eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi



Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa Telewizyjnai Teatralna im. L. Schillera w Łodzi

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000275850

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Targowa 61/63

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 90-323

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.7.) Numer telefonu: 422755841

1.4.8.) Numer faksu: 426748139

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@filmschool.lodz.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.filmschool.lodz.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160954

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00156653/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
Przedmiotem zamówienia jest Całodobowa kompleksowa ochrona mienia
i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej
i Teatralnej w Łodzi, ul. Targowa 61/63.
W zakres usługi wchodzą m.in.:
ochrona obiektów polegająca na całodobowym patrolowaniu terenu i kontroli obiektów:
- w godzinach 6.00 – 18.00 obchód co 2 godziny,
- w godzinach 18.00 – 6.00 cykliczne obchody trwające min. 15 minut, przerwa między obchodami max. 1 godzina. W godzinach 18.00 – 6.00 - pracownik ochrony posiadający wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (na wyposażeniu m.in. paralizator elektryczny) przy czym pierwszy i ostatni obchód wykonywany przez pracownika ochrony posiadającym wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony wraz z pracownikiem zdającym/przyjmującym służbę.
Dodatkowa ochrona obiektów w czasie imprez organizowanych na terenie Uczelni (ok. 4 imprezy całonocne z udziałem studentów Uczelni oraz gości zewnętrznych, a także ok. 6 imprez, które odbywają się w ciągu dnia).
Całodobowa obsługa portierni – wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń, kontrola ruchu samochodowego, kontrola ruchu pieszego, udzielanie informacji, obsługa połączeń telefonicznych po godzinach pracy centrali telefonicznej, centrali p.poż, współpraca pracowników obsługujących portiernię z pracownikami ochraniającymi obiekt (pracownicy posiadają sprzęt łączności umożliwiający szybki kontakt).
- Do obowiązków Wykonawcy należą działania zapobiegawczo-informacyjne w przypadku powstania szkód np.: zalanie pomieszczeń, pożar itp.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania kar umownych w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zaniedbań podczas realizacji zadań ochrony.
- Wykonawca zainstaluje system kontroli obchodów z min. 12 punktami kontrolnymi. Rozmieszczenie punktów kontrolnych powinno nastąpić po przedstawieniu planu obchodów i zaakceptowaniu przez Zamawiającego
- Wykonawca wyposaży recepcję budynków: „A”, „H”, „W” „X”; „Z” oraz pomieszczenie KASY w budynku „B”, recepcję Domu Studenta na ul. Piotrkowskiej 189/191, portiernię Teatru Studyjnego na ul. Kopernika 8 w system antynapadowy z pilotem
- Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony osób i mienia, danych osobowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz wewnętrznych przepisów obowiązujących w Uczelni.
- Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy.
- W razie zaistnienia jakichkolwiek okoliczności powodujących narażenie mienia Zamawiającego na straty, po ich ustaniu Wykonawca zobowiązany jest sporządzenie protokołu ze zdarzenia.
- Wykonawca zabezpieczy swoich pracowników w urządzenia pozwalające na utrzymanie łączności między posterunkiem stałym a posterunkami ruchomymi.
- Pracownicy ochrony muszą posiadać jednolite umundurowanie i winni być wyposażeni w identyfikatory.

