eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastko › Budowa naziemnej instalacji fotowoltaicznej wraz ze stacją ładowania pojazdów dla biura Nadleśnictwa Dretyń o mocy nie mniejszej jak 47 kW jednak nie przekraczającej 50 kW



Ogłoszenie z dnia 2021-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Budowa naziemnej instalacji fotowoltaicznej wraz ze stacją ładowania pojazdów dla biura Nadleśnictwa Dretyń o mocy nie mniejszej jak 47 kW jednak nie przekraczającej 50 kW

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Dretyń

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528348

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Dretyń 84

1.4.2.) Miejscowość: Miastko

1.4.3.) Kod pocztowy: 77-200

1.4.4.) Województwo: pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.4.7.) Numer telefonu: 598581655

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: dretyn@szczecinek.lasy.gov.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dretyn.szczecinek.lasy.gov.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00160299

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-08-26

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00157548/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.1. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

Przed zmianą:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.dretyn

Po zmianie:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwodretyn

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.5. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej

Przed zmianą:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.dretyn

Po zmianie:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwodretyn

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.6. Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej

Przed zmianą:
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”) oraz poczty elektronicznej. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane za pośrednictwem Platformy, przekazywane są w formie elektronicznej, w zakładce „Korespondencja”.
Komunikacja między Zam.a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP(dalej–
Platforma). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w
zakładce Korespondencja. Dopuszcza się również koresp. za pomocą poczty elektr.
email:miastko@szczecinek.lasy.gov.pl.W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestr.
Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.miastko po kliknięciu na przycisk
„Załóż konto”. Wyk. rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie
podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i
pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz
do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedyn.plików lub
plik skompresowany do arch.(ZIP)zawierający wiele pojedyn. plików. Ofertę oraz ośw., składane na
podstawie art.125ust.1PZPsporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj.
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie, zmiana i wycofanie oferty lub oferty następuje
wyłącznie w formie elektr. (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektr.opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośr. Platformy. Do założenia konta
na Platf. nie wymagany jest certyfikat kwalifik. Wyk. składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem
Platformy, klikając w zakładce Oferty przycisk Złóż ofertę. Po kliknięciu wykonawca zostanie
przeniesiony na str. składania odpowiednio oferty, na której można załączyć formularz oferty oraz inne
pliki składające się na ofertę oraz pliki nie stanowiące treści oferty, składane wraz z
ofertą.Zamawiający informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami
elektr.Przesyłane dok. powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio.png, .jpg, .jpeg,
.gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg,
.xades, .tar, .7z, .eml, .msg, Wymagania sprzętowe: -przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver.65 i
późniejsze, Google Chrome ver.66 i późn. lub Opera ver.58 i późn., Microsoft Edge ver18 i późniejsze,
Internet Explorer11;system operacyjny Windows7i późniejsze;zainstalowane środow.Java w wersji
min.1.8(jre),w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek doprzeglądarki Szafir SDK Web,oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym, stały dostęp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż1Mb/s,komputer klasy PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min.3GB RAM, procesor1500MHz lub lepszy, jeden z systemów
operacyjnych Linux Kernel4.0, Windows7 i MacOS10.12 - lub ich nowsze wersje, zainstalowany
program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf. Pozostałe wym. techn. i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektr., elektr.kopii dok. i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Wszelkie inf.
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16kwietnia1993r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, które Wyk. zastrzeże jako tajemnicę przedsięb...

Po zmianie:
Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”) oraz poczty elektronicznej. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane za pośrednictwem Platformy, przekazywane są w formie elektronicznej, w zakładce „Korespondencja”.
Komunikacja między Zam.a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy SmartPZP(dalej–
Platforma). Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w
zakładce Korespondencja. Dopuszcza się również koresp. za pomocą poczty elektr.
email:dretyn@szczecinek.lasy.gov.pl.W celu skorzystania z Platformy konieczna jest rejestr.
Wykonawcy pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwodretyn po kliknięciu na przycisk
„Załóż konto”. Wyk. rejestrując się akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie
podczas rejestracji oraz uznaje go za wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i
pobieranie dokumentacji postępowania nie wymaga logowania. Maksymalny rozmiar plików
przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz
do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwem Systemu można przesłać wiele pojedyn.plików lub
plik skompresowany do arch.(ZIP)zawierający wiele pojedyn. plików. Ofertę oraz ośw., składane na
podstawie art.125ust.1PZPsporządza się, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (tj.
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Złożenie, zmiana i wycofanie oferty lub oferty następuje
wyłącznie w formie elektr. (tj. opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci
elektr.opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, za pośr. Platformy. Do założenia konta
na Platf. nie wymagany jest certyfikat kwalifik. Wyk. składa ofertę wyłącznie za pośrednictwem
Platformy, klikając w zakładce Oferty przycisk Złóż ofertę. Po kliknięciu wykonawca zostanie
przeniesiony na str. składania odpowiednio oferty, na której można załączyć formularz oferty oraz inne
pliki składające się na ofertę oraz pliki nie stanowiące treści oferty, składane wraz z
ofertą.Zamawiający informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami
elektr.Przesyłane dok. powinny być załączone w formie plików w formacie odpowiednio.png, .jpg, .jpeg,
.gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx, .odt, .ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg,
.xades, .tar, .7z, .eml, .msg, Wymagania sprzętowe: -przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver.65 i
późniejsze, Google Chrome ver.66 i późn. lub Opera ver.58 i późn., Microsoft Edge ver18 i późniejsze,
Internet Explorer11;system operacyjny Windows7i późniejsze;zainstalowane środow.Java w wersji
min.1.8(jre),w przypadku przeglądarek Opera, Chrome i Firefox należy doinstalować dodatek doprzeglądarki Szafir SDK Web,oprogramowanie SzafirHost w systemie operacyjnym, stały dostęp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż1Mb/s,komputer klasy PC lub MAC, o
następującej konfiguracji: pamięć min.3GB RAM, procesor1500MHz lub lepszy, jeden z systemów
operacyjnych Linux Kernel4.0, Windows7 i MacOS10.12 - lub ich nowsze wersje, zainstalowany
program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługę formatów .pdf. Pozostałe wym. techn. i
organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektr., elektr.kopii dok. i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformy. Wszelkie inf.
stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16kwietnia1993r. o zwalczaniu
nieuczciwej konkurencji, które Wyk. zastrzeże jako tajemnicę przedsięb...

