Ogłoszenie z dnia 2021-08-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122659/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
NAPRAWA POMIESZCZEŃ – WYKONANIE ZALECEŃ PO KONTROLI PPOŻ BUDYNEK NR 19 W SULECHOWIE
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 44 Wojskowy Oddział Gospodarczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 080519145
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słubicka 10
1.5.2.) Miejscowość: Krosno Odrzańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-600
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 261672427
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 44wog.zam.publ@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.44wog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Wojskowa Jednostka Budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
NAPRAWA POMIESZCZEŃ – WYKONANIE ZALECEŃ PO KONTROLI PPOŻ BUDYNEK NR 19 W SULECHOWIE2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd9b700e-ea1b-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019682/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.17 Naprawa pomieszczeń - wykonanie zaleceń po kontroli PPOŻ w Sulechowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122659/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 36/TP/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 228106,85 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 48780,49 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest naprawa pomieszczeń – budynek 19 w Sulechowie.
Zakres robót budowlanych obejmuje :
Strych:
1. Rozebranie podsufitki z płyt g-k
2. Łacenie sufitu
3. Częściowa wymiana belek drewnianych
4. Okładziny sufitu z płyt g-k ogniochronnych na ruszcie metalowym
5. Szpachlowanie połączeń płyt g-k, dwukrotne malowanie sufitu farbą emulsyjną
6. Uzupełnienia ścian płytami g-k
7. Szpachlowanie połączeń płyt g-k, dwukrotne malowanie ścian farbą emulsyjną
8. Dwukrotne szpachlowanie wraz z malowaniem kominów
9. Impregnacja grzybobójcza i ogniochronna drewnianej ścianki
10. Montaż schodów strychowych ognioodpornych EI60
11. Dopasowanie otworu drzwiowego- wymiana nadproża, skucie boków.
12. Montaż drzwi ppoż.
13. Obrobienie drzwi, malowanie ściany od strony klatki farbą olejną.
14. Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych
15. Montaż przewodów elektr. w przewodzie ochronnym – nad sufitem podwieszanym
16. Montaż opraw – Panel LED 60x120 cm, 60 W
17. Montaż oprawy ewakuacyjnej/awaryjnej 3h
18. Pomiary instalacji elektrycznej
19. Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych
Pom. 102:
1. Demontaż boazerii drewnianej
2. Uzupełnienie tynków, szpachlowanie ścian
3. Dwukrotne malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną
4. Demontaż opraw
5. Przełożenie kabla teleinformatycznego
6. Montaż przewodów elektr. w bruzdach, uzupełnienie bruzd
7. Montaż opraw LED 60x60 cm, 36 W
8. Pomiary instalacji elektrycznej,
9. Wywóz i utylizacja odpadów budowlanych
Zakres prac oraz wymiary uszczegółowiono w przedmiarze robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72570,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72570,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Obsługi Budownictwa GOKA
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9730572386
7.3.3) Ulica: Rusałki 15
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-734
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72570,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
INNE PRZETARGI Z KROSNA ODRZAŃSKIEGO
- Zwiększenie efektywności energetycznej oraz modernizacja zabytkowego budynku szpitala w Gubinie
- Dostawa samochodu osobowego typu BUS do przewozu osób - 9 miejsc (8 osób + kierowca)
- "Zakup lekkiego samochodu rozpoznawczo-ratowniczego do przewozu sprzętu i środków do ograniczania skażeń chemiczno-ekologicznych typu pickup z napędem 4x4 dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Wężyskach"
- "Modernizacja PSG w m. Legnica."
- "Przebudowa obiektu na potrzeby PNCW i PSG w m. Słubice"
- Wykonanie aktualizacji i uzupełnienia bazy danych oraz opracowanie dokumentacji technicznej wraz z aktualizacją bazy danych ewidencji gruntów i budynków
więcej: przetargi w Krośnie Odrzańskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa i rozbudowa targowiska w Lututowie".
- Remont sal dydaktycznych w Szkole Podstawowej nr 26 w Krakowie przy ul. Ignacego Krasickiego 34 (2)
- "Modernizacja świetlicy wiejskiej w Kowalewicach Włościańskich, Gmina Świercze"
- Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
- "Termomodernizacja budynku Zakładu Gospodarki Komunalnej w Bolkowie wraz z montażem instalacji fotowoltaicznej" - Polski Ład edycja 8/2023
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznych na terenie Gminy Szydłowo
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.