eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gostynin › Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Białotarsku



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja boiska sportowego przy Szkole Podstawowej w Białotarsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOSTYNIN

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015922

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Rynek 26

1.4.2.) Miejscowość: Gostynin

1.4.3.) Kod pocztowy: 09-500

1.4.4.) Województwo: mazowieckie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki

1.4.7.) Numer telefonu: 242360752

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagostynin.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gminagostynin.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00160228

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00140119

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa, częściowa wymiana oraz wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej bieżni wraz z malowaniem linii przy Szkole Podstawowej im. Orła Białego w miejscowości Białotarsk (działka o nr ewid.47/3 i 48/2, obręb 0042 Białotarsk).
Istniejąca podbudowa bieżni jest miejscowo uszkodzona (występują zadolenia, odspojenia i ubytki nawierzchni). Nawierzchnia jest brudna, odbarwiona z widocznymi pęknięciami i odspojeniami obrzeży oraz z mało widocznymi liniami międzytorowymi.
W ramach zadania należy wykonać poniższe prace:
- dokładnie umyć całą powierzchnię bieżni;
- wymienić ok. 60 mb obrzeży betonowych bieżni (obrzeża do wymiany na odcinku prostym oraz na łuku);
- w miejscach uszkodzeń i spękań nawierzchni istniejącej-należy wyciąć starą nawierzchnię poliuretanową i ułożyć nową warstwę ET- ok. 400m2 ;
- wzmocnić nawierzchnię poliuretanową poprzez nałożenie środka gruntującego na bazie kleju poliuretanowego (cała powierzchnia bieżni);
- wykonać nową warstwę z granulatu SBR wraz z lepiszczem poliuretanowym w ilości ok. 1 600 m2
o grubości min. 15mm;
- wykonać warstwę natrysku w kolorze zbliżonym do istniejącej nawierzchni w ilości ok. 1 600m2;
- trasowanie wraz z malowaniem linii (szerokość 5cm) w kolorze białym na bieżni.
W miejscach, w których potrzebne jest uzupełnienie nawierzchni kruszywem należy nowe fragmenty podbudowy dobrze zagęścić.
Wszystkie roboty budowlane należy wykonywać przy użyciu maszyn i urządzeń mechanicznych stosowanych do wykonywania robót takich jak min.: ładowarki do wyładowywania materiałów, urządzenia do zagęszczania materiałów i rozkładania elementów nawierzchni poliuretanowej oraz narzędzia ręczne niezbędne dla wykonywania robót. Wszystkie prace należy wykonywać stosując się do zasad objętych w „Warunkach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych”. Prace powinny być prowadzone w sposób bezpieczny z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p. poż. Stosowane materiały winny posiadać wymagane aktualne atesty, certyfikaty bądź aprobaty techniczne upoważniające do stosowania w budownictwie, wydane przez właściwe podmioty. Dopuszcza się w realizacji inwestycji zastosowania innych materiałów i urządzeń pod warunkiem zachowania wskazanych w dokumentacji parametrów technicznych oraz uzyskania zgody Inwestora.
Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia polegające na: bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (wykonujących roboty w zakresie warstw nawierzchni poliuretanowej, pracowników obsługujących maszyny i środki transportowe).

Po zmianie:
1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa, częściowa wymiana oraz wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej bieżni wraz z malowaniem linii przy Szkole Podstawowej im. Orła Białego w miejscowości Białotarsk (działka o nr ewid.47/3 i 48/2, obręb 0042 Białotarsk).
Istniejąca podbudowa bieżni jest miejscowo uszkodzona (występują zadolenia, odspojenia i ubytki nawierzchni). Nawierzchnia jest brudna, odbarwiona z widocznymi pęknięciami i odspojeniami obrzeży oraz z mało widocznymi liniami międzytorowymi.
W ramach zadania należy wykonać poniższe prace:
- dokładnie umyć całą powierzchnię bieżni;
- wymienić ok. 60 mb obrzeży betonowych bieżni (obrzeża do wymiany na odcinku prostym oraz na łuku);
- w miejscach uszkodzeń i spękań nawierzchni istniejącej-należy wyciąć starą nawierzchnię poliuretanową i ułożyć nową warstwę ET o grubości min. 35mm- ok. 400m2 ;
- wzmocnić nawierzchnię poliuretanową poprzez nałożenie środka gruntującego na bazie kleju poliuretanowego (cała powierzchnia bieżni);
- wykonać nową warstwę z granulatu SBR wraz z lepiszczem poliuretanowym w ilości ok. 1 600 m2
o grubości min. 11mm;
- wykonać warstwę natrysku w kolorze zbliżonym do istniejącej nawierzchni w ilości ok. 1 600m2 o grubości min.2mm;
- trasowanie wraz z malowaniem linii (szerokość 5cm) w kolorze białym na bieżni. W miejscach, w których potrzebne jest uzupełnienie nawierzchni kruszywem należy nowe fragmenty podbudowy dobrze zagęścić.
Wszystkie roboty budowlane należy wykonywać przy użyciu maszyn i urządzeń mechanicznych stosowanych do wykonywania robót takich jak min.: ładowarki do wyładowywania materiałów, urządzenia do zagęszczania materiałów i rozkładania elementów nawierzchni poliuretanowej oraz narzędzia ręczne niezbędne dla wykonywania robót. Wszystkie prace należy wykonywać stosując się do zasad objętych w „Warunkach technicznych wykonania i odbioru robót budowlano- montażowych”. Prace powinny być prowadzone w sposób bezpieczny z zachowaniem obowiązujących zasad bezpieczeństwa i higieny pracy oraz p. poż. Stosowane materiały winny posiadać wymagane aktualne atesty, certyfikaty bądź aprobaty techniczne upoważniające do stosowania w budownictwie, wydane przez właściwe podmioty. Dopuszcza się w realizacji inwestycji zastosowania innych materiałów i urządzeń pod warunkiem zachowania wskazanych w dokumentacji parametrów technicznych oraz uzyskania zgody Inwestora.

Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawców na podstawie umowy o pracę (zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.) osób wykonujących czynności w realizacji zamówienia polegające na: bezpośrednim (fizycznym) wykonywaniu robót budowlanych opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej i Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (wykonujących roboty w zakresie warstw nawierzchni poliuretanowej, pracowników obsługujących maszyny i środki transportowe).

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukarainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835): wykonawca, żaden ze wspólników - w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), żaden podmiot udostępniający zasoby, na które powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta Wykonawcy który podlega wykluczeniu zostanie odrzucona.

Po zmianie:
1.Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się również Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
2. Nie może podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835): wykonawca, żaden ze wspólników - w przypadku składania oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna), żaden podmiot udostępniający zasoby, na które powołuje się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Oferta Wykonawcy który podlega wykluczeniu zostanie odrzucona.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-04 09:00

Po zmianie:
2023-04-06 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-04 10:00

Po zmianie:
2023-04-06 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-05-03

Po zmianie:
2023-05-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.