eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i fabrycznie nowej przyczepy o ładowności 8 t.



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i fabrycznie nowej przyczepy o ładowności 8 t.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejski Zarząd Usług Komunalnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 271048212

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 25c

1.5.2.) Miejscowość: Gliwice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-109

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 231 00 31

1.5.8.) Numer faksu: 32 231 00 32

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@mzuk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzuk.gliwice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e574bbd6-b99d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego ciągnika rolniczego i fabrycznie nowej przyczepy o ładowności 8 t.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e574bbd6-b99d-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00159666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00040547/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Dostawa ciągnika roliniczego wraz z przyczepą

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00127329

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZUK-EPZ.50.25.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 241500,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowego ciągnika, spełniającego polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2022 poz.988).
1. Rok produkcji – min. 2022, fabrycznie nowy nierejestrowany.
2. Norma emisji spalin zgodna z przepisami - Stage V.
3. Ciągnik z sieci autoryzowanego sprzedawcy.
4. Silnik 4 cylindrowy o mocy min. 75 KM, pojemność silnika nie mniej niż 2900 max 3200 cm3.
5. Udźwig podnośnika min 1800 kg.
6. Hamulce pneumatyczne.
7. Hamulec postojowy sterowany mechanicznie.
8. Napęd 4x4.
9. Wydajność pompy 50 L/min.
10. Skrzynia biegów mechaniczna 12/12 biegów, w pełni synchronizowana, z rewersem mechanicznym.
11. Prędkość maksymalna min. 30 km/h.
12. Wymagany WOM minimum 540/1000 obr./min.
13. Hydraulika – sterowana mechanicznie.
14. Koła przednie z błotnikami, nie mniejsze niż 11,2 R24, felga skręcana, ogumienie przystosowane do jazdy po drogach asfaltowych i gruntowych.
15. Koła tylne z błotnikami, nie mniejsze niż 16,9 R30, felga skręcana, ogumienie przystosowane do jazdy po drogach asfaltowych i gruntowych.
16. Komfortowe siedzenie operatora amortyzowane, regulowane.
17. Kabina klimatyzowana z dodatkowymi reflektorami, z homologacją na min. 2 osoby – kierowca/pasażer, drzwi otwierane z lewej i prawej strony, przeszklona, szyby otwierane, elektryczna wycieraczka P+T.
18. Rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej II sekcyjny.
19. Szybkozłącza hydrauliczne min. 4+1.
20. Instalacja pneumatyczna 1 i 2 obwodowa.
21. Przedni trzypunktowy układ zawieszenia udźwig min 2 t.
22. Wyprowadzenie hydrauliki na przód.
23. Lampa ostrzegawcza.
24. Zaczep uniwersalny spełniający rolę górnego i dolnego.
25. Obciążniki kół tylnych nie mniej niż 206 kg.
26. Gwarancja min. 18 miesięcy.
27. Odległość serwisu max. 70 km od siedziby zamawiającego.
28. Dostawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16710000-5 - Ciągniki rolnicze pedałowe

4.5.5.) Wartość części: 217710,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II.
Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą do siedziby Zamawiającego fabrycznie nowej przyczepy o ładowności 8t , spełniająca polskie i europejskie wymogi w zakresie bezpieczeństwa oraz poruszania się po drogach publicznych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. – Prawo o ruchu drogowym (Dz.U.2022 poz.988).
Zamawiający wymaga, aby pojazdy stanowiące przedmiot niniejszego postępowania spełniał poniżej określone wymagania techniczne:

1. Rok produkcji – min. 2023, fabrycznie nowa nierejestrowana.
2. Ładowność 8000 kg.
3. Masa własna min 2990 kg.
4. Dopuszczalna masa całkowita min 10990 kg.
5. Liczba osi 2.
6. Wymiary skrzyni ładunkowej:
1) długość min 4440 mm;
2) szerokość trapez 2190/2240 mm;
3) wysokość 500 + 500 burty dzielone.
7. Wysokość platformy od podłoża max 1215 mm.
8. Rozstaw kół max 1730 mm.
9. Kąt wywrotu skrzyni ładunkowej (do tyłu/na boki) 50/46.
10. Grubość blachy podłogi/ściany min 4/2 mm.
11. Trójstronny system wywrotu.
12. Drabinka i stopnie burtowe ułatwiające dostęp do skrzyni.
13. Tylne wyjścia hydrauliki i hamulców do drugiej przyczepy.
14. Tylny zaczep.
15. Podpora serwisowa skrzyni ładunkowej.
16. Ogumienie max 400/60-15,5.
17. Koło zapasowe pełnowymiarowe 400/60-15,5.
18. Plandeka rolowana ze stelażem.
19. Balkon do obsługi plandeki.
20. Gwarancja nie krócej niż 24 miesiące.
21. Odległość autoryzowanego serwisu od zamawiającego max 70 km.
21. Dostawca zapewnia serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

4.5.5.) Wartość części: 79335,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217710,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 243540,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217710,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Agrokompleks Zygmunt Bieniek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480000390

7.3.3) Ulica: Główna 173, Ochaby Wielkie

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217710,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-02

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 79335,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79335,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 79335,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPH Agrokompleks Zygmunt Bieniek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5480000390

7.3.3) Ulica: Główna 173, Ochaby Wielkie

7.3.4) Miejscowość: Skoczów

7.3.5) Kod pocztowy: 43-430

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 79335,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-05-02

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.