Ogłoszenie z dnia 2021-08-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00107145/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07
- 2021/BZP 00107145/02 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-07 (po zmianach)
- 2021/BZP 00107468/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-07
- 2021/BZP 00113236/01 - Modyfikacja z dnia 2021-07-13
- 2021/BZP 00191605/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni kształcenia w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz technik chłodnictwa i klimatyzacji - w podziale na 5 części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 18
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932820931
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Młodych Techników 58
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 53-645
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wachowska@zs18.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs18.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni kształcenia w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz technik chłodnictwa i klimatyzacji - w podziale na 5 części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ec4d0ee-defd-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160909
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00028235/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa wyposażenia do szkolnych pracowni kształcenia w zawodzie technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz technik chłodnictwa i klimatyzacji, w ramach projektu „Zawodowa 18”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Zawodowa 18” - projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, Osi Priorytetowej 10 Edukacja, Działania 10.4 Poddziałania 10.4.1.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107145/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZS18.PZ18.8.21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 360724,77 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 322880,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia CHŁODNICZEGO (zwanego dalej „wyposażeniem”) - w tym: narzędzi, oprzyrządowania i sprzętu oraz materiałów i surowców, do szkolnych pracowni kształcenia w dwóch zawodach: technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz technik chłodnictwa i klimatyzacji, w tym:1) stacja lutownicza wodorowa – 1 sztuka
2) analizator spalin NOx, CO, HC – 1 sztuka
3) agregat skraplający ze zbiornikiem cieczy, skraplaczem chłodzonym powietrzem – 4 sztuki
4) chłodnica (skraplacz) powietrzna z wentylatorem 230V – 4 sztuki
5) presostat wysokiego ciśnienia z króćcami gwintowanymi – 4 sztuki
6) presostat niskiego ciśnienia z króćcami gwintowanymi – 4 sztuki
7) termostatyczny zawór rozprężny – 4 sztuki
8) filtr odwadniacz – 4 sztuki
9) wziernik ze wskaźnikiem zawilgocenia – 4 sztuki
10) regulator prędkości obrotowej silników jednofazowych (falownik) – 4 sztuki
11) regulator prędkości obrotowej silników jednofazowych lub falownik – 4 sztuki
12) lada/witryna chłodnicza - 1 sztuka
13) pompa próżniowa – 4 sztuki
14) stacja napełniania i odzysku czynnika chłodniczego – 4 sztuki
15) manifold analogowy – 4 sztuki
16) manifold cyfrowy Testo – 4 sztuki
17) przyrząd do lutowania twardego rur miedzianych – 4 sztuki
18) ekspander – rozpęczarka do rur miedzianych (metrycznych) – 4 sztuki
19) ekspander – rozpęczarka do rur miedzianych (calowych) – 4 sztuki
20) kielicharka do rur miedzianych – ręczna – 4 sztuki
21) kielicharka do rur miedzianych - hydrauliczna – 4 sztuki
22) giętarka do rur miedzianych (metryczna) – 4 sztuki
23) giętarka do rur miedzianych (calowa) – 4 sztuki
24) gratownik – 4 sztuki
25) butla dedykowana do odzysku czynnika chłodniczego – 4 sztuki
26) obcinak krążkowy – 4 sztuki
27) mikromanometr elektroniczny – 4 sztuki
28) anemometr z wyświetlaczem LED – 4 sztuki
29) cyfrowy wilgotnościomierz z termometrem – 4 sztuki
30) termometr LCD z sondą – 4 sztuki
31) klucz dynamometryczny – 4 sztuki
32) generator ozonu – 2 sztuki
33) gaz obojętny (suchy azot) w butli z reduktorem – 4 sztuki
34) płyn chłodniczy (30% roztwór glikolu propylenowego 20l) – 4 sztuki
35) olej do sprężarek chłodniczych – 4 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
42513200-7 - Urządzenia chłodnicze
