Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00135262/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Gorzyce.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GORZYCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409169
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sandomierska 75
1.5.2.) Miejscowość: Gorzyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-432
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi-gorzyce@gminagorzyce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminagorzyce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_gorzyce1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Gorzyce.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e15c0f1-c263-11ed-8261-62cbbe4d0ca4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158316
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00006435/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Gorzyce
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00135262
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: I-I.271.4.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 5224650,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawę efektywności energetycznej budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sokolnikach: Zadanie zakłada termomodernizację budynków Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Sokolnikach poprzez wykonanie termoizolacji ścian, fundamentów i dachów, wymianę stolarki okiennej i stolarki drzwiowej, wymianę instalacji centralnego ogrzewania, wymianę źródła ciepła oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej o mocy ok. 25 kW.4.5.3.) Główny kod CPV: 45320000-6 - Roboty izolacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 3492099,54 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawę efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej poprzez wymianę źródeł ciepła.4.5.3.) Główny kod CPV: 45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
4.5.5.) Wartość części: 550394,91 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Poprawa efektywności energetycznej budynków Szkoły Podstawowej nr 2 w Gorzycach.4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45432113-9 - Kładzenie parkietu
4.5.5.) Wartość części: 1182156,42 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710 z późn zm.) Zamawiający informuje, że z dniem 30.03.2023 r. przedmiotowe postępowanie w części 1 zostaje unieważnione.
UZASADNIENIE
W ramach przedmiotowego postępowania, w terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do dnia 29.03.2023 r. do godziny 09:00, wpłynęły jedna oferta:
Lp. Nazwa Wykonawcy Zaoferowana cena Gwarancja
1. F.H.U. Czerwiński Sp. z o.o., ul. Odlewników 52k, 39-432 Gorzyce 4 682 331,90 zł 60 miesięcy
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 3 542 462,07 zł.
W związku z powyższym, że cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający przedmiotowe postępowanie zostaje w części 1 unieważnione.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710 z późn zm.) Zamawiający informuje, że z dniem 30.03.2023 r. przedmiotowe postępowanie w części 2 zostaje unieważnione.
UZASADNIENIE
W ramach przedmiotowego postępowania, w terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do dnia 29.03.2023 r. do godziny 09:00, wpłynęły jedna oferta:
Lp. Nazwa Wykonawcy Zaoferowana cena Gwarancja
1. Sklep Wielobranżowy art. Przemysłowe Grażyna Gospodarczyk, ul. Krakowska 5, 27-600 Sandomierz 705 141,04 zł 60 miesięcy
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia zamierza przeznaczyć kwotę 558 332,62 zł.
W związku z powyższym, że cena złożonej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty Zamawiający przedmiotowe postępowanie zostaje w części 2 unieważnione.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2022, poz. 1710 z późn zm.) Zamawiający informuje, że z dniem 30.03.2023 r. przedmiotowe postępowanie w części 3 zostaje unieważnione.
UZASADNIENIE
W ramach przedmiotowego postępowania, w terminie przewidzianym na składanie ofert tj. do dnia 29.03.2023 r. do godziny 09:00, nie wpłynęła oferta, w związku z powyższym, przedmiotowe postępowanie zostaje w części 3 unieważnione.
INNE PRZETARGI GORZYCE
- Opracowanie kompletnych dokumentacji projektowo - kosztorysowych dróg gminnych wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę/ZRID inwestycji drogowych
- Termomodernizacja wraz z przebudową, rozbudową oraz częściową zmianą sposobu użytkowania budynku Klubu Sportowego UNIA w Turzy Śląskiej
- Rozbudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej na terenie gminy Gorzyce.
więcej: przetargi GORZYCE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- Budowa i wyposażenie świetlicy wiejskiej w miejscowości Karścino, gm. Karlino
- Remont połaci dachu w budynku socjalnym przy ul. Powstańców Wlkp. 28 we Wronkach
- Odnowienie więźby dachowej, pokrycia dachowego oraz izolacja przeciwwilgociowa budynku I Liceum Ogólnokształcącego w Busku-Zdroju
- Remont instalacji klimatyzacji i wentylacji mechanicznej w nowym skrzydle budynku Urzędu Marszałkowskiego Województwa Małopolskiego, przy ulicy Racławickiej 56 w Krakowie
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.