eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › WYKONANIE ROBÓT ELEKTRYCZNYCH NA TERENIE AWL Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYKONANIE ROBÓT ELEKTRYCZNYCH NA TERENIE AWL Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Akademia Wojsk Lądowych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930388062

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czajkowskiego 109

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 51-147

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@awl.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/awl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE ROBÓT ELEKTRYCZNYCH NA TERENIE AWL Z PODZIAŁEM NA DWA ZADANIA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c3002879-ceea-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00158121

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00114966/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Wykonanie oświetlenia trasy porannego rozruchu

1.1.17 Wymiana i remont sieci elektroenergetycznych na terenie kompleksu 2846

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/746568

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/746568

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WNP/ 150+172 /BN/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 666543 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa sieci oświetlenia ulicznego Porannej trasy rozruchu w Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszk

4.2.5.) Wartość części: 511155,02 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Remont i wymiana energetycznych linii kablowych na terenie Akademii Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki

4.2.5.) Wartość części: 155388,84 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: TERMIN wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: OKRES gwarancji

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

2) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę spełnienia warunku określonego w art. 112 ust. 2 PZP dotyczącego:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym –
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej -
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
d.1 Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeżeli dysponuje następującymi osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia:
- minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane projektowe w nieograniczonym zakresie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych (projektant),
- minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnej funkcji kierownika robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kierownik robót elektrycznych),
- minimum 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP D, min. 1 kV,
- minimum 1 osobą posiadającą świadectwo kwalifikacyjne SEP E, min. 1 kV,
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji pod warunkiem legitymowania się stosownymi uprawnieniami
Wyżej wymienione osoby winny wykazać, że posiadają co najmniej 3-letnie doświadczenie (liczone od dnia uzyskania uprawnień) w zakresie nadzorowania lub kierowania robotami w swojej branży, a uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie dla kierowników robót sanitarnych i elektrycznych wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r – Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r., poz. 2351 ze zm.) lub odpowiednich wcześniej obowiązujących przepisów w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia.

Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa zadania – może wskazać tylko jeden skład osobowy dla obu zadań.

Prawo do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, określone wyżej, mogą również wykazać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, m. in. w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2021 r., poz. 1646 ze zm.) oraz w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 1117 ze zm.).

Wszystkie osoby skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia muszą posługiwać się językiem polskim. W razie jego nieznajomości Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zapewnić tłumacza języka polskiego, który zapewni komunikację między Zamawiającym i personelem Wykonawcy.

d.2 wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedna robotę budowlaną o wartości min. 50 000,00 zł brutto (słownie: pięćdziesiąt tysięcy i 00/100), której przedmiotem były roboty budowlane polegające na wykonaniu przyłącza energetycznego 400V lub przebudowy rozdzielnic głównych na budowie - dla każdego zadania osobno.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu:  oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 PZP,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 PZP, a dotyczących prawomocnego orzeczenia zakazu ubiegania się
o zamówienie publiczne,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, a dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 PZP,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu:  wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją
o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi załącznik nr 5 do SWZ.
 wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat, liczonych od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione (sporządzone) przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty; Wykonawca wykaże minimum roboty budowlane potwierdzające spełnienie warunku określonego w pkt. 7 ppkt. 2 lit d.2 SWZ; wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik nr 6 do SWZ;

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

ZGODNIE Z SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy wymagają – pod rygorem nieważności – formy pisemnej (aneks), a mogą zostać dokonane, o ile nie pozostają w sprzeczności z regulacjami, jakie zawiera Prawo zamówień publicznych.
2. Możliwość wprowadzenia zmian do umowy powstaje w przypadku:
1) konieczności wydłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia z powodu zaistnienia okoliczności opisanych w § 8 niniejszej umowy,
2) konieczności zmiany ujętych w PFU i harmonogramie rzeczowo-finansowym materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania robót budowlanych, a także sposobu i zakresu wykonania przedmiotu umowy w razie:
a) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części zamówienia objętego przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż wskazane w PFU,
a wynikających ze stwierdzonych wad tego opracowania lub zmiany stanu prawnego, w oparciu o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych tam rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu umowy,
b) konieczności wykonywania robót w warunkach odbiegających w sposób istotny od założonych,
w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych albo ich części,
c) konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
d) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
e) wystąpienia siły wyższej w rozumieniu § 8 ust. 2 lit. g niniejszej umowy, uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
3) konieczności wykonania robót dodatkowych, tj. nieujętych w PFU i harmonogramie rzeczowo-finansowym,
a niezbędnych do prawidłowego zrealizowania przedmiotu zamówienia na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu konieczności z wyliczeniem ich wartości (zmianie ulec mogą: termin realizacji –
o czas niezbędny na ich wykonanie oraz wynagrodzenie Wykonawcy – o wartość robót dodatkowych;
w sytuacji, gdy Strony nie są w stanie ustalić ceny jednostkowej, przyjęte zostaną średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu z bazy cenowej „Sekocenbud” dla danego województwa za kwartał poprzedzający kwartał, w którym dokonywana jest wycena),
4) konieczności wykonania robót zamiennych, tj. zamiast ujętych w PFU i harmonogramie rzeczowo-finansowym na podstawie zatwierdzonego przez Zamawiającego protokołu konieczności z wyliczeniem ich wartości pod warunkiem, że:
a) nie będą wykraczać poza przedmiot zamówienia,
b) nie będą skutkować istotną w stosunku do złożonej przez Wykonawcę oferty zmianą umowy,
c) będą ulepszać realizowane zamówienie, usprawniać proces budowlany bądź zamieniać prace i nakłady
w danej kategorii CPV,
(w sytuacji, gdy Strony nie są w stanie ustalić ceny jednostkowej, przyjęte zostaną średnie stawki robocizny, materiałów i sprzętu z bazy cenowej „Sekocenbud” dla danego województwa za kwartał poprzedzający kwartał, w którym dokonywana jest wycena),
5) ograniczenia zakresu prac i/lub robót w stosunku do tych, które wynikają z PFU i harmonogramu rzeczowo-finansowego (wówczas wynagrodzenie Wykonawcy ulega zmniejszeniu o wartość niewykonanych prac i/lub robót budowlanych),
6) konieczności dostosowania postanowień umownych do zmian w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności w razie zmiany stawki podatku od towarów i usług.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę osób przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia pod warunkiem, że osoby skierowane na zastępstwo posiadają co najmniej takie same uprawnienia i kwalifikacje oraz doświadczenie zawodowe, jak osoby, o których mowa w PKT 7 ppkt. 2 lit.d1 SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://www.platformazakupowa.pl/transakcja/746568

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-05-13

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.