eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych niezbędnych dla doprowadzenia budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej nr 317 im. Edmunda Bojanowskiego do zgodności z wymogami ochrony przeciwpożarowej - Etap 2.



Ogłoszenie z dnia 2021-08-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych niezbędnych dla doprowadzenia budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej nr 317 im. Edmunda Bojanowskiego do zgodności z wymogami ochrony przeciwpożarowej – Etap 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA INTEGRACYJNA NR 317 IM. EDMUNDA BOJANOWSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001061015

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Deotymy 37

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-409

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: publicznespi317@onet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://spi317.edupage.org

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spi317.edupage.org

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych niezbędnych dla doprowadzenia budynku Szkoły Podstawowej Integracyjnej nr 317 im. Edmunda Bojanowskiego do zgodności z wymogami ochrony przeciwpożarowej – Etap 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-76607837-e4b1-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00159002

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00082483/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Wykonanie robót budowlanych niezbędnych dla doprowadzenia budynku Szkoły do zgodności z wymogami ochrony przeciwpożarowej – Etap 2

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00114723/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 750,000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pod
nazwą:
„Przebudowa wraz z rozbudową budynku o zabudowany szyb windy z przedsionkiem,
przebudową schodów zewnętrznych oraz zmianą zagospodarowania terenu w związku z
budową drogi pożarowej w celu przystosowania Szkoły Podstawowej Integracyjnej nr 317 do
wymogów ochrony przeciwpożarowej – ETAP II”, (objętego pozwoleniem na budowę z dnia 25
maja 2020 r. - Decyzja nr 58/N/2020 Prezydenta Miasta Stołecznego Warszawy).
II Etap realizacji w/w zadania obejmuję zakres robót wynikających z projektu budowlanego
autorstwa „DFF Projekt Jacek Fiuk” zatwierdzonego powołaną powyżej Decyzją,
a zapewniających dostęp do budynku i wszystkich jego kondygnacji dla wszystkich
użytkowników niezależnie od stopnia niepełnosprawności, a także stanowiący kolejny krok do
uzyskania zakładanego projektem przystosowania obiektu do wymagań ochrony
przeciwpożarowej. Projekt, o którym mowa powyżej jest podstawą do wykonania robót
wszystkich etapów realizacji zadania. Dokumentacja projektowa dla realizacji całego zadania
stanowi Załącznik nr 1 do SWZ. Wykonawcy zobowiązani są na podstawie dokumentacji
stanowiącej Załącznik nr 1 wykonać zakres robót przewidziany dla Etapu II (objętego
przedmiotem udzielanego zamówienia), którego to etapu zakres określają poniższe
postanowienia oraz przedmiary załączone do SWZ.
1.1. W zakres prac objętych II Etapem, w szczególności wchodzą następujące roboty:
1.1.1. Winda wewnętrzna w budynku (demontaż starej i montaż nowej):
a. wykonanie projektu warsztatowego konstrukcji windy,
b. demontaż istniejącej windy (platformy) wraz z demontażem wszystkich jej elementów
mechanicznych oraz instalacji elektrycznych w tym zasilającej napęd dźwigu,
c. roboty rozbiórkowe istniejącego szachtu windowego wraz z usunięciem i utylizacją materiałów
z rozbiórki (z zabezpieczeniem istniejących elementów wykończenia budynku),
d. dostawa i montaż nowej windy (630 kg udźwigu, 4 przystanki) zgodnej ze specyfikacją w
projekcie budowlanym,
e. wykonanie wszystkich niezbędnych do pracy w/w urządzenia: elektrycznej wraz z zasilającą, oraz wentylacji szybu windowego,
