eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice Wielkie › DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO WYMAGAŃ PRZECIWPOŻAROWYCH W TYM DOSTOSOWANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH Z WYDZIELENIEM KLATEK SCHODOWYCH, A TAKŻE ZAKUP I MONTAŻ SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA PRZECIWPOŻAROWEGO.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO WYMAGAŃ PRZECIWPOŻAROWYCH W TYM DOSTOSOWANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH Z WYDZIELENIEM KLATEK SCHODOWYCH, A TAKŻE ZAKUP I MONTAŻ SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA PRZECIWPOŻAROWEGO.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010650629

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sudecka

1.5.2.) Miejscowość: Janowice Wielkie

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-520

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 75 7547500

1.5.8.) Numer faksu: 75 7547503

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zpir.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zpir.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTOSOWANIE OBIEKTU DO WYMAGAŃ PRZECIWPOŻAROWYCH W TYM DOSTOSOWANIE CIĄGÓW KOMUNIKACYJNYCH Z WYDZIELENIEM KLATEK SCHODOWYCH, A TAKŻE ZAKUP I MONTAŻ SYSTEMÓW BEZPIECZEŃSTWA PRZECIWPOŻAROWEGO.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-82d164b4-cc89-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00157830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00128311/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Dostosowanie obiektu do wymagań przeciwpożarowych w tym ,dostosowanie ciągów komunikacyjnych z wydzieleniem klatek schodowych,a takżę zakup i montaż systemów bezpieczeństwa przeciwpożarowego.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-82d164b4-cc89-11ed-9355-06954b8c6cb9

