Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00099118/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-06-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipno
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Lipno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050764
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 9
1.5.2.) Miejscowość: Lipno
1.5.3.) Kod pocztowy: 64-111
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński
1.5.7.) Numer telefonu: 65 5340127
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@lipno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lipno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lipno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipno2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84bb72e0-d96a-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00157591
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002855/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Przebudowa dróg na terenie gminy Lipno
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00099118/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.271.6.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1419116,07 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipno” składa się z dwóch części:Część nr 1 „Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Klonówiec i Wyciążkowo”, która składa się z dwóch zadań:
Zadanie nr 1: „Utwardzenie drogi masą asfaltową na osiedlu w Klonówcu (przy torach kolejowych w Lipnie” polega na przebudowie istniejącej drogi poprzez ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego.
Zadanie nr 2: „ Przebudowa drogi gminnej w Wyciążkowie” polega na przebudowie istniejącej drogi poprzez ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 1 określa:
1. projekt techniczny branży drogowej „Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Klonówiec” – dla zadania nr 1 [załącznik nr 3 do SWZ]
2. projekt techniczny branży drogowej „Przebudowa drogi wewnętrznej w m. Wyciążkowo” – dla zadania nr 2 [załącznik nr 4 do SWZ]
3. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – dla zadania nr 1, nr 2, nr 3, nr 4, nr 5 [załącznik nr 8 do SWZ]
Ponadto załączono przedmiary robót, dla każdego zadania osobny przedmiar [załącznik nr 9 i 10 do SWZ], które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1 Kodeksu cywilnego
UWAGA: Wykonawca zobowiązany będzie w pierwszej kolejności wykonać Zadanie nr 1.
4. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) -wykonanie niezbędnych badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru
c) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
d) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
e) - obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów o ile dotyczy,
f) -wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej osobnej dla każdego zadania
g) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
h) - projekty organizacji ruchu na czas wykonywanych robót oraz oznakowanie robót wg tych projektów – o ile dotyczy,
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
6. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
7. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr 1 Załącznik nr 14 do SWZ i dla Części nr 2 załącznik nr 15 do SWZ
8. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 536064,91 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia pn.: „Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Lipno” składa się z dwóch części:Część nr 2: „Przebudowa dróg wewnętrznych w Wilkowicach i Mórkowie”, która składa się z trzech zadań:
Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi gminnej - ul. Okrężna w Wilkowicach polega na przebudowie istniejącej drogi poprzez ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego.
Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi gminnej –ul. Kasztanowa w Wilkowicach” polega na przebudowie istniejącej drogi poprzez ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego.
Zadanie nr 3: „Przebudowa drogi gminnej w Mórkowie” polega na przebudowie istniejącej drogi poprzez ułożenie nawierzchni z betonu asfaltowego.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla Części nr 2 określa:
1. Projekt techniczny branży drogowej „Przebudowa ulicy Okrężnej w m. Wilkowice” [załącznik nr 5 do SWZ] – dla zadania nr 1
2. Projekt techniczny branży drogowej „Przebudowa ulicy Kasztanowej w m. Wilkowice” [załącznik nr 6 do SWZ] – dla zadania nr 2
3. Projekt techniczny branży drogowej „Przebudowa drogi gminnej nr 712856P w m. Mórkowo” [załącznik nr 7 do SWZ] – dla zadania nr 3
2. Szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót [załącznik nr 8 do SWZ] – dla zadania nr 1,2 i nr 3.
Ponadto załączono przedmiary robót, dla każdego zadania osobny przedmiar [załącznik nr 11, nr 12 i nr 13 do SWZ], które stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 §1 Kodeksu cywilnego
4. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje również:
a) - zorganizowanie zaplecza budowy wraz z kosztami niezbędnymi w tym zakresie,
b) -wykonanie niezbędnych badań koniecznych do przeprowadzenia procesu odbioru
c) uporządkowanie terenu po wykonaniu przedmiotu zamówienia,
d) - zabezpieczenie terenu objętego robotami przed dostępem osób postronnych,
e) - obsługę geodezyjną, zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów o ile dotyczy,
f) -wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej osobnej dla każdego zadania
g) - ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
h) - projekty organizacji ruchu na czