eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno Odrzańskie › NAPRAWA POMIESZCZEŃ - WYKONANIE ZALECEŃ PO KONTROLI PPOŻ BUDYNEK NR 19 W SULECHOWIE



Ogłoszenie z dnia 2021-08-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
NAPRAWA POMIESZCZEŃ – WYKONANIE ZALECEŃ PO KONTROLI PPOŻ BUDYNEK NR 19 W SULECHOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080519145

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Słubicka 10

1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 261672427

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 44wog.zam.publ@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

platformazakupowa.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Wojskowa Jednostka Budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

NAPRAWA POMIESZCZEŃ – WYKONANIE ZALECEŃ PO KONTROLI PPOŻ BUDYNEK NR 19 W SULECHOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd9b700e-ea1b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159075

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019682/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Naprawa pomieszczeń - wykonanie zaleceń po kontroli PPOŻ w Sulechowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122659/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 36/TP/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 228106,85 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48780,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest naprawa pomieszczeń – budynek 19 w Sulechowie.

Zakres robót budowlanych obejmuje :
Strych:
1. Rozebranie podsufitki z płyt g-k
2. Łacenie sufitu
3. Częściowa wymiana belek drewnianych
4. Okładziny sufitu z płyt g-k ogniochronnych na ruszcie metalowym
5. Szpachlowanie połączeń płyt g-k, dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną
6. Uzupełnienia ścian płytami g-k
7. Szpachlowanie połączeń płyt g-k, dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną
8. Dwukrotne szpachlowanie wraz z malowaniem kominów
9. Impregnacja grzybobójcza i ogniochronna drewnianej ścianki
10. Montaż schodów strychowych ognioodpornych EI60
11. Dopasowanie otworu drzwiowego- wymiana nadproża, skucie boków.
12. Montaż drzwi ppoż.
13. Obrobienie drzwi, malowanie ściany od strony klatki farbą olejną.
14. Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych
15. Montaż przewodów elektr. w przewodzie ochronnym – nad sufitem podwieszanym
16. Montaż opraw – Panel LED 60x120 cm, 60 W
17. Montaż oprawy ewakuacyjnej/awaryjnej 3h
18. Pomiary instalacji elektrycznej
19. Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych

Pom. 102:
1. Demontaż boazerii drewnianej
2. Uzupełnienie tynków, szpachlowanie ścian
3. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
4. Demontaż opraw
5. Przełożenie kabla teleinformatycznego
6. Montaż przewodów elektr. w bruzdach, uzupełnienie bruzd
7. Montaż opraw LED 60x60 cm, 36 W
8. Pomiary instalacji elektrycznej,
9. Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych

Zakres prac oraz wymiary uszczegółowiono w przedmiarze robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Budownictwa GOKA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730572386

7.3.3) Ulica: Rusałki 15

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-734

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.