Og³oszenie z dnia 2021-08-24
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00226460/01 - Wynik z dnia 2021-10-08
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 w Lipnie o budynek hali sportowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasta Lipna
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866502
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Dekerta 8
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-600
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - W³oc³awski
1.5.7.) Numer telefonu: 54 288 42 11
1.5.8.) Numer faksu: 54 288 42 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@umlipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umlipno.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 w Lipnie o budynek hali sportowej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe2207f2-04a9-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00157892
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00001790/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.5 Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 w Lipnie o budynek hali sportowej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://umlipno.bipgov.net/przetargi.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 3. Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniach us³ug drog± elektroniczn± ( Dz. U. z 2013 r. poz. 1422, z 2015 r. poz. 1844 oraz z 2016 r. poz. 147 i 615 ). W komunikacji miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami, nie mo¿na pos³ugiwaæ siê programami komercyjnymi, za które mo¿na ¿±daæ dodatkowych op³at w celu ich u¿ywania. Strona na której zamawiaj±cy bêdzie siê komunikowa³ z wykonawcami – https://miniportal.uzp.gov.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 23. Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto na ePUAP. Wykonawca posiadaj±cy konto na ePUAP ma dostêp do nastêpuj±cych formularzy: „Formularz do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://umlipno.bipgov.net/przetargi.html
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Miasta Lipna, Plac Dekerta 8, 87-600 Lipno;
2. Inspektorem ochrony danych osobowych Pan: Artur Rybicki, dane kontaktowe: tel. 54 288-42-57, e-mail: fundusze@umlipno.pl;
3. Dane osobowe bêd± przetwarzane w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy z Wykonawc±, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w tym postêpowaniu na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) i c) RODO.
4. Obowi±zki te na Administratora nak³ada w szczególno¶ci ustawa z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych. Dane te bêd± przetwarzane do momentu ustania potrzeby ich przetwarzania z uwzglêdnieniem obowi±zku archiwizacji danych przez Administratora. W szczególno¶ci dane osobowe bêd± przechowywane przez okres obowi±zywania umowy, a nastêpnie 5 lat albo 15 lat w przypadku zamówieñ wspó³finansowanych ze ¶rodków UE, pocz±wszy od dnia 1 stycznia roku kalendarzowego nastêpuj±cego po zakoñczeniu okresu obowi±zywania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ danych osobowych podanych w ofertach i innych dokumentach z³o¿onych w postêpowaniu przez Wykonawców, których oferty nie zosta³y wybrane jako najkorzystniejsze.
5. Podanie danych jest dobrowolne, jednak ich niepodanie bêdzie skutkowa³o odpowiednio brakiem mo¿liwo¶ci zawarcia umowy oraz uczestnictwa w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Podmiotami, którym przekazywane bêd± dane osobowe mog± byæ:
a) podmioty wykonuj±ce us³ugi na rzecz Administratora, w szczególno¶ci us³ugi prawne oraz ubezpieczeniowe, ¶wiadcz±ce na rzecz Administratora us³ugi z zakresu rozliczeñ projektów unijnych lub pañstwowych, wykonawcy projektu oraz inspektorzy nadzoru;
b) dostawcy systemów informatycznych oraz podmioty ¶wiadcz±ce us³ugi IT oraz us³ugi hostingowe;
c) operatorzy pocztowi i kurierzy;
d) operatorzy systemów p³atno¶ci elektronicznych oraz banki w zakresie realizacji p³atno¶ci;
e) organy uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa, w szczególno¶ci Urz±d Marsza³kowski.
6. Administrator bêdzie przetwarza³ jedynie te dane i w takim zakresie, w jakim bêdzie to niezbêdne do realizacji okre¶lonych i uzasadnionych celów, przy uwzglêdnieniu zasady minimalizacji danych. Dane osobowe bêd± zabezpieczone poprzez zastosowanie odpowiednich procedur ochrony danych osobowych wdro¿onych u Administratora.