Po zmianie:
Przedmiotem zamówienia jest Całodobowa kompleksowa ochrona mienia
i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej
i Teatralnej w Łodzi, ul. Targowa 61/63.
W zakres usługi wchodzą m.in.:
ochrona obiektów polegająca na całodobowym patrolowaniu terenu i kontroli obiektów:
- w godzinach 6.00 – 18.00 obchód co 2 godziny,
- w godzinach 18.00 – 6.00 cykliczne obchody trwające min. 15 minut, przerwa między obchodami max. 1 godzina. W godzinach 18.00 – 6.00 - pracownik ochrony posiadający wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej (na wyposażeniu m.in. paralizator elektryczny) przy czym pierwszy i ostatni obchód wykonywany przez pracownika ochrony posiadającym wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony wraz z pracownikiem zdającym/przyjmującym służbę.
Dodatkowa ochrona obiektów w czasie imprez organizowanych na terenie Uczelni (ok. 4 imprezy całonocne z udziałem studentów Uczelni oraz gości zewnętrznych, a także ok. 6 imprez, które odbywają się w ciągu dnia).
Całodobowa obsługa portierni – wydawanie i przyjmowanie kluczy od pomieszczeń, kontrola ruchu samochodowego, kontrola ruchu pieszego, udzielanie informacji, obsługa połączeń telefonicznych po godzinach pracy centrali telefonicznej, centrali p.poż, współpraca pracowników obsługujących portiernię z pracownikami ochraniającymi obiekt (pracownicy posiadają sprzęt łączności umożliwiający szybki kontakt).
Usługa konwoju wartości pieniężnych – 2 transporty miesięcznie. Konwój upoważnionego pracownika Zamawiającego wraz z pobraną gotówką w kwocie nieprzekraczającej jednej jednostki obliczeniowej na trasie: siedziba Zamawiającego (ul. Targowa 61/63) – bank Pekao S.A w Łodzi przy ul. Piotrkowskiej 288 – siedziba Zamawiającego (Targowa 61/63). Konwoju dokonuje pracownik ochrony wpisany na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej ochraniającą transport wartości pieniężnych, wyposażoną w broń palną bojową, środki ochrony osobistej oraz środki łączności;
W sytuacjach nagłych dodatkowy transport i konwojowanie kwot wyższych niż jedna jednostka obliczeniowa (ok. 12 razy w roku)
Pobieranie gotówki następuje zawsze:
- w Banku Pekao S.A. o godzinie 9:00
Zamawiający będzie zawiadamiał Wykonawcę o zmianie osoby upoważnionej do odbioru gotówki jak również zmianie terminu konwojowania gotówki.
- Do obowiązków Wykonawcy należą działania zapobiegawczo-informacyjne w przypadku powstania szkód np.: zalanie pomieszczeń, pożar itp.
- Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczania kar umownych w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego zaniedbań podczas realizacji zadań ochrony.
- Wykonawca zainstaluje system kontroli obchodów z min. 12 punktami kontrolnymi. Rozmieszczenie punktów kontrolnych powinno nastąpić po przedstawieniu planu obchodów i zaakceptowaniu przez Zamawiającego
- Wykonawca wyposaży recepcję budynków: „A”, „H”, „W” „X”; „Z” oraz pomieszczenie KASY w budynku „B”, recepcję Domu Studenta na ul. Piotrkowskiej 189/191, portiernię Teatru Studyjnego na ul. Kopernika 8 w system antynapadowy z pilotem
- Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony osób i mienia, danych osobowych, bezpieczeństwa i higieny pracy, ochrony przeciwpożarowej oraz wewnętrznych przepisów obowiązujących w Uczelni.
- Wykonawca odpowiadać będzie wobec Zamawiającego za wszelkie szkody wyrządzone Zamawiającemu przez personel Wykonawcy oraz osoby trzecie w przypadku niedołożenia przez personel Wykonawcy należytej staranności przy wykonywaniu umowy.
- W razie zaistnienia jakichkolwiek okoliczności powodujących narażenie mienia Zamawiającego na straty, po ich ustaniu Wykonawca zobowiązany jest sporządzenie protokołu ze zdarzenia.
- Wykonawca zabezpieczy swoich pracowników w urządzenia pozwalające na utrzymanie łączności między posterunkiem stałym a posterunkami ruchomymi.
- Pracownicy ochrony muszą posiadać jednolite umundurowanie i winni być wyposażeni w identyfikatory.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od stawiania warunku

2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawca powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie):
- posiada ważną koncesję MSWiA o Ochronie osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 t.j.)

