eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › Wykonanie moderniz. ewiden. gruntów i budynków dla Podniebyle, Piotrówka,Łączki Jagiellońskie,Łęki Strzyżowskie oraz wykonanie moderniz. osnowy geodezyjnej dla obr. ew. Głębokie, Ladzin,Łazy,Sieniawa

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie moderniz. ewiden. gruntów i budynków dla Podniebyle, Piotrówka,Łączki Jagiellońskie,Łęki Strzyżowskie oraz wykonanie moderniz. osnowy geodezyjnej dla obr. ew. Głębokie, Ladzin,Łazy,Sieniawa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Krośnieński

1.3.) Oddział zamawiającego: Krośnieński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6842377932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bieszczadzka 1

1.5.2.) Miejscowość: Krosno

1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński

1.5.7.) Numer telefonu: 134375713

1.5.8.) Numer faksu: 134375715

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat.krosno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.krosno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-14a123c1-9f2e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie moderniz. ewiden. gruntów i budynków dla Podniebyle, Piotrówka,Łączki Jagiellońskie,Łęki Strzyżowskie oraz wykonanie moderniz. osnowy geodezyjnej dla obr. ew. Głębokie, Ladzin,Łazy,Sieniawa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14a123c1-9f2e-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158907

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00019202/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Modernizacja szczegółowej osnowy geodezyjnej dla obrebów Ladzin, Łazy, Sieniawa, Głębokie w gm. Rymanów i obrębów Lesniówka, Kopytowa, Żeglce, Chrorkówka i Bóbrka w gm. Chorkówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00070933

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIZ.272.6.2023.AP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

I część - ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Podniebyle położonego w gminie Jedlicze”

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków ma na celu:
- modyfikację istniejących danych ewidencyjnych do wymagań rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków
w zakresie numerycznego opisu granic działek ewidencyjnych oraz dokładności określenia i zapisu ich pól powierzchni;
- uzupełnienie i aktualizację istniejącej bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami w/w rozporządzenia, w zakresie danych opisowych i geometrycznych budynków oraz użytków gruntowych.

5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Warunki Techniczne stanowiące załączniki do niniejszej do SWZ.

6.Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną
z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to analiza materiałów pozyskanych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym badania wiarygodności tych materiałów oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania w zakresie realizacji zamówienia.
Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 95 ust. 1 , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71351500-8 - Usługi badania gleby

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

II część - ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łączki Jagiellońskie położonego w gminie Wojaszówka”

Modernizacja ewidencji gruntów i budynków ma na celu:
- modyfikację istniejących danych ewidencyjnych do wymagań rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków
w zakresie numerycznego opisu granic działek ewidencyjnych oraz dokładności określenia i zapisu ich pól powierzchni;
- uzupełnienie i aktualizację istniejącej bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami w/w rozporządzenia, w zakresie danych opisowych i geometrycznych budynków oraz użytków gruntowych.

5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Warunki Techniczne stanowiące załączniki do niniejszej do SWZ.

6.Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną
z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to analiza materiałów pozyskanych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym badania wiarygodności tych materiałów oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania w zakresie realizacji zamówienia.
Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 95 ust. 1 , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71351500-8 - Usługi badania gleby

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.5.) Wartość części: 130081,30 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

III część - ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Łęki Strzyżowskie położonego w gminie Wojaszówka”

1. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków ma na celu:
- modyfikację istniejących danych ewidencyjnych do wymagań rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków
w zakresie numerycznego opisu granic działek ewidencyjnych oraz dokładności określenia i zapisu ich pól powierzchni;
- uzupełnienie i aktualizację istniejącej bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami w/w rozporządzenia, w zakresie danych opisowych i geometrycznych budynków oraz użytków gruntowych.

2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Warunki Techniczne stanowiące załączniki do niniejszej do SWZ.

3.Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

4. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną
z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to analiza materiałów pozyskanych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym badania wiarygodności tych materiałów oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania w zakresie realizacji zamówienia.
Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 95 ust. 1 , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71351500-8 - Usługi badania gleby

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.5.) Wartość części: 203252,03 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

IV część - ,,Wykonanie modernizacji szczegółowej osnowy geodezyjnej dla obrębów ewidencyjnych Głębokie, Ladzin, Łazy, Sieniawa położonych w gminie Rymanów”: w tym m.in. opracowanie projektu szczegółowej osnowy geodezyjnej przeliczenie osnowy pomiarowej oraz przeliczenie operatów technicznych do celów prawnych w oparciu o zmodernizowaną szczegółową osnowę geodezyjną i przeliczoną osnowę pomiarową.

1.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Warunki Techniczne stanowiące załączniki do niniejszej do SWZ.

2. Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

3. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną
z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to analiza materiałów pozyskanych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym badania wiarygodności tych materiałów oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania w zakresie realizacji zamówienia.
Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 95 ust. 1 , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71351500-8 - Usługi badania gleby

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.5.) Wartość części: 121951,22 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V część - ,,Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obrębu ewidencyjnego Piotrówka” położonego w gminie Jedlicze”

4. Modernizacja ewidencji gruntów i budynków ma na celu:
- modyfikację istniejących danych ewidencyjnych do wymagań rozporządzeniu Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa w sprawie ewidencji gruntów i budynków
w zakresie numerycznego opisu granic działek ewidencyjnych oraz dokładności określenia i zapisu ich pól powierzchni;
- uzupełnienie i aktualizację istniejącej bazy danych ewidencyjnych i utworzenia pełnego zakresu zbiorów danych ewidencyjnych zgodnie z wymogami w/w rozporządzenia, w zakresie danych opisowych i geometrycznych budynków oraz użytków gruntowych.

5.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia oraz Warunki Techniczne stanowiące załączniki do niniejszej do SWZ.

6.Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.

7. Zamawiający wymaga, aby wykonawca lub podwykonawca, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby świadczące pracę związaną
z wykonywaniem czynności niezbędnych do realizacji zamówienia. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę to analiza materiałów pozyskanych z zasobu geodezyjnego i kartograficznego, w tym badania wiarygodności tych materiałów oraz zakresu i sposobu ich wykorzystania w zakresie realizacji zamówienia.
Szczegółowy sposób dokumentowania osób, o których mowa w art. 95 ust. 1, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań , o których mowa w art. 95 ust. 1 , oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia , których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71354300-7 - Usługi badań katastralnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71351500-8 - Usługi badania gleby

72312100-6 - Usługi przygotowywania danych

72312000-5 - Usługi wprowadzania danych

4.5.5.) Wartość części: 113821,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" - ZENON KULESZA, ECO-BART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016233051

7.3.3) Ulica: ul. Aluzyjna 19 lokal 26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-149

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78400,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206640 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" - ZENON KULESZA, ECO-BART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016233051

7.3.3) Ulica: ul. Aluzyjna 19 lokal 26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-149

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 15

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 122500,01 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 365310,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 122500,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" - ZENON KULESZA, ECO-BART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016233051

7.3.3) Ulica: ul. Aluzyjna 19 lokal 26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-149

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 122500,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 300 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 81057,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 432000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 81057,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Geodezyjna MGEO Mariusz Janusz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 691148658

7.3.3) Ulica: Lutcza 816 A

7.3.4) Miejscowość: Lutcza

7.3.5) Kod pocztowy: 38-112

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 81057,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 250 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 17

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 17

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 148830,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: ZAKŁAD USŁUG GEODEZYJNYCH I KARTOGRAFICZNYCH "PRYZMAT" - ZENON KULESZA, ECO-BART SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016233051

7.3.3) Ulica: ul. Aluzyjna 19 lokal 26

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-149

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.