Ogłoszenie z dnia 2022-05-16
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00138147/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
ROBOTY KONSERWACYJNO – NAPRAWCZE POLEGAJĄCE NA WYMIANIE 2 SZT. OKIEN PCW NA OKNA KLASY FB4 Z SZYBĄ ODPORNĄ NA WŁAMANIE KLASY MINIMUM P5A, ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA PARTERZE W BUDYNKU NR 9 W SULECHOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080519145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słubicka 10
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 261672427
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 44wog.zam.publ@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
ROBOTY KONSERWACYJNO – NAPRAWCZE POLEGAJĄCE NA WYMIANIE 2 SZT. OKIEN PCW NA OKNA KLASY FB4 Z SZYBĄ ODPORNĄ NA WŁAMANIE KLASY MINIMUM P5A, ZNAJDUJĄCYCH SIĘ NA PARTERZE W BUDYNKU NR 9 W SULECHOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b339f517-c6b6-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00159639
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00083272/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.16 NAPRAWA POMIESZCZEŃ PODODZIAŁOWEGO MAGAZYNU BRONI - WYMIANA OKIEN NA OKNA KLASY FB4 Z SZYBAMI PSA WRAZ Z OBRÓBKĄ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00138147/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 20/TP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 16243,08 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Prace konserwacyjno-naprawcze polegające na wymianie 2 szt. okien PCW na okna klasy FB4 z szybą odporną na włamanie klasy minimum P5A, znajdujących się na parterze w budynku nr 9 w Sulechowie.
Zakres robót do realizacji:
1. Demontaż okien PCW – 2szt.w pomieszczeniu, w którym zastosowane zostaną okna specjalne.
2. Demontaż parapetów wewnętrznych w wymienianych oknach.
3. Dostawa i montaż okien o zwiększonej odporności na włamanie klasy P5A, zgodnie z Instrukcją o ochronie obiektów wojskowych Szt. Gen. 1686/201– 2 szt.
4. Montaż parapetów wewnętrznych z konglomeratu marmurowego przy wymianie okien specjalnych – 2 szt.
5. Naprawa uszkodzeń ( ubytków) w ościeżach powstałych podczas wymiany okien od wewnątrz pomieszczenia i zewnątrz.
6. Podmalowania ościeży od strony wew. farbą emulsyjna białą oraz od strony elewacyjnej w kolorze elewacji.
7. Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych w tym okien PCW.
Szczegółowy opis zadania zawarty został w przedmiarze robót.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421132-8 - Instalowanie okien
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania ofert nie złożono żadnej ofertyPRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sal i korytarza w budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 2 w Białymstoku
- Modernizacja ogrodu przyszkolnego przy XI Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie na os. Teatralnym 33 (2)
- Roboty remontowe stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej Nr 4 im. Adama Mickiewicza w Bielsku Podlaskim
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik" w Sosnowie
- Remont schodów w Bursie Szkolnictwa Ponadpodstawowego nr 2 w Krakowie na os. Szkolnym 17 i 19
- Wymiana podłóg w Urzędzie Skarbowym w Jaśle
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.