3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie):
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (OC kontrakt i OC delikt) na łączną kwotę co najmniej 3 500 000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy zł 00/100)

4) Zdolność techniczna lub zawodowa
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie):
- w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi, o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia i wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda. Przez usługę o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie ochronę osób, mienia oraz obiektu w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w minimalnym zakresie:
Obsługa portierni – całodobowy dyżur 1 pracownika ochrony nieposiadającego wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, dodatkowo:
- w godzinach dziennych – 1 pracownik ochrony nieposiadający wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
- w godzinach nocnych – 1 pracownik ochrony posiadający wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
Szef ochrony – pracownik ochrony posiadający wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
Każda zmiana jest dwuosobowa.
Wsparcie grupy interwencyjnej.
- posiada całodobowo do dyspozycji grupy interwencyjne, które podejmą czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu (w czasie nie dłuższym niż 20 minut od momentu otrzymania informacji),
- będzie dysponował min. 8 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, które będą pełnić dyżur na terenie Uczelni w godz. 18:00 – 06:00,
- w czasie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, która będzie pełnić funkcję Szefa Ochrony.

Po zmianie:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstępuje od stawiania warunku

2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Wykonawca powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie):
- posiada ważną koncesję MSWiA o Ochronie osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2021 r. poz. 1995 t.j.)

3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Wykonawca powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie):
- jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (OC kontrakt i OC delikt) na łączną kwotę co najmniej 3 500 000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy zł 00/100), w tym ubezpieczenie od rabunku podczas transportu w kwocie jednej jednostki obliczeniowej.


4) Zdolność techniczna lub zawodowa
W celu potwierdzenia przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca powinien wykazać, że (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, spełnienie warunku Wykonawcy wykazują łącznie):
- w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 3 usługi, o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia i wartości minimum 300 000,00 zł brutto każda. Przez usługę o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia Zamawiający rozumie ochronę osób, mienia oraz obiektu w formie bezpośredniej ochrony fizycznej w minimalnym zakresie:
Obsługa portierni – całodobowy dyżur 1 pracownika ochrony nieposiadającego wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, dodatkowo:
- w godzinach dziennych – 1 pracownik ochrony nieposiadający wpisu na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej,
- w godzinach nocnych – 1 pracownik ochrony posiadający wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
Szef ochrony – pracownik ochrony posiadający wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej.
Każda zmiana jest dwuosobowa.
Wsparcie grupy interwencyjnej.
- posiada całodobowo do dyspozycji grupy interwencyjne, które podejmą czynne działania ochronne niezwłocznie po uzyskaniu sygnału o zagrożeniu (w czasie nie dłuższym niż 20 minut od momentu otrzymania informacji),
- będzie dysponował min. 8 osobami wpisanymi na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, które będą pełnić dyżur na terenie Uczelni w godz. 18:00 – 06:00,
- w czasie realizacji zamówienia będzie dysponował osobą wpisaną na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, która będzie pełnić funkcję Szefa Ochrony.

Konwój wartości pieniężnych
- posiada bankowóz typu C,
- dysponuje osobą posiadającą legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, ochraniającą transport wartości pieniężnych, wyposażoną w broń palną bojową, środki ochrony osobistej oraz środki łączności.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.7. Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żąda:
nie dotyczy
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
- dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 1 ppkt 2 SWZ.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda:
- dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 500 000,00 zł.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.

Po zmianie:
1) Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności do występowania w obrocie gospodarczym, Zamawiający żąda:
nie dotyczy
2) Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, Zamawiający żąda:
- dokumentu potwierdzającego posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji, o których mowa w Rozdziale 7 pkt 1 ppkt 2 SWZ.
3) Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej Zamawiający żąda:
- dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 3 500 000,00 zł (słownie: trzy miliony pięćset tysięcy zł 00/100), w tym ubezpieczenie od rabunku podczas transportu w kwocie jednej jednostki obliczeniowej.
4) Zdolność techniczna lub zawodowa
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału
w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający żąda:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy;
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
- wykazu samochodów skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego oraz informacją o podstawie do dysponowania nimi

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-05-20 09:00

Po zmianie:
2022-05-24 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-05-20 10:00

Po zmianie:
2022-05-24 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-06-18

Po zmianie:
2022-06-22

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.