eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Syców › DOSTAWA POJAZDU ASENIZACYJNEGO NA UŻYWANYM PODWOZIU Z FABRYCZNIE NOWĄ ZABUDOWĄ ORAZ NOWYM OSPRZĘTEM



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA POJAZDU ASENIZACYJNEGO NA UŻYWANYM PODWOZIU Z FABRYCZNIE NOWĄ ZABUDOWĄ ORAZ NOWYM OSPRZĘTEM

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SYCOWSKA GOSPODARKA KOMUNALNA SP. Z O.O.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020204224

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WROCŁAWSKA 8

1.5.2.) Miejscowość: Syców

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-500

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 627855154

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sgk@sgk-sycow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sgk-sycow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5dcf93fc-b9b4-11ed-9236-36fed59ea7dd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA POJAZDU ASENIZACYJNEGO NA UŻYWANYM PODWOZIU Z FABRYCZNIE NOWĄ ZABUDOWĄ ORAZ NOWYM OSPRZĘTEM

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5dcf93fc-b9b4-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159778

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/1/UK/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa używanego pojazdu ciężarowego, o dopuszczalnej masie całkowitej 26.000 kg, z fabrycznie nową zabudową do transportu ścieków komunalnych.
KOD CPV 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

PODWOZIE:
• Silnik wysokoprężny, o pojemności do 7500 cm3
• Moc silnika od 240 kW do 260 kW
• Rok produkcji 2011 lub młodszy
• Przebieg pojazdu: maksymalnie 150000 km
• Liczba osi: 3
• Układ jezdny 6x2

• Ostatnia oś skrętna
• DMC 26 ton
• Zawieszenie przód resor, tył pneumatyczne – regulowane
• Norma emisji spalin minimum EURO 5
• Skrzynia biegów automatyczna
• Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym
• Kabina dzienna – 2 lub 3 osobowa, kolor biały
• Fabryczny lakier kabiny i ramy pojazdu
• Fotel kierowcy pneumatyczny
• Układ ABS

• Klimatyzacja
• Blokada mechanizmu różnicowego
• Opony rok produkcji 2021 lub młodsze- rozmiar minimum 315/70 R 22,5, bieżnik minimum 10 mm
• Osłony najazdowe boczne
• Przystawka odbioru mocy
• Tachograf
• Belka świetlna ostrzegawcza na dachu pojazdu
• Komplet kluczyków
• Pojazd sprawny technicznie - spełniający wymagania określone w przepisach regulujących warunki techniczne dla pojazdów, z ważnym badaniem technicznym i ubezpieczeniem OC
• Stan techniczny – bardzo dobry, pojazd o sprawnych wszystkich podzespołach i mechanizmach,
bez uszkodzeń szyb, karoserii, tapicerki, deski rozdzielczej, korozji, rys
• Pojazd zarejestrowany w Polsce jako ciężarowy asenizacyjny
• Uregulowany stan prawny (nieobciążony zastawem, hipoteką, leasingiem, cłem itp.)
ZABUDOWA:
• Zabudowa wraz z osprzętem fabrycznie nowa
• Zbiornik wzmacniany pierścieniami, nachylony ku tyłowi, zamknięty dennicami wypukłymi, wykonany ze stali o grubości minimum 6mm
• Wewnątrz zbiornika minimum dwie przegrody (falochrony)
• Pojemność zbiornika 18 m3- długość maksymalnie 6m, średnica maksymalnie 2m
• Tylna dennica otwierana i ryglowana ręcznie
• Kompresor ssąco-tłoczący wydajność minimum 15.000 l/min, napędzany silnikiem hydraulicznym, umieszczony z prawej strony pojazdu między pierwszą i druga osią
• Kompresor wyposażony w zawór czterodrogowy (ssanie/wypychanie)
• Kompresor zabezpieczony przed zalaniem: górnym zaworem pływakowym
znajdującym się w zbiorniku-piłkowym oraz dolnym zaworem pływakowym,
znajdującym się przed kompresorem
• Włącznik kompresora w tylnej części zabudowy
• Haki na węże na dennicy
• Wychwytywacz oleju smarującego
• Płynowskaz w przedniej części zbiornika wykonany z poliwęglanu, wyskalowany.
• Manowakuometr wskazujący aktualne ciśnienie w zbiorniku
• Zabudowa zabezpieczona przed korozją
• Kolor lakieru –RAL 2011 (pomarańczowy)
• Stelaże na węże ssawne wyłożone blachą aluminiową zamocowane po obu stronach
zbiornika, o lekkim nachyleniu, wyposażone w zawory spustowe
• Dwa króćce ssąco-spustowe z zasuwami nożowymi w rozmiarze DN 110 -jeden w dennicy tylnej, jeden z przodu beczki, za kabiną po stronie pasażera
• Króciec ssąco – spustowy o rozmiarze DN 60 z przodu beczki po stronie kierowcy
• Zabudowa pojazdu umożliwiająca obsługę przez jedną osobę
• Lampa robocza z tyłu zabudowy włączana z kabiny pojazdu
• Lampy ostrzegawcze stroboskopowe pomarańczowe z tyłu zabudowy
• 2 pachołki drogowe – ostrzegawcze, z miejscem przechowywania za tylną belką
oświetleniową

Wymagania Zamawiającego:
1. Przedmiot zamówienia winien być przystosowany do pracy oraz bezpiecznego poruszania się po drogach publicznych.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi urządzeń i prawidłowej eksploatacji pojazdu w dniu odbioru przedmiotu umowy u Wykonawcy.
3. Wykonawca zapewni gwarancję na zabudowę i osprzęt na okres nie krótszy, niż 6 miesięcy liczony od dnia przekazania pojazdu Zamawiającemu. Czas naprawy do 14 dni roboczych.
4. Zamawiający na etapie wyboru oferty, w terminie nie dłuższym niż 3 dnia od daty otwarcia ofert zastrzega sobie prawo/możliwość do przeprowadzenia oględzin pojazdu, przed zawarciem umowy, prawo jazdy próbnej, mającej na celu sprawdzenie stanu technicznego pojazdu, na nie dłużej niż 8 godzin w siedzibie Wykonawcy. Nie wykonanie tego warunku skutkować będzie prawem Zamawiającego do odrzucenia oferty oraz nie zawarcia umowy z tym Wykonawcą. Ponadto Zamawiający ma prawo nie zawrzeć umowy z Wykonawcą w przypadku ujawnienia w trakcie jazdy próbnej i badania wad pojazdu, których koszt usunięcia przekroczy 2 tys. złotych brutto.
Miejsce dostawy: ul. Wrocławska 8, 56 500 Syców. Dostawa winna być zrealizowana w godzinach od 7:00 do 14:00 w dniach pracy Zamawiającego tj. pon. - pt. Dowodem zrealizowania dostawy będzie pisemny protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
Dostawa pojazdu do Zamawiającego: na koszt Dostawcy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 249690 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 330870 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 249690 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ślusarskie Mechanika Samochodów Ciężarowych s.c. Piotr i Anna Wójciccy

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 838-17-65-748

7.3.3) Ulica: Puszcza Mariańska 59a

7.3.4) Miejscowość: Puszcza Mariańska

7.3.5) Kod pocztowy: 96-330

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 249690 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-04-20

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.