f. uruchomienie windy, uzyskanie rejestracji i decyzji UDT (Urzędu Dozoru Technicznego),
przekazanie użytkownikowi po przeprowadzeniu szkolenia eksploatacyjnego jego
przedstawicieli.
1.1.2. Roboty budowlane związane z instalacją nowego urządzenia dźwigowego:
a) roboty rozbiórkowe istniejącego szachtu windowego wewnątrz budynku
z usunięciem i utylizacją materiałów z rozbiórki,
b) roboty wyburzeniowe związane z powiększeniem gabarytów nowego szachtu w tym przebicie
stropu nad piwnicą i powiększenie otworów w stropach pozostałych kondygnacji, c) roboty
ziemne w podszybiu projektowanego dźwigu z ręcznym transportem urobku,
c) wykonanie żelbetowej płyty konstrukcyjnej podszybia wraz z robotami izolacyjnymi, oraz
innymi robotami stanowiącymi o przydatności eksploatacyjnej tej części szybu windowego,
d) wykonanie robót żelbetowych związanych z powiększonymi otworami w stropach między
poszczególnymi kondygnacjami wraz z robotami wykończeniowymi,
e) wykonanie murowanych ścian szybu wraz z ich wykończeniem (tynkowanie, malowanie 3x,
dostawa i montaż listw zabezpieczajacych)
f) wykonanie wszystkich innych robót budowlanych związanych z nowym szybem windowym
takich jak: prace zabezpieczające, przygotowawcze, wykonanie ścianek g/k, połączenia nowo
wykonanych elementów z istniejącym wykończeniem na poszczególnych kondygnacjach (sufity,
podłogi, ściana zewnętrzna budynku i in.) wraz m.in. z przebudową pomieszczeń w piwnicy i
pomieszczeń za szybem windowym (prace rozbiórkowe, demontażowe, murowe, dostawa i
montaż drzwi, tynkowanie, malowanie, uzupełnienie ubytków (po rozbiórkach), inne prace
wykończeniowe związane z zadaniem wymiany dźwigu).
1.1.3. Obudowa wykonanej w I Etapie komunikacji z poziomu terenu na parter (winda
zewnętrzna plus schody zewnętrzne) z robotami uzupełniającymi:
a) dostawa i montaż konstrukcji aluminiowej obudowy przedsionka włącznie
z wypełnieniem wraz z wykonaniem projektu warsztatowego tych prac,
b) wypełnienie konstrukcji zamykającej przestrzeń wokół schodów i wyjścia z windy
z połączeniem jej z elementami konstrukcji obudowy wykonanymi w I Etapie realizacji,
c) wymiana drzwi wraz z naświetlem między przedsionkiem na podeście klatki schodowej, a
korytarzem na parterze budynku na zgodne z projektem drzwi aluminiowe zewnętrzne, 1,5
skrzydłowe, z naświetlem, szklone szkłem bezpiecznym zgodnie ze specyfikacją projektu
budowlanego,
j) pozostałe roboty dostosowujące do potrzeb użytkownika wejście do budynku od strony
ul. Brożka (poręcz na ścianie budynku, połączenie powierzchni podłogi w przedsionku z podłogą
korytarza - wyrównanie poziomów parteru i podestu zewnętrznego.
1.1.4. Inne roboty związane z dostępem do budynku:
a) wymiana poręczy (pochwytów) na wykonane z rur średnicy 50 mm ze stali nierdzewnej wzdłuż
ścian klatek schodowych (w odległości w świetle 5 cm od ściany). Sposób mocowania i
formę/kształt (w tym zakończenia) poręczy należy uzgodnić z projektantem,
b) po wymianie i montażu poręczy, wykonanie prac naprawczych (na całej powierzchni lamperii)
i wykończeniowych wraz z malowaniem ścian (lamperii) klatek schodowych. Kolor uzgodnić z
projektantem i użytkownikiem.
c) w przypadku koniecznym demontaż i montaż instalacji i urządzeń wraz z ich sprawdzeniem znajdujących się w obszarze wykonywanych ww. prac.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 939800,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1320000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 939800,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piotr Zakrzewski prowadzący działalność gospodarczą pod nazwą Piotr Zakrzewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7231302756

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 2 lok. 26

7.3.4) Miejscowość: Wysokie Mazowiecki

7.3.5) Kod pocztowy: 18-200

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 939800,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.