4.5.5.) Wartość części: 119930,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia KLIMATYZACYJNO-WENTYLACYJNEGO (zwanego dalej „wyposażeniem”) - w tym: narzędzi, oprzyrządowania i sprzętu oraz materiałów i surowców, do szkolnych pracowni kształcenia w dwóch zawodach: technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz technik chłodnictwa i klimatyzacji, w tym:a) Chłodnica kanałowa freonowa do kanałów Ø 200 – 4 sztuki
b) Chłodnica (nagrzewnica) kanałowa do kanałów Ø 200 wodna/glikolowa – 4 sztuki
c) Elektryczna nagrzewnica kanałowa do kanałów okrągłych Ø 200 – 4 sztuki
d) Przepustnica kanałowa (kryza) Ø 100 regulowana – 4 sztuki
e) Przepustnica kanałowa (kryza) Ø 200 regulowana – 4 sztuki
f) Wentylator kanałowy Ø 100 do rur PCV – 4 sztuki
g) Wentylator kanałowy Ø 200 wraz z podstawą mocującą (do rur Spiro) - 4 sztuki
h) Elektryczny nawilżacz powietrza – 4 sztuki
i) Pompka wodna zanurzeniowa – 4 sztuki
j) Kanałowy nawilżacz powietrza – 4 sztuki
k) Stacja do serwisowania klimatyzacji – 2 sztuki
l) Zbiornik na wodę (płyn chłodzący 10 litrów) – 4 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne
4.5.5.) Wartość części: 37494,02 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia ELEKTRYCZNO-ENERGETYCZNEGO (zwanego dalej „wyposażeniem”) - w tym: narzędzi, oprzyrządowania i sprzętu oraz materiałów i surowców, do szkolnych pracowni kształcenia w dwóch zawodach: technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz technik chłodnictwa i klimatyzacji, w tym:a) Kocioł/piec na pellet z osprzętem do 15 kW – 1 sztuka
b) Inwerter – 2 sztuki
c) Rozdzielnica z wyłącznikiem – 4 sztuki
d) Uniwersalny miernik wielkości elektrycznych – 4 sztuki
e) Ledowe oświetlenie warsztatowe – 4 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
31681000-3 - Akcesoria elektryczne
31700000-3 - Urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne
4.5.5.) Wartość części: 16012,05 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia WARSZTATOWEGO (zwanego dalej „wyposażeniem”) - w tym: narzędzi, oprzyrządowania i sprzętu oraz materiałów i surowców, do szkolnych pracowni kształcenia w dwóch zawodach: technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz technik chłodnictwa i klimatyzacji, w tym:a) Komplet kluczy nastawnych – 5 sztuk
b) Imadło kute – 2 sztuki
c) Spawarka MIG/MAG – 1 sztuka
d) Agregat prądotwórczy do 5kW – 1 sztuka
e) Komplet kluczy imbusowych – 4 sztuki
f) Otwornica do drewna – 4 sztuki
g) Komplet kluczy płasko-oczkowych – 4 sztuki
h) Komplet wkrętaków – 4 sztuki
i) Młotek 500g – 4 sztuki
j) Komplet pilników – 4 sztuki
k) Piła do metalu – 4 sztuki
l) Komplet wierteł do metalu - 4 sztuki
m) Komplet wierteł do drewna – 4 sztuki
n) Wiertarka elektryczna ręczna – 4 sztuki
o) Wkrętarka akumulatorowa 18V – 4 sztuki
p) Ręczny palnik gazowy (propan-butan) – 4 sztuki
q) Klucz nastawny 0-30 mmm – 4 sztuki
r) Korytko do cięcia pod kątem – 4 sztuki
s) Szczypy płaskie (kombinerki)- 4 sztuki
t) Szczypy boczne – 4 sztuki
u) Nóż monterski – 4 sztuki
v) Przymiar zwijany 5m – 4 sztuki
w) Suwmiarka – 4 sztuki
x) Narzędzie traserskie – 4 sztuki
y) Poziomnica 600 mm – 4 sztuki
z) Ściągacz izolacji – 4 sztuki
aa) Praska do zaciskania tulejek kablowych – 4 sztuki
bb) Nitownica do nitów zrywalnych – 4 sztuki
cc) Tablica warsztatowa z kuwetami – 4 sztuki
dd) Stół warsztatowy – 4 sztuki
ee) Imadło kute 150mm – 4 sztuki
ff) Płyta osb 25mm – 4 sztuki
gg) Profil aluminiowy 40x40 – 54 sztuki
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
43800000-1 - Urządzenia warsztatowe
44512000-2 - Różne narzędzia ręczne
4.5.5.) Wartość części: 34828,95 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa POMOCY DYDAKTYCZNYCH (zwanych dalej „wyposażeniem”), stanowiących wyposażenie techno-dydaktyczne szkolnych pracowni kształcenia w dwóch zawodach: technik urządzeń i systemów energetyki odnawialnej oraz technik chłodnictwa i klimatyzacji, w tym:a) Modułowe stanowisko dydaktyczne z rekuperatorem – 1 sztuka
b) Generator wodoru – 1 sztuka
c) Stanowisko dydaktyczne z ogniwem paliwowym PEM – 1 sztuka
d) Dydaktyczna instalacja elektryczna – 1 sztuka
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)
