eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › MODERNIZACJA POZIOMÓW I PODEJŚĆ DO PIONÓW WODOCIĄGOWYCH W PRZESTRZENIACH INSTALACYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU



Ogłoszenie z dnia 2021-08-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
MODERNIZACJA POZIOMÓW I PODEJŚĆ DO PIONÓW WODOCIĄGOWYCH W PRZESTRZENIACH INSTALACYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092358780

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 97

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 354 55 87

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.pub3@szpitalino.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

MODERNIZACJA POZIOMÓW I PODEJŚĆ DO PIONÓW WODOCIĄGOWYCH W PRZESTRZENIACH INSTALACYJNYCH DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b05631f-f451-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00161315

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00014305/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Modernizacja poziomów i podejść do pionów wodocigowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00135820/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: M-41/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja poziomów i podejść do pionów wodociągowych w przestrzeniach instalacyjnych tj. wymiana instalacji wody zimnej, ciepłej i cyrkulacji w bloku łóżkowym 1A, która jest podzielona na dwie części i zapisana z Załączniku nr 2 i 2a do SWZ
a) Poziomy
b) Rozprowadzenia/podejścia pod piony tj. odcinki rurociągów biegnące od poziomów do zaworów odcinających poszczególne piony.
c) Wykonawca każdego ostatniego dnia miesiąca, w którym świadczył usługę przedstawi Zamawiającemu fakturę. Zapłata nastąpi w terminie 60 dni od daty otrzymania faktury na konto bankowe Wykonawcy.
d) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5
2. Wspólny Słownik Zamówienia CPV:
45453000-7
45332200-5
3. Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z załączoną dokumentacją oraz SWZ obowiązującymi normami oraz sztuką budowlaną.
A. Informacje dodatkowe:
1) Teren budowy stanowić będzie Blok łóżkowy 1A, przestrzeń instalacyjna w piwnicach, strona lewa i prawa.
2) Prace prowadzone będą w obiekcie czynnym.
3) Prace generujące hałas należy wykonywać po godz. 13-tej.
4) Każdy z Wykonawców ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia i stanu miejsca wykonywanych prac.
5) Zamawiający zaleca Wykonawcom przeprowadzenie szczegółowej wizji lokalnej miejsca wykonywanych prac celem uzyskania wszystkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy.
6) Zamawiający ustala termin wizji lokalnej na dzień 09.08.2021r. godz. 10:00
7) Prosimy o wcześniejsze zgłoszenie przybycia pod nr telefonu (052) 35 45 254 lub (52) 35 45 277.
8) Na wizję lokalną należy zgłosić się do: Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu, ul. Poznańska 97, miejsce – Dział Techniczny
9) W przypadku braku możliwości uczestnictwa w wizji w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego istnieje możliwość uzgodnienia z Zamawiającym dodatkowego terminu.
10) Oferta złożona bez odbycia wizji lokalnej podlega odrzuceniu zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 18 PZP.
11) Zakres czynności obejmuje:
a) czynności nadzorujące prace będące przedmiotem zamówienia
b) roboty demontażowe
c) roboty montażowe
B. Ogólne wymagania dotyczące robót
1) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za prowadzenie robót zgodnie z zawartą umowa oraz poleceniami przedstawiciela Zamawiającego.
2) Zamawiający protokolarnie przekaże Wykonawcy Robót miejsce wykonania przedmiotu umowy w terminie 5 dni od dnia zawarcia umowy.
3) W trakcie wykonywania robót Wykonawca robót zobowiązany jest do zabezpieczenia placu budowy przed dostępem osób niepowołanych.
4) Po zakończonych pracach Wykonawca robót zobowiązany jest do uporządkowania terenu placu budowy.
5) Przy wykonywaniu robót remontowych, renowacyjnych i instalacyjnych Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegani obowiązujących przepisów w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy.
6) Wykonawca robót zobowiązany jest do przestrzegania przepisów o ochronie przeciwpożarowej, a w razie wywołania przez niego pożaru odpowiedzialny będzie za związane z nim straty.
7) Wykonawca odpowiada za wszelkie uszkodzenia wynikłe podczas wykonywania robót i zobowiązany jest do ich bezzwłocznej naprawy.
8) Podczas realizacji robót Wykonawca odpowiedzialny jest za ochronę przed kradzieżą i zniszczeniem materiałów, urządzeń, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji zamówienia.
4. Wykonawca jest zobowiązany do udzielenia gwarancji jakości na wykonane roboty
budowlane na okres minimum 3 lat (tj. 36 miesięcy) oraz na materiał i urządzenia
zgodnie z gwarancją producenta.
5. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę,
na okres nie krótszy niż okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące
czynności związane Z wykonywaniem przedmiotu umowy. Ponadto Wykonawca
oświadcza, że obowiązek, o którym mowa powyżej, stanowić będzie treść umowy z
podwykonawcą.
6. Zakres czynności obejmuje:
a) czynności nadzorujące prace będące przedmiotem zamówienia
b) roboty demontażowe
c) roboty montażowe
7. W trakcie realizacji przedmiotu umowy Zamawiający będzie uprawniony do
wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy oraz podwykonawcy odnośnie
spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w ust. 6
8 . Przy wykonywaniu robót objętych przedmiotem umowy w zakresie bezpieczeństwa i
higieny pracy Zamawiający powoła koordynatorów do spraw BHP którzy są
uprawniony do nadzoru i kontroli w zakresie przestrzegania bezpiecznych i
higienicznych warunków pracy przez pracowników wykonawcy.
9. Wyznaczenie koordynatora do spraw BHP nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku
zapewnienia pracownikom bezpiecznych i higienicznych warunków pracy i
przestrzegania ogólnych zasad BHP Zamawiającego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.