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.7. Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne

Przed zmianą:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.dretyn

Po zmianie:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwodretyn

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.15. RODO (obowiązek informacyjny)

Przed zmianą:
Stosownie do art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrekt 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz.Urz.UE L 119 z
04 maja 2016r.,str.1–RODO) Zam. informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo
Miastko, Pasieka 14A,77-200 Miastko. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem
miastko@szczecinek.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 59 857 05 50.Zamawiający przetwarza
dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udziel. zam. publ. w sposób gwarantujący
zabezp. przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.Zam. udostępnia dane osobowe, o których mowa
w art.10RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w
dzialeVI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki
określone w art.255-256PZP–w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej
realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego
archiwizacji.Odbiorcami danych osobow. będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja
postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o
dostępie do inf. publicznej.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zam. publicznego będą przechowywane, zgodnie z art.78ust.1PZP, przez
okres 4lat od dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam. publicznego, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zam.publ.Dane
osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postęp. o udzielenie zam. mogą zostać
przekazane podmiotom świadczącym usł. doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe. Osoba,
której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma
prawo:dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15RODO, przy czym w sytuacji, gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15ust. 1-3RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatk. inf. mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego;do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art.16RODO, przy
czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników;do żądania od Zamawiającego–jako
administratora,ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego UE lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej
danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.Obowiązek
podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe informacje w SWZ

Po zmianie:
Stosownie do art.13 ust.1 i 2 rozporządzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady(UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz
uchylenia dyrekt 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz.Urz.UE L 119 z
04 maja 2016r.,str.1–RODO) Zam. informuje, iż administratorem danych osobowych jest Nadleśnictwo
Dretyń, Dretyń 84, 77-200 Miastko. W sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych
można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem
dretyn@szczecinek.lasy.gov.pl lub telefonicznie pod numerem 59 858 16 55 .Zamawiający przetwarza
dane osobowe zebrane w niniejszym postępowaniu o udziel. zam. publ. w sposób gwarantujący
zabezp. przed ich bezprawnym rozpowszechnianiem.Zam. udostępnia dane osobowe, o których mowa
w art.10RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w
dzialeVI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie
art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki
określone w art.255-256PZP–w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej
realizacji, a także udokumentowania postępowania o udzielenie zamówienia i jego
archiwizacji.Odbiorcami danych osobow. będą osoby lub podmioty, którym dokumentacja
postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także na podstawie ustawy o
dostępie do inf. publicznej.Dane osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego
postępowania o udzielenie zam. publicznego będą przechowywane, zgodnie z art.78ust.1PZP, przez
okres 4lat od dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam. publicznego, a jeżeli czas trwania umowy
przekracza 4lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zam.publ.Dane
osobowe pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postęp. o udzielenie zam. mogą zostać
przekazane podmiotom świadczącym usł. doradcze, w tym usługi prawne, i konsultingowe. Osoba,
której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, ma
prawo:dostępu do swoich danych osobowych – zgodnie z art. 15RODO, przy czym w sytuacji, gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15ust. 1-3RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego
wysiłku Zamawiający może żądać wskazania dodatk. inf. mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postępowania o udzielenie
zamówienia publicznego;do sprostowana swoich danych osobowych – zgodnie z art.16RODO, przy
czym skorzystanie z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa
w art. 16RODO, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z PZP oraz nie może naruszać
integralności protokołu oraz jego załączników;do żądania od Zamawiającego–jako
administratora,ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których
mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w
celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu
publicznego UE lub państwa członkowskiego; prawo to nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;wniesienia
skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej
danych osobowych narusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.Obowiązek
podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z
udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe informacje w SWZ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

3.16. RODO (ograniczenia stosowania)

Przed zmianą:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.dretyn

Po zmianie:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwodretyn

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.5. Wartość zamówienia

Przed zmianą:
231100

Po zmianie:
232100,00

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
2) W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
- okres gwarancji 3 lata - 0 pkt
- okres gwarancji 4 lata – 10 pkt
- okres gwarancji 5 lat – 20 pkt
- okres gwarancji 6 lat - 30 pkt
- okres gwarancji 7 lat i więcej - 40 pkt

Po zmianie:
2) W ramach kryterium „Okres gwarancji” ocena ofert zostanie dokonana w następujący sposób:
- okres gwarancji 5 lata - 0 pkt
- okres gwarancji 6 lata – 10 pkt
- okres gwarancji 7 lat – 20 pkt
- okres gwarancji 8 lat - 30 pkt
- okres gwarancji 9 lat i więcej - 40 pkt

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-09-06 10:00

Po zmianie:
2021-09-08 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo.dretyn

Po zmianie:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwodretyn

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-09-06 10:30

Po zmianie:
2021-09-08 10:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.