Ogłoszenie z dnia 2023-03-31
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00096581/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-02-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji
dla Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000986159
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jazdów 2
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-467
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kolacz@u-jazdowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://u-jazdowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0284a24-ad05-11ed-b8d9-2a18c1f2976f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycjidla Centrum Sztuki Współczesnej – Zamek Ujazdowski
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0284a24-ad05-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159769
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019001/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00096581
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZAMPUB/PZP/2023/03
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 664397,46 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia stanowi usługa ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
a) Obsługa portierni w budynku Laboratorium - przez siedem dni w tygodniu, całodobowo;
b) Ochrona fizyczna i obsługa wszystkich organizowanych w Centrum Sztuki Współczesnej Zamek Ujazdowski (dalej: CSW) projektów artystycznych przez siedem dni w tygodniu, w tym:
1) sześć dni w tygodniu dozór ekspozycji,
2) okazjonalnie obsługa wydarzeń projektowych.
c) Patrol interwencyjny.
Łączna szacunkowa ilość godzin wynosi:
Dozór ekspozycji: ok. 643 godzin w miesiącu (w ciągu 12 miesięcy – 7716 godzin)
1 portiernia CSW: ok. 730 godziny w miesiącu (w ciągu 12 miesięcy – 8 760 godzin)
Koordynator: ok. 450 godzin w miesiącu (w ciągu 12 miesięcy – 5408 godzin)
Ilość godzin dodatkowych (wernisaże, nagrania)- 300 godzin w ciągu 12 miesięcy
Łącznie: 22 184 godziny w ciągu 12 miesięcy
Wskazana liczba roboczogodzin jest szacunkowa, uwzględniająca aktualne zapotrzebowanie i została określona przez Zamawiającego na potrzeby wyboru oferty najkorzystniejszej. Ostateczna ilość godzin zleconych Wykonawcy do realizacji przedmiotowych usług wynikać będzie z aktualnego zapotrzebowania Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż nie będzie mniejsza niż 75 % przyjętej szacunkowej ilości.
2. Stanowiska pracy ochrony:
2.1 Stanowisko pracowników portierni – 1 (jedno) stanowisko jednoosobowe w budynku Laboratorium, wymiar pracy: siedem dni w tygodniu, całodobowo. Wykonawca zobowiązany w czasie trwania umowy zapewnić minimum 3 osoby delegowane wyłącznie do pracy w portierni (w tym jednocześnie 1 osoba obecna na stanowisku), z czego 2 osoby główne i 1 osoba dodatkowa.
2.2 Stanowisko pracowników dozoru ekspozycji – minimum 3 (trzy) stanowiska jednoosobowe w różnych punktach: przestrzenie wystawiennicze, inne przestrzenie wydarzeń artystycznych, wymiar pracy:
wtorek i środa w godz. 11.00 – 19.00, czwartek 11:00 – 20:00,od piątku do niedzieli w godz. 11.00 – 19.00,
w tym:
• 2 osoby patrolujące I piętro
• 1 osoba patrolująca parter Magazyn Studyjny Kolekcji
2.3 Stanowisko pracy koordynatora wszystkich pracowników ochrony obiektów i mienia wraz z dozorem ekspozycji – 1 (jedno) stanowisko jednoosobowe, praca w siedzibie Zamawiającego na holu głównym, wymiar pracy:
poniedziałek w godz. 15:00 – 23:00, od wtorku do niedzieli w godz. 07:00 – 23:00,
system zmianowy: pierwsza zmiana w godz. 7:00 – 15:00, druga zmiana w godz. 15:00 – 23:00.
Osoba pracująca na tym stanowisku musi mieć wyznaczonych minimum 2 zastępców podczas jej nieobecności w pracy (przeszkolonych i zaakceptowanych przez koordynatora).
2.4 Przed przystąpieniem do świadczenia usługi Wykonawca sporządzi plan ochrony obiektu chronionego i przedłoży do akceptacji Kierownikowi Działu Administracyjno - Gospodarczego.
2.5 Organizacja czasu pracy pracowników Wykonawcy winna być zgodna z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z Kodeksem Pracy Kodeksem Pracy.
Zamawiający zastrzega sobie prawo wprowadzania nieznacznych zmian w czasie trwania realizacji zamówienia dotyczących godzin wskazanych w wymiarach pracy dla poszczególnych stanowisk.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach nr 1 do SWZ, a także w regulaminach: dozoru ekspozycji i pracy portiera, które stanowią załączniki nr 2A i 2B do SWZ.
4. Zgodnie z art. 281 ust. 2 pkt. 7 ustawy Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące usługę w imieniu Wykonawcy zatrudnione były przez Wykonawcę lub podwykonawcę (także dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92521200-1 - Usługi ochrony wystaw i eksponatów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 817208,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 817208,88 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 817208,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TARGET Spółka Jawna Anna Łada Marcin Rokicki
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Aspekt sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142734143
7.3.3) Ulica: Gwiaździsta 15a lok. 400
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-651
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawca Janusz Gruchalski Jerzy Kotwas ZAMEK Spółka Jawna - część zamówienia: ochrona fizyczna i dozór ekspozycji
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TARGET SPÓŁKA JAWNA ANNA ŁADA, MARCIN ROKICKI
jakie przetargi wygrała firma
TARGET SPÓŁKA JAWNA ANNA ŁADA, MARCIN ROKICKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 817208,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-03-31 do 2024-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa prawna Oddziału Regionalnego AMW w Bydgoszczy
- Modernizacji łazienek i korytarzy wraz z placem zabaw i boiskiem sportowym w Szkole Podstawowej nr 169 im. Orła Białego przy ul. Uprawnej 9/17 cz. 1
- Świadczenie usługi rozszerzonego wsparcia technicznego dla środowiska Microsoft SharePoint
- Remont jazu na rz. Jeziorka w km 33+518 w m. Zawodne
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z kompleksową modernizacją muszli koncertowej w Parku Praskim wraz z zagospodarowaniem terenu w Warszawie.
- 384/2024 Remont klatek schodowych w budynku mieszkalnym przy ul. Brzostowskiej 26 w Warszawie oraz roboty brukarskie przed wejściem do ww. budynku.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej im. H. Łopacińskiego w Lublinie
- Ochrona obiektów sportowych MOSRiR w Szczecinie w 2024 roku. Część 2
- Całodobowa kompleksowa ochrona mienia i obsługa portierni dla Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnej im. Leona Schillera w Łodzi oraz konwój wartości pieniężnych
- Zawarcie umów ramowych na świadczenie usług społecznych - ochrony całodobowej w formie monitoringu elektronicznego obiektów będących w Zasobie Własności Rolnej SP położonych na terenie Dolnego Śląska
- Bieżące utrzymanie obiektu Centrum przesiadkowego wraz z fizycznym pełnieniem ochrony osób i mienia
- Ochrona mienia Zakładu Odzysku i Unieszkodliwiania Odpadów w Katowicach.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.