4.5.5.) Wartość części: 114614,52 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127783,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 137464,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127783,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiortwo Handlowe KOGEX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 932382247
7.3.3) Ulica: Gajowa 53/16
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-520
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127783,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
W przedmiotowym postępowaniu cena oferty najkorzystniejszej (cena wskazana przez Wykonawcę w ofercie dodatkowej złożonej w wyniku przeprowadzonych negocjacji została utrzymana na poziomie oferty podstawowej, tj. 99 999,00 zł brutto), przewyższa kwotę, jaką Zamawiający może przeznaczyć na jego sfinansowanie (tj. 40 800,00 zł brutto), a Zamawiający nie może tej kwoty zwiększyć do ceny oferty najkorzystniejszej.
Mając na uwadze powyższe należy uznać, iż zachodzi przesłanka do unieważnienia postępowania dla Zadania 2 na wskazanej powyżej podstawie prawnej.
Zamawiający, informuje, iż stosownie do dyspozycji art. 86 ust. 3 ustawy – bezpośrednio przed otwarciem ofert podał kwotę jaką zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, tj. kwotę w wysokości: 40 800,00 zł brutto.
Zamawiający informuję, iż do przedmiotowego postępowania została złożona 1 oferta.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99999,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 99999,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22499,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26075,98 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22499,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Supply24 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 8971876762
7.3.3) Ulica: pl. Solny 14A/3
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-062
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22499,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38216,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 39386,38 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38543,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowa MAJSTER Robert Tubielewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 331008264
7.3.3) Ulica: 1-go Maja 13
7.3.4) Miejscowość: Szczecinek
7.3.5) Kod pocztowy: 78-400
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38543,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 114614,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 160848,26 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 120000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edukacja Plus Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 221731209
7.3.3) Ulica: Szeroka 19
7.3.4) Miejscowość: Niestępowo
7.3.5) Kod pocztowy: 83-331
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 120000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 49 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących w okresie 12 miesięcy dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa im. prof. dr hab. Tadeusza Dorobisza we Wrocławiu"
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 66 WE WROCŁAWIU
- Dostawa piasku do piaskownic objętych zarządem ZZK - 6 ZADAŃ
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- SUKCESYWNA DOSTAWA SPECJALISTYCZNYCH ŚRODKÓW CZYSTOŚCI
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana i rozbudowa systemu CCTV z wymianą kamer analogowych na kamery IP, okablowania, serwerów i macierzy, w budynku Sądu Rejonowego w Białymstoku
- "Mobilne laboratorium wraz z pełnym wyposażeniem: samochód z napędem elektrycznym wraz z dodatkowym specjalistycznym wyposażeniem na potrzeby Straży Miejskiej w Płocku."
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Wsparcie Zespołu Szkół im. Stanisława Staszica w Wysokiem"
- Zrealizowanie usługi: szkoleniowej, coachingu, mentoringu i walidacji w ramach projektu "Rozwój kompetencji, umiejętności, uzdolnień, zainteresowań uczniów poza edukacją formalną w Gminie Księżpol"
- Dostawa źródła promieniowania Ir 192, termohigrometru, filmu radiochromowego oraz palników laboratoryjnych
- "Zarządzanie populacjami gatunków chronionych powodujących szkody - stosowanie materiałów zabezpieczających przed szkodami: zakup siatki i pastuchów elektrycznych - edycja 4".
więcej: Akcesoria elektryczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.