-05 12:00

Po zmianie:
2023-04-19 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-05 12:30

Po zmianie:
2023-04-19 12:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.