eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › "BUDOWA CHODNIKA W PASIE DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 414 W M. ZŁOTNIKI"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„BUDOWA CHODNIKA W PASIE DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 414
W M. ZŁOTNIKI”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Opolu z up. Województwa Opolskiego

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000126528

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Oleska 127

1.5.2.) Miejscowość: Opole

1.5.3.) Kod pocztowy: 45-231

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 459 18 00

1.5.8.) Numer faksu: 77 458 13 52

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdw.opole.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zdw.opole.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl, https://platformazakupowa.pl/pn/zdw_opole

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


administracja samorządowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządzanie drogami wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„BUDOWA CHODNIKA W PASIE DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 414
W M. ZŁOTNIKI”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2eef5bcb-dfc2-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159999

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00007442/19/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Budowa chodnika w pasie drogowym drogi wojewódzkiej nr 414 w m. Złotniki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00108582/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WP.3211.30.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 601052,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Budowa chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 414 w m. Złotniki” zgodnie z warunkami specyfikacji warunków zamówienia.

Kod i nazwa Wspólnego Słownika Zamówień:
45.11.00.00-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne;
45.22.20.00-9 – Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej;
45.23.30.00-9 – Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg;
45.23.20.00-2 – Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli.

2. Opis przedmiotu zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 414 w m. Złotniki”.


Przedmiotowe przedsięwzięcie obejmuje swym zakresem:

Odcinek od km 15+673,35 do km 15+768,35:
a) Wymiana nawierzchni jezdni na odcinku dł. 95m,
b) Ścinka poboczy na w/w odcinku,
c) Odtworzenie oznakowania drogowego.

Odcinek od km 15+768,35 do km 15+957,71:
a) Poszerzenie istniejącej jezdni do ujednoliconej szerokości 7,0m.
b) Ograniczenie jezdni od strony zachodniej krawężnikiem drogowym 20x30x100cm.
c) Remont nawierzchni jezdni na całej szerokości wraz z wykonaniem nowej pełnej konstrukcji nawierzchni jezdni na poszerzeniach.
d) Budowę chodnika o nawierzchni z kostki betonowej koloru szarego o szerokości 2,0m. Od zewnętrznej strony chodnik zostanie ograniczony obrzeżem betonowym.
e) Przebudowę istniejących zjazdów do posesji obejmującą ujednolicenie geometrii i wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej koloru czerwonego.
f) Budowę nowej zatoki autobusowej o nawierzchni z wielkowymiarowej kostki kamiennej oraz wymianę nawierzchni istniejącej zatoki wraz z ustawieniem wiaty przystankowej.
g) Przebudowę skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 414 z drogą gminną – ul. Sportową, obejmującą korektę geometrii skrzyżowania w związku z poszerzeniem jezdni drogi wojewódzkiej nr 414.
h) Zmianę lokalizacji istniejącego przejścia dla pieszych.
i) Mechaniczną ścinkę poboczy i humusowanie skarp.
j) Przebudowę fragmentu istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z pogłębieniem istniejącego szczelnego zbiornika retencyjno-odparowującego. Ponadto przewiduje się lokalizację nowych wpustów deszczowych po stronie projektowanego chodnika wraz z wykonaniem nowych przykanalików odprowadzających wodę opadową do istniejącej kanalizacji deszczowej.
k) Zainstalowanie dedykowanego oświetlenia przejścia dla pieszych składającego się z asymetrycznie ustawionych przed przejściem dla pieszych słupów o wysokości 6m z oprawami LED, zasilanymi z istniejącego słupa elektroenergetycznego zlokalizowanego w rejonie Zespołu szkolno-przedszkolnego.
l) Niezbędne zabezpieczenia istniejącej i projektowanej infrastruktury technicznej oraz usunięcie ewentualnych kolizji,
ł) Zmianę (aktualizację) organizacji ruchu polegającą na korekcie lokalizacji istniejącego oznakowania poziomego i pionowego oraz wykonaniu nowego oznakowania związanego z zaprojektowanymi elementami zagospodarowania terenu.
m) Opracowanie, zatwierdzenie i wprowadzenie tymczasowej organizacji ruchu.

Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 539014,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 824100,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 539014,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe ,,LARIX" Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5751839378

7.3.3) Ulica: Klonowa 11

7.3.4) Miejscowość: Lubliniec

7.3.5) Kod pocztowy: 42-700

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 539014,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.