eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nisko › Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Nisko oraz podległych jednostek organizacyjnych na 2022 r.



Ogłoszenie z dnia 2022-05-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Nisko oraz podległych jednostek organizacyjnych na 2022 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nisko

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409442

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Plac Wolności 14

1.4.2.) Miejscowość: Nisko

1.4.3.) Kod pocztowy: 37-400

1.4.4.) Województwo: podkarpackie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@nisko.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.nisko.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00158003

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-13

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00148509/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Nisko oraz podległych jednostek organizacyjnych na 2022r.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Nisko oraz podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2022 r. do 31.12.2022 r. nie wcześniej jednak niż po spełnieniu wszystkich warunków zmiany sprzedawcy oraz przyłączenia do sieci OSD.
2) Wykaz punktów poboru energii oraz poszczególnych płatników zawarty został w Załączniku nr 9 do SWZ – wykaz obiektów Gminy i Miasta Nisko oraz podległych jednostek organizacyjnych zaopatrywanych w energię elektryczną.
3) Zamawiający informuje, że posiada zawarte umowy dystrybucyjne obejmujące cały zakres przedmiotu umowy.
4) Sprzedaż energii elektrycznej odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (zwanego dalej OSD) tj. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów do którego przyłączone są obiekty Zamawiającego. Warunki świadczenia usług dystrybucji określa odrębna umowa dystrybucyjna zawarta z OSD.
5) Sprzedaż energii elektrycznej odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.). zwanej dalej „Prawo energetyczne”, zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.) zwanej dalej „Kodeks Cywilny”, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami niniejszej Umowy, oraz w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)
6) Wykonawca zobowiązuje się do złożenia OSD – PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
7) Planowaną wysokość zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określonych w Załączniku do umowy szacuje się: łącznie w wysokości 102890,56 kWh, w tym taryfa:
a) B11 - 100 kWh, ilość punktów poboru – 1, moc umowna – 3 kW,
b) C11 – 310957,20 kWh, ilość punktów poboru – 34, moc umowna – 664 kW,
c) C12B – I strefa 367994,76 kWh, II strefa 340032 kWh ilość punktów poboru – 118, moc umowna – 824 kW,
d) G11 – 9786,6 kWh, ilość punktów poboru – 10, moc umowna 27,5 kW
e) C12A – I strefa 10,00 kWh, II strefa 10,00 kWh ilość punktów poboru – 1, moc umowna – 7 kW,
8) Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za fatycznie zużytą ilość energii elektrycznej według cen określonych w umowie.
9) Zamawiający ma prawo do rezygnacji z punktów poboru wymienionych w Załączniku do umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. O rezygnacji z punktów odbioru oraz o zamknięciu lub likwidacji obiektu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy. Nie wymaga również aneksu do umowy zmiana mocy umownej w przypadkach określonych w zdaniu pierwszym i drugim.
10) Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w Załączniku do umowy (w ramach tych samych grup taryfowych) poprzez zawarcie stosownego aneksu do umowy. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tych samych cen jednostkowych i tej samej stawki rozliczeniowej.
Dodanie nowego punktu poboru energii elektrycznej do umowy sprzedaży może nastąpić po zawarciu umowy dystrybucyjnej dla tego PPE oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy.
Zamawiający może dokonać zmianę taryfy oraz zwiększyć moc umowną do obiektów w ramach określonych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia grup taryfowych i po dokonaniu powyższych zmian u Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
3. Zamawiający informuje, że nie wprowadza wymogu odbycia wizji lokalnej.
4. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art.96 ust.2 pkt 2 Pzp
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.