7. Dane osobowe nie bêd± przekazywane do pañstwa trzeciego/organizacji miêdzynarodowej oraz nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym równie¿ nie bêd± wykorzystywane do profilowania. W zale¿no¶ci od celu przetwarzania danych, osoby, których te dane osobowe dotycz±, maj± prawo do ¿±dania od Administratora dostêpu do tych danych osobowych, ich sprostowania, usuniêcia lub ograniczenia ich przetwarzania oraz wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a tak¿e prawo do uzyskania kopii danych lub ¿±dania ich przeniesienia. W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271-8PN/2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 3430894,31 PLN
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem postêpowania przetargowego jest Rozbudowa budynku Szko³y Podstawowej Nr 3 w Lipnie o budynek hali sportowej
Szczegó³owy zakres zamówienia znajduje siê w za³±czniku do niniejszego og³oszenia – Dokumentacja projektowa.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45212225-9 - Roboty budowlane zwi±zane z halami sportowymi
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45212222-8 - Roboty budowlane zwi±zane z salami gimnastycznymi
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-11-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy kierowa³ siê bêdzie nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
a) kryterium 1 – cena (Cof) – waga 60%
b) kryterium 2 – d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na przedmiot ¶wiadczenia Wykonawcy (Gn) – 20%
c) kryterium 3 – termin wykonania przedmiotu umowy (Tn) – 20%
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: d³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na przedmiot ¶wiadczenia Wykonawcy
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania przedmiotu umowy
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
warunki dotycz±ce sytuacji ekonomicznej lub finansowejWykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) posiada ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia, na sumê ubezpieczenia nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 z³;
warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:
1) w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
a) dwie roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na budowie zamkniêtego obiektu sportowego o warto¶ci zbli¿onej do przedmiotu zamówienia
Uwaga:
A ) Za wykonanie roboty budowlanej Zamawiaj±cy uzna doprowadzenie do wystawienia
przez inwestora protoko³u odbioru koñcowego lub innego równowa¿nego dokumentu;
B) W przypadku wyra¿enia danej kwoty w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy uwzglêdni jej
warto¶æ w PLN obliczon± zgodnie z kursem NBP danej waluty z dnia wszczêcia
postêpowania.
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:
a) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej ograniczonym zakresie w specjalno¶ci odpowiedniej do przedmiotu zamówienia (kierownik budowy),
W/w osoba winna posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z art. 12-15 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz byæ zrzeszona we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa lub spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaæ wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).
b) min. 3 osobami realizuj±cymi roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy,
c) dysponuje niezbêdnymi do wykonania zamówienia narzêdziami i urz±dzeniami technicznymi.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) za¶wiadczenia w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at – tak¿e dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
2) za¶wiadczenia albo innego dokumentu w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem – tak¿e dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 5) wykazu robót budowlanych (wed³ug wzoru stanowi±cego do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty (wystarczaj±ce jest zamieszczenie informacji o robotach budowlanych wymienionych w pkt 3.4. ppkt 1 niniejszego rozdzia³u);
6) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ), w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (wystarczaj±ce jest zamieszczenie informacji o osobach wymienionych w pkt 3.4. ppkt 2 niniejszego rozdzia³u).
7) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych (Za³±cznik do SWZ) dostêpnych Wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami,
4) dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia;
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Wykonawca spe³ni ten warunek udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wyka¿e, ¿e:1) w okresie ostatnich 5 lat, licz±c wstecz od dnia, w którym up³ywa termin sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wykona³ nale¿ycie co najmniej:
a) dwie roboty budowlane, z których ka¿da polega³a na budowie zamkniêtego obiektu sportowego o warto¶ci zbli¿onej do przedmiotu zamówienia
Uwaga:
A ) Za wykonanie roboty budowlanej Zamawiaj±cy uzna doprowadzenie do wystawienia
przez inwestora protoko³u odbioru koñcowego lub innego równowa¿nego dokumentu;
B) W przypadku wyra¿enia danej kwoty w walucie innej ni¿ PLN, Zamawiaj±cy uwzglêdni jej
warto¶æ w PLN obliczon± zgodnie z kursem NBP danej waluty z dnia wszczêcia
postêpowania.
2) dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osobami niezbêdnymi do wykonania niniejszego zamówienia, tj. co najmniej:
a) jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w co najmniej ograniczonym zakresie w specjalno¶ci odpowiedniej do przedmiotu zamówienia (kierownik budowy),
W/w osoba winna posiadaæ uprawnienia budowlane zgodne z art. 12-15 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów oraz byæ zrzeszona we w³a¶ciwym samorz±dzie zawodowym zgodnie z przepisami ustawy z dnia 15.12.2000 r. o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa lub spe³niaæ warunki, o których mowa w art. 12a ustawy Prawo budowlane, tj. jej odpowiednie kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w przepisach odrêbnych lub spe³niaæ wymogi, o których mowa w art. 20a ustawy o samorz±dach zawodowych architektów oraz in¿ynierów budownictwa („¶wiadczenie us³ug transgranicznych”).
b) min. 3 osobami realizuj±cymi roboty budowlane pod nadzorem kierownika budowy,
c) dysponuje niezbêdnymi do wykonania zamówienia narzêdziami i urz±dzeniami technicznymi.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
20000 PLN6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt.VII.1.SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.
3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
4) O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
2. Zmiany postanowieñ umowy mo¿liwe s± jedynie w trybie art. 455 ustawy Pzp. Uzgodnienia w tym zakresie wymagaj± dla swej wa¿no¶ci zatwierdzenia przez Burmistrza Miasta Lipna, a zmiana umowy mo¿e nast±piæ jedynie na pi¶mie w formie aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-09-09 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: 3. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostêpnego na ePUAP i udostêpnionego równie¿ na miniPortalu (na stronie: miniPortal.uzp.gov.pl). Zaszyfrowanie oferty nast±pi na stronie miniPortal.uzp.gov.pl.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-09 12:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Ofertê nale¿y sporz±dziæ na druku „Formularz oferty”, który stanowi Za³±cznik do SWZ oraz za³±czyæ do niego wymagane dokumenty i o¶wiadczenia zgodnie z SWZ.2. Oferta wraz z za³±cznikami musi byæ napisana w jêzyku polskim, pismem czytelnym i trwa³ym.
3. Wraz z ofert± (Formularzem oferty) nale¿y z³o¿yæ:
1) Kosztorys/y ofertowy
2) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, o tre¶ci zgodnej z za³±cznikiem do SWZ,
3) zobowi±zanie innych podmiotów w przedmiocie oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny dokument potwierdzaj±cy t± okoliczno¶æ, o ile Wykonawca korzysta ze zdolno¶ci lub sytuacji innych podmiotów na zasadach okre¶lonych wart. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
4) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, pe³nomocnictwo lub inny dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania (dotyczy to tak¿e osoby dzia³aj±cej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego oraz osoby dzia³aj±cej w imieniu podmiotu udostêpniaj±cego zasoby na zasadach okre¶lonych w art. 118 ustawy Prawo zamówieñ publicznych),
5) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy,
6) je¿eli Wykonawca wykazuj±c spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, okre¶lonych przez Zamawiaj±cego w rozdziale XIII pkt 3.3. i 3.4. SWZ, polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów, na zasadach okre¶lonych powy¿ej - o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby (wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ),
7) wadium w formie innej ni¿ pieniê¿na.
4. Ka¿dy Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê sporz±dzon± zgodnie z wymaganiami SWZ.
5. Oferta musi byæ podpisana przez osobê/y upowa¿nion±/e do reprezentowania Wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- "Us³ugi zwi±zane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych na terenie powiatu lipnowskiego w sezonie zimowym 2024/2025"
- Budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Lipno
- Przebudowa drogi gminnej nr 170521C relacji Bia³owie¿yn -Lipno
- Zagospodarowanie przestrzeni publicznej Parku Miejskiego w Lipnie - IV etap
- "Sukcesywna dostawa oleju napêdowego do zbiornika dwup³aszczowego o pojemno¶ci 5000 litrów znajduj±cego siê na terenie siedziby Zamawiaj±cego"
- Budowa hali magazynowej
wiêcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA WIELOFUNKCYJNEGO BOISKA Z FUNKCJ¡ SZTUCZNEGO LODOWISKA [POZNAÑ]
- Budowa hali sportowej przy Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Bêdkowie
- Rozbudowa o salê gimnastyczn± i przebudowa szko³y podstawowej w Ulimiu, gm. Deszczno
- Budowa przyszkolnej hali sportowej przy budynku Szko³y Podstawowej w m. Rêkusy
- Remont nawierzchni hali sportowej w Szkole Podstawowej nr 3 im. Zbigniewa Herberta we Wronkach wraz z doposa¿eniem
- "Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 18m x 30m wraz z zadaszeniem o sta³ej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Blinowie."
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.