eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych wraz z nasadzeniami zieleni w zakresie "Modernizacji ogródka jordanowskiego przy ul. Heila", dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych wraz z nasadzeniami zieleni w zakresie „Modernizacji ogródka jordanowskiego przy ul. Heila”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://zzm.krakow.pl/index.php/przetargi.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych wraz z nasadzeniami zieleni w zakresie „Modernizacji ogródka jordanowskiego przy ul. Heila”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2efd8550-c607-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159949

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018518/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Roboty budowlane w zakresie modernizacji ogródka jordanowskiego przy ul. Heila w Krakowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00137480/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.26.2.21.22.JC1

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 116303,02 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych wraz z nasadzeniami zieleni w zakresie „Modernizacji ogródka jordanowskiego przy ul. Heila”, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.21.22.JC1
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania pn.: „Modernizacja ogródka jordanowskiego przy ul. Heila, na terenie działek 57/171, 139/14, 139/17, 139/20 obr. 47 Podgórze w Krakowie”, na podstawie dokumentacji projektowej.
1.3 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu.
1.4 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi wykonanie elementów małej architektury, tj.: zestaw wielofunkcyjny ze zjeżdżalnią, rowerek podwieszony, linarium obrotowe, huśtawka lina, montaż bujaka pojedynczego (z demontażu), trampolina sprężyna, zestaw do zabawy piaskiem, huśtawka wagowa na sprężynie, huśtawka bocianie gniazdo, huśtawka wahadłowa podwójna dla małych dzieci, piaskownica, stół do gry w szachy z dwoma siedziskami, kosze na śmieci (2szt.), żagiel przeciwsłoneczny.
1.5 W zakresie zamówienia objętego prawem opcji roboty budowlane obejmują wykonanie zieleni, a w tym między innymi przygotowanie terenu pod nasadzenia, nasadzenia zieleni, korowanie powierzchni krzewów oraz odbudowa trawnika zgodnie z opracowanym projektem zieleni, wymiana istniejącego ogrodzenia, wymiana nawierzchni bezpiecznej oraz wymiana ławek.
1.6 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętej prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę kolejnych robót budowlanych i robót w zakresie zieleni w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 01.08.2022r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 01.08.2022r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni.
1.7 W zakresie zamówienia objętego prawem opcji roboty obejmują:
1.7.1 Zakres robót objętych prawem opcji 1: wykonanie nasadzeń zgodnie z projektem zieleni.
1.7.2 Zakres robót objętych prawem opcji 2: wymiana istniejącego ogrodzenia: demontaż, wywóz i utylizacja istniejącego ogrodzenia oraz zakup dostawa i montaż nowego ogrodzenia stalowego(133,40 m-b) o wysokości 120 cm, z jednym panelem demontowalnym na cele utrzymaniowe; zakup dostawa i montaż furtki o szerokości 100 cm – 3 szt.
1.7.3 Zakres robót objętych prawem opcji 3: wymiana nawierzchni bezpiecznej: tj. usunięcie i wywóz istniejącej nawierzchni piaskowej, wykonanie nawierzchni EPDM w kolorze RAL 1001, warstwa gr.3-9cm – 266m² .
1.7.4 Zakres robót objętych prawem opcji 4: wymianę istniejących ławek – tj. demontaż, wywóz i utylizacja istniejących ławek(8szt.) oraz zakup, dostawa i montaż nowych ławek typu ‘antywandal’ – 180 cm długości (8 szt).
1.8 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacja projektową, specyfikacja techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB).
1.9 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych, wzory kart akceptacji materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip).
1.10 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary stanowią jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.11 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/. UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający zawiadamia, iż z uwagi na zaistnienie okoliczności, które wypełniają dyspozycję wynikającą z art. 255 pkt 3) ustawy Pzp unieważnia postępowanie, ponieważ wszystkie złożone oferty przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza i może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający wskazuje, iż na realizację zamówienia przeznaczył łączną kwotę: 391.111,24 zł brutto, którą udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania bezpośrednio przed otwarciem ofert.
Natomiast w przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 2 oferty oferujące przedmiot zamówienia za cenę tj. odpowiednio:
1. STAR-KOP STAL Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 7, 32-070 Czernichów, cena 568.103,08 zł brutto,
2. PLAYGARDEN Mariusz Białobrzewski, ul. Długa 13, 33-122 Tarnowiec cena 515.622,00 zł brutto.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 515622,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 568103,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

- oferta 1 STAR-KOP STAL Sp. z o.o brutto: 568.103,08 zł, zakres podstawowy 215.372,42 zł brutto, opcja 1 za 58.246,28 zł brutto, opcja 2 za 58.857,96 zł brutto, opcja 3 za 214.426,42 zł brutto, opcja 4 za 21.200,00 zł
- oferta 2 PLAYGARDEN Mariusz Białobrzewski brutto: 515.622,00 zł, zakres podstawowy 172.077,00 zł brutto, opcja 1 za 59.292,00 zł brutto, opcja 2 za 90.897,00 zł brutto, opcja 3 za 179.949,00 zł brutto, opcja 4 za 13.407,00 zł

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.