Po zmianie:
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest: Zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Nisko oraz podległych jednostek organizacyjnych na 2022r.
2. Zakres zamówienia obejmuje wykonanie:
1) Przedmiotem zamówienia jest zakup energii elektrycznej dla Gminy i Miasta Nisko oraz podległych jednostek organizacyjnych w okresie od 01.06.2022 r. do 31.12.2022 r. nie wcześniej jednak niż po spełnieniu wszystkich warunków zmiany sprzedawcy oraz przyłączenia do sieci OSD.
2) Wykaz punktów poboru energii oraz poszczególnych płatników zawarty został w Załączniku nr 9 do SWZ – wykaz obiektów Gminy i Miasta Nisko oraz podległych jednostek organizacyjnych zaopatrywanych w energię elektryczną.
3) Zamawiający informuje, że posiada zawarte umowy dystrybucyjne obejmujące cały zakres przedmiotu umowy.
4) Sprzedaż energii elektrycznej odbywa się za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej należącej do Operatora Systemu Dystrybucyjnego (zwanego dalej OSD) tj. PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów do którego przyłączone są obiekty Zamawiającego. Warunki świadczenia usług dystrybucji określa odrębna umowa dystrybucyjna zawarta z OSD.
5) Sprzedaż energii elektrycznej odbywa się na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz. 716 z późn. zm.). zwanej dalej „Prawo energetyczne”, zgodnie z obowiązującymi rozporządzeniami do ww. ustawy oraz przepisami ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1740 z późn. zm.) zwanej dalej „Kodeks Cywilny”, zasadami określonymi w koncesjach, postanowieniami niniejszej Umowy, oraz w oparciu o ustawę z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.)
6) Wykonawca zobowiązuje się do złożenia OSD – PGE Dystrybucja S.A. Oddział Rzeszów, w imieniu Zamawiającego, zgłoszenia o zawarciu umowy na sprzedaż energii elektrycznej.
7) Planowaną wysokość zużycia energii elektrycznej w okresie trwania umowy dla poszczególnych punktów poboru określonych w Załączniku do umowy szacuje się: łącznie w wysokości 1028890,56 kWh, w tym taryfa:
a) B11 - 100 kWh, ilość punktów poboru – 1, moc umowna – 3 kW,
b) C11 – 310957,20 kWh, ilość punktów poboru – 34, moc umowna – 664 kW,
c) C12B – I strefa 367994,76 kWh, II strefa 340032 kWh ilość punktów poboru – 118, moc umowna – 824 kW,
d) G11 – 9786,6 kWh, ilość punktów poboru – 10, moc umowna 27,5 kW
e) C12A – I strefa 10,00 kWh, II strefa 10,00 kWh ilość punktów poboru – 1, moc umowna – 7 kW,
8) Ewentualna zmiana szacowanego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za fatycznie zużytą ilość energii elektrycznej według cen określonych w umowie.
9) Zamawiający ma prawo do rezygnacji z punktów poboru wymienionych w Załączniku do umowy w przypadku przekazania, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi oraz w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. O rezygnacji z punktów odbioru oraz o zamknięciu lub likwidacji obiektu Zamawiający poinformuje Wykonawcę na piśmie. Zmiana ta nie wymaga aneksu do umowy. Nie wymaga również aneksu do umowy zmiana mocy umownej w przypadkach określonych w zdaniu pierwszym i drugim.
10) Zamawiający ma prawo do zwiększenia ilości punktów poboru energii, o których mowa w Załączniku do umowy (w ramach tych samych grup taryfowych) poprzez zawarcie stosownego aneksu do umowy. Rozliczenie dodatkowych punktów odbioru będzie się odbywać odpowiednio do pierwotnej części zamówienia i według tych samych cen jednostkowych i tej samej stawki rozliczeniowej.
Dodanie nowego punktu poboru energii elektrycznej do umowy sprzedaży może nastąpić po zawarciu umowy dystrybucyjnej dla tego PPE oraz po pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy.
Zamawiający może dokonać zmianę taryfy oraz zwiększyć moc umowną do obiektów w ramach określonych przez Zamawiającego w przedmiocie zamówienia grup taryfowych i po dokonaniu powyższych zmian u Operatora Systemu Dystrybucyjnego.
3. Zamawiający informuje, że nie wprowadza wymogu odbycia wizji lokalnej.
4. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art.96 ust.2 pkt 2 Pzp
5. Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części ze względu na to, że podział taki groziłby nadmiernymi trudnościami technicznymi oraz nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Niedokonanie podziału zamówienia podyktowane było zatem względami technicznymi, organizacyjnym oraz charakterem przedmiotu zamówienia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-05-16 10:00

Po zmianie:
2022-05-18 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-05-16 12:00

Po zmianie:
2022-05-18 12:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-06-14

Po zmianie:
2022-06-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.