eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomianki › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łomianki i jej jednostek organizacyjnych w latach 2023 - 2027



Ogłoszenie z dnia 2023-03-31


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łomianki i jej jednostek organizacyjnych w latach 2023 - 2027

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łomianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 1181768394

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 115

1.5.2.) Miejscowość: Łomianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-092

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@poczta.lomianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lomianki.pl/bip/zamowienia-publiczne/lista-postepowan-2023

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lomianki

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łomianki i jej jednostek organizacyjnych w latach 2023 - 2027

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-467408dc-b805-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158836

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-31

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00069839/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łominaki i jej jednostek organizacyjnych w latach 2023-2027

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00119005

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.10.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na kompleksowej obsłudze bankowej budżetu Gminy Łomianki i jej jednostek organizacyjnych w okresie od 01 maja 2023 roku do 30 kwietnia 2027 roku.
2. Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Łomianki i jej jednostek organizacyjnych obejmuje bieżącą obsługę bankową:
1) Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla budżetu Gminy Łomianki oraz Urzędu Miejskiego w Łomiankach (w szczególności: rachunek dochodów Urzędu, rachunek wydatków Urzędu, rachunek dla opłaty za gospodarowanie odpadami, zbiorczy rachunek VAT, rachunek dla opłaty paszportowej, rachunki dla projektów współfinansowanych ze środków budżetu UE, rachunek depozytu, rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz innych wynikających z przepisów prawa, w tym rachunek walutowy EURO, USD w razie potrzeby).
2) Otwarcie i prowadzenie rachunków bieżących i pomocniczych dla gminnych jednostek organizacyjnych (w szczególności: rachunek dochodów, wydatków, rachunki
dla projektów współfinansowanych ze środków budżetu UE, rachunek depozytu, rachunek Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych oraz innych wynikających
z przepisów prawa).
3) Otwarcie i prowadzenie rachunków dla nowo powołanych jednostek organizacyjnych Gminy Łomianki.
4) Prowadzenie usługi Identyfikacji Płatności Masowych „usługa IPPM” polegająca
na identyfikacji i przetwarzaniu jednostkowych płatności masowych w oparciu
o system wirtualnych rachunków podatników – na dzień 31 stycznia 2023 roku Gmina posiada 26.301 rachunków (z tego: podatki od osób fizycznych 16.808, opłaty
za gospodarowanie odpadami komunalnymi 9.493).
5) Otwarcie rachunków bankowych dla budżetu Gminy Łomianki, Urzędu Miejskiego
oraz jednostek organizacyjnych ma nastąpić w terminie umożliwiającym sprawne przekazanie środków z dotychczasowych rachunków zamawiającego (w tym jednostek organizacyjnych) na nowe rachunki wraz z zachowaniem płynności obsługi bankowej w dniu 1 maja 2023 roku.
6) Zamknięcie rachunków po wygaśnięciu umowy z opcją powolnej likwidacji przez okres 3 miesięcy tj. w ramach niniejszej usługi bank zobowiązany będzie po wygaśnięciu umowy prowadzić przez okres 3 miesięcy wskazany przez zamawiającego rachunek bieżący w ograniczonym zakresie tzn. bank będzie przyjmował w tym czasie na ten rachunek przelewy i automatycznie przekazywał na nowe rachunki bankowe wskazane przez Zamawiającego.
7) Udostępnienie elektronicznego systemu rozliczeń bankowych, Wykonawca zapewni
i zainstaluje do 1 maja 2023 r. system elektronicznej obsługi rachunków w ramach wynagrodzenia, który musi spełniać wymogi bezpieczeństwa teleinformatycznego.
8) Lokowanie wolnych środków na lokatach krótkoterminowych, przyjmowanie automatycznie lokat typu „overnight”, „weekend” z rachunku bieżącego budżetu Gminy Łomianki. Oprocentowanie określa się w oparciu o WIBID 1M (ustalony o godz. 11:00 w dniu założenia lokaty) +/- wskaźnik korekty, przy czym lokaty typu „overnight” i „weekend” będą dokonywane o ile oprocentowanie na tych lokatach będzie wyższe niż oprocentowanie rachunku bieżącego.
9) Dokonywanie wyzerowania rachunków bankowych zgodnie ze złożonymi do banku dyspozycjami poszczególnych jednostek, polegające na przekazaniu w ostatnim dniu każdego roku kwot pozostałych na tych rachunkach na wskazany rachunek
w dyspozycji.
10) Zapewnienie serwisu i opieki technicznej systemu rozliczeń bankowych.
11) Prowadzenie pozostałych usług bankowych: nieodpłatnie wydawanie zaświadczeń
o otwarciu rachunku bankowego oraz zaświadczeń o posiadanych rachunkach bankowych.

Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia, stanowiący Załącznik nr 3 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66110000-4 - Usługi bankowe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MAZOWIECKI BANK SPÓŁDZIELCZY W ŁOMIANKACH

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5250006207

7.3.4) Miejscowość: Łomianki

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 0,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-05-01 do 2027-04-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.