eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bydgoszcz › Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów techniki kryminalistycznej dla potrzeb LK KWP Bydgoszcz



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów techniki kryminalistycznej dla potrzeb LK KWP Bydgoszcz

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7

1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz

1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 47 751 16 31

1.5.8.) Numer faksu: 47 751 53 19

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych oraz materiałów techniki kryminalistycznej dla potrzeb LK KWP Bydgoszcz

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc0b41da-670e-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158160

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017185/33/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.9 Dostawa materiałów techniki kryminalistycznej

1.2.10 Dostawa odczynników i materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb LK KWP

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00334644/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-86-21

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 243985,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb LK KWP Bydgoszcz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości został określony przez Zamawiającego w wykazie świadczonych dostaw w załączniku nr 1A do SWZ (formularz cenowy wykazu towarów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.5.) Wartość części: 17154,47 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa laboratoryjnych materiałów eksploatacyjnych dla potrzeb LK KWP Bydgoszcz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości został określony przez Zamawiającego w wykazie świadczonych dostaw w załączniku nr 1B do SWZ (formularz cenowy wykazu towarów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141310-6 - Strzykawki

33141320-9 - Igły medyczne

38000000-5 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego)

4.5.5.) Wartość części: 13821,14 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu do chromatografów GC/MS SHIMADZU dla potrzeb LK KWP Bydgoszcz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości został określony przez Zamawiającego w wykazie świadczonych dostaw w załączniku nr 1C do SWZ (formularz cenowy wykazu towarów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38432200-4 - Chromatografy

4.5.5.) Wartość części: 34959,35 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa drobnego sprzętu do chromatografów GC/MS SHIMADZU dla potrzeb LK KWP Bydgoszcz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości został określony przez Zamawiającego w wykazie świadczonych dostaw w załączniku nr 1D do SWZ (formularz cenowy wykazu towarów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33793000-5 - Laboratoryjne wyroby szklane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38432200-4 - Chromatografy

4.5.5.) Wartość części: 30081,30 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników chemicznych dla potrzeb LK KWP Bydgoszcz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości został określony przez Zamawiającego w wykazie świadczonych dostaw w załączniku nr 1E do SWZ (formularz cenowy wykazu towarów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 30487,81 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń diagnostycznych dla potrzeb LK KWP Bydgoszcz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości został określony przez Zamawiającego w wykazie świadczonych dostaw w załączniku nr 1F do SWZ (formularz cenowy wykazu towarów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 38437100-8 - Pipety

4.5.5.) Wartość części: 43495,93 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów techniki kryminalistycznej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i ilości został określony przez Zamawiającego w wykazie świadczonych dostaw w załączniku nr 1G do SWZ (formularz cenowy wykazu towarów).

4.5.3.) Główny kod CPV: 33696300-8 - Odczynniki chemiczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24952000-2 - Pasty modelarskie

33696500-0 - Odczynniki laboratoryjne

4.5.5.) Wartość części: 73985,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30695,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30695,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30695,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Bionovo Aneta Ludwig

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 691-181-07-58

7.3.3) Ulica: Nowodworska 7

7.3.4) Miejscowość: Legnica

7.3.5) Kod pocztowy: 59-220

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30695,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione z uwagi na fakt, iż jest obarczone niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.
W przedmiotowym postępowaniu termin składania i otwarcia ofert został ustalony na dzień 20.01.2022r.
W postępowaniu do upływu terminu składania ofert w zadaniu nr 3 złożono 3 oferty. Po otwarciu ofert ujawniono, iż w formularzu cenowym wykazu towarów - Załącznik nr 1CCC do SWZ w pozycji 2 (kol. Nr 2) Zamawiający opisał przedmiot zamówienia podając w opisie nazwę „Kolumna kapilarna ZB-624”, co stanowi określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego Wykonawcę tj. na Phenomenex Ltd Deutschland. Zgodnie z art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp takiemu wskazaniu przez Zamawiającego opisu przedmiotu zamówienia winny towarzyszyć wyrazy „lub równoważny” oraz wskazanie w opisie kryteriów stosowanych w celu oceny równoważności. Zamawiający nie zastosował ww. przepisów w dokumentach zamówienia .
Ponadto należy wskazać, iż zgodnie z art. 99 ust. 1 ustawy Zamawiający był w stanie opisać przedmiot zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący za pomocą dostatecznie dokładnych i zrozumiałych określeń poprzez wskazanie w opisie „kolumna kapilarna 624”, które to określenie wyczerpuje wszystkie wymagania Zamawiającego względem tego produktu. Reasumując Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia z naruszeniem art. 99 ust. 5 i 6 ustawy Pzp. W konsekwencji powyższego opisany w ww. sposób przedmiot zamówienia umożliwił zaoferowanie Wykonawcom różnych produktów, a tym samym doprowadził do złożenia nieporównywalnych ofert.
Wobec powyższego postępowanie obarczone jest wadą, której Zamawiający nie mógł usunąć na obecnym etapie postępowania. Wada postępowania musi mieć charakter nieusuwalny, więc chodzi o takie uchybienie proceduralne, które nie może być skorygowane przez Zamawiającego w toku postępowania. Tym samym wszelkie niedające się usunąć wady, które mają lub mogą mieć wpływ na ocenę umowy jako podlegającej unieważnieniu, stanowią przesłankę zakończenia postępowania jego unieważnieniem. Zgodnie z art. 457 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp, który określa przesłanki unieważnienia umowy, wady niemożliwe do usunięcia to przede wszystkim takie, które prowadzą do naruszenia przepisów ustawy, a których skutków nie da się zniwelować przy zastosowaniu procedur i czynności dopuszczalnych przepisami ustawy Pzp.
Nieusuwalną wadą niniejszego postępowania jest niezgodny z ustawą opis przedmiotu zamówienia, który nie pozwolił na złożenie porównywalnych ofert. Na tym etapie postępowania, tj. po upływie terminu składania ofert, wadliwości tej nie można usunąć.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30842,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38388,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30842,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „SHIM-POL A.M.Borzymowski” E.Borzymowska-Reszka, A.Reszka Sp.j.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 118-178-86-00

7.3.3) Ulica: Lubomirskiego 5

7.3.4) Miejscowość: Izabelin

7.3.5) Kod pocztowy: 05-080

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30842,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Wszystkie złożone w postępowaniu oferty podlegały odrzuceniu.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie unieważnia się z uwagi, iż na ww. zadanie nie złożono żadnej oferty.

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85266,87 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 85266,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85266,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STANIMEX Sp.j. S.Staniszewski, M.Staniszewski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 712-103-84-71

7.3.3) Ulica: Małopolskiej 3

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-724

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85266,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.