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu +48 224587799 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:sekretariat@zpir.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wojewódzki Szpital Rehabilitacyjny w Janowicach Wielkich. z siedzibą w Janowicach Wielkich
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust.it.c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,dot. " Dostosowania obiektu do wymagań przeciwpożarowych w tym, dostosowanie ciągów komunikacyjnych z wydzieleniem klatek schodowych, a także zakup i montaż systemów bezpieczeństwa przeciwpożarowego".
Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P. związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-1/2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie obiektu do wymagań przeciwpożarowych w tym, dostosowanie ciągów komunikacyjnych z wydzieleniem klatek schodowych ,a także zakup i montaż
systemów bezpieczeństwa przeciwpożarowego.
Prace objęte zamówieniem będą wykonywane w budynku w którym prowadzona jest statutowa działalność lecznicza. Na czas remontu z użytkowania zostaną jedynie wyłączone pomieszczenia objęte postępowaniem. Powierzchnie pomieszczeń objętych remontem :
- klatki schodowe w przyziemiu - 72,64 m²,
- klatki schodowe parter - 82,75 m²óry ob
- klatki schodowe I piętro - 102,39 m²
- klatki schodowe II piętro - 48, 05 m²
- klatki schodowe poddasza - 69,77 m².
Posadzki na klatkach schodowych mają być wykonana z płytek gres/ granitowe.
Przebudowa polega na modernizacji i remoncie trzech klatek schodowych, montażu systemu oddymiania i instalacji SAP oraz poprawa stanu technicznego obiektu.
Wydzielenie przeciwpożarowo klatek schodowych oraz oddymianie realizowane będzie etapowo..
W budynku szpitala należy zastosować system oddymiania klatek schodowych:
- dla klatki schodowej KL 1 i 2 , system:
• upust dymu będzie realizowany za pomocą klap
oddymiających z siłownikiem, zlokalizowanych w dachu nad klatką schodową
- napływ powietrza kompensacyjnego w dolnej części klatki: w przyziemiu i na parterze poprzez drzwi wejściowe do klatki.
Na każdej z klatek mają być czujki dymu, Ręczne Przyciski Oddymiania na każdej kondygnacji, a także przyciski przewietrzania oraz stacje pogodowe.
System sygnalizacji pożaru ma zawierać:
− organizację Sygnalizacji na obiekcie,
− montaż instalacji,
− rozmieszczenie urządzeń według rysunków i materiałów wchodzących w skład instalacji SSP.
Prace budowlane do wykonania:
1) Prace rozbiórkowe, demontaże:
- demontaż drzwi drewnianych i PCV (bez certyfikatu) wraz z ościeżnicami
- demontaż wykładziny PCV, płytek i okładzin drewnianych stopni schodowych
- demontaż listew przypodłogowych
- demontaż progów metalowych
- demontaż odbojników ze ścian i listew ochronnych
- demontaż opraw oświetleniowych i wszystkich elementów obudów instalacji
- demontaż wszystkich elementów wyposażenia ze ścian
- demontaż skrzynek technicznych oraz szaf technicznych
- demontaż kratek wentylacyjnych
- demontaż grzejników
- demontaż tablic informacyjnych
- usunięcie odspojonych tynków i farb ze ścian i sufitów
- usunięcie farb ze ścian i sufitów
- demontaże elementów instalacji elektrycznej, grzewczej,
- zerwanie posadzek i okładzin
- rozbiórka stopni drewnianych na sklepieniu ceglanym lub betonowym
- demontaż balustrad drewnianych
Prace budowlane i wykończeniowe:
- wykonanie ewentualnych zamurowań z bloczków gazobetonowych lub ceramicznych (zgodnie z
częścią rysunkową opracowania) lub wykonanie zabudowy z płyty GKF
- uzupełnienia posadzek
- wykonanie wylewki samopoziomującej w niezbędnym zakresie
- ułożenie nowej posadzki z płytek granito gresowych w kontrastującym kolorze niż stopnice,
- wykonanie nowej ściany g-k na stelażu (zgodnie z częścią rysunkową)
- montaż drzwi do pomieszczeń, głównych drzwi wejściowych (zgodnie z zestawieniem stolarki
drzwiowej)
- uzupełnienie tynków w miejscu ubytków powstałych podczas wymiany
stolarki okiennej (wewnętrznych oraz zewnętrznych) wraz z przemalowaniem wnęk
- montaż instalacji elektrycznych i teletechnicznych (odrębne opracowanie branżowe),
- montaż instalacji ppoż,
- oświetlenie awaryjne i nocne,
- tynkowanie nowych elementów murowanych
- uzupełnienia tynków na ścianach i sufitach (w niezbędnym zakresie) i montaż sufitów systemowych (podwieszanych)
- przebijanie otworów, wykucie bruzd dla przewodów
- montaż wykładzin ścian o powierzchni szorstkiej
- gruntowanie, dwukrotne szpachlowanie oraz malowanie farbą (zgodnie z wytycznymi) ścian
- montaż g-k systemowych oraz obudów instalacyjnych (z rewizjami) wraz z ich gruntowaniem i
malowaniem
- montaż odbojnic, zabezpieczeń kątowych naroży oraz zabezpieczeń przed uszkodzeniami mechanicznymi ścian (zgodnie z technologią oddziału)
- montaż pochwytów i poręczy dla niepełnosprawnych
- montaż grzejników i opraw oświetleniowych (odrębne opracowania branżowe)
- montaż osprzętu instalacyjnego (zgodnie z dokumentacją branżową)
- montaż nowych tablic informacyjnych oraz elementów dekoracyjnych
- usunięcie zabezpieczeń,
- uporządkowanie placu budowy.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45215100-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45442100-8 - Roboty malarskie

45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45312100-8 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Punktacja ocena ofert. W poszczególnych kryteriach oceny ofert punktacja będzie liczona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki.
5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny, kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający wymaga, aby wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności , na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż
2 000 000,00 zł.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie, modernizacji budynku użyteczności publicznej o powierzchni robót nie mniejszej niż 1 200 m², w tym dla osób niepełnosprawnych o wartości 2 000 000 zł brutto każde w budynku w którym prowadzona była statutowa działalność lecznicza (na czynnym obiekcie szpitalnym).
Wymagane jest od Wykonawcy dysponowanie Kierownikiem budowy, posiadający ważne uprawnienia bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021r. poz 2351z późn.zm.) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem.
Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Wymagane jest pełnienie funkcji kierownika budowy w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert co najmniej na jednej inwestycji, przedmiotem której było wykonanie przebudowy lub rozbudowy budynku użyteczności publicznej w tym dla osób niepełnosprawnych.
Wymagane jest od Wykonawcy dysponowanie 1 osobą przewidzianą do wykonywania robót instalacyjnych elektrycznych posiadająca aktualne świadectwo kwalifikacyjne (D) i (E) uprawniające do zajmowania się nadzorem oraz eksploatacją urządzeń i instalacji elektrycznych.
Wymagane jest od Wykonawcy dysponowanie co najmniej 10 pracownikami (osobami zatrudnionymi na podstawie umowy o pracę) przewidzianymi do wykonywania robót budowlanych, określonych w Rozdziale III, ust. 8 ppk 1), 2) i 3).

3. Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – dopuszcza łączne spełnianie warunku przez Wykonawców
4. Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, następujących podmiotowych środków dowodowych( aktualnych na dzień złożenia) :
a) w zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącym sytuacji ekonomicznej lub finansowej należy przedłożyć , na wezwanie Zamawiającego dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia nie mniejszym niż 2 000 0 00 ,00 zł.
b) w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczącej zdolności technicznej lub zawodowej :
- wykaz robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 roboty budowlane polegające na remoncie, modernizacji budynku użyteczności publicznej o powierzchni robót nie mniejszej niż 1 200 m², w tym dla osób niepełnosprawnych o wartości 2 000 000 zł brutto każde w budynku w którym prowadzona była statutowa działalność lecznicza (na czynnym obiekcie szpitalnym) zgodnie z Zał. nr.6.
- wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania osobami-wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć :
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust.1 i 109 ust.1 pkt. 4,5,7 PZP oraz art.7 us.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wsparcia agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego– zgodnie z Zał. nr 2 do SWZ;
2.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa, wraz z ofertą, załącza oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdzając brak podstaw do wykluczenia tego podmiotu( zał. nr 3 do SWZ).
3.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia składają każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
4. Oświadczenie o odbyciu wizji lokalnej zał. nr4

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W wykazie robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat należy dołączyć dowody określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone (referencje,oświadczenia itp.).

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Potwierdzenie wykonanych robót budowlanych.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: -97 482,00 (słownie:dziewiędziesiąt siedem tysięcy czterysta osiemdziesiat dwa i 00/100 złotych)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w formie elektronicznej z kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Łużyckim Banku Spółdzielczym w Lubaniu nr rachunku 18 8392 0004 8401 0272 2000 0010 z dopiskiem „Wadium - nr postępowania ZP-1/2023”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie p.z.p.
2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest:Wojewódzki Szpital Rehabilitacji w Janowicach Wielkich
7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 p.z.p. zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 p.z.p.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności,
w przypadku :
1) termin, o którym mowa w punkcie IV. ulega przedłużeniu w przypadku wystąpienia zdarzeń:
• siły wyższej,
• zamieszek,
• ataku terrorystycznego,
• mobilizacji lub innego nieprzewidzianego zarządzenia wojskowego,
• ograniczeń wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub decyzji organów administracji samorządowej lub rządowej,
- jeżeli termin wystąpienia i czas trwania tych zdarzeń lub siła, natężenie tych zjawisk uniemożliwi Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w tym terminie.
Termin, o którym mowa wyżej ulega przedłużeniu, o czas, w którym zdarzenia, o których mowa wyżej uniemożliwiają wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy.
2) zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia na osobę (y) spełniającą (e) co najmniej warunki podmiotowe określone w SWZ.
3) zmiany lub konieczności dodatkowego wprowadzenia na plac budowy– podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy,
4) rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony przed podpisaniem umowy kosztorys ofertowy lub kalkulację wyceny,
5) wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac, których zakres rzeczowy nie wykracza poza zakres opisany w SWZ, nie powodujących zmiany umownej ceny,
6) zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałów, ze względu na zmiany w przepisach prawa powszechnie obowiązującego, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
2. Zmiany umowy mogą być dokonane również w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art 455 ust.1 pkt. 2-4 i ust.2 ustawy Pzp.
3. Jeżeli zmiany, o których mowa wyżej będą prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia, Wykonawca przedstawi Zamawiającemu uzasadnione koszty zmiany, mające wpływ na to zwiększenie.
4. Warunkiem wprowadzania zmian zawartej umowy jest sporządzenie podpisanego przez Strony Protokołu zmiany umowy określającego przyczyny i okoliczności zmiany .

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-04-14 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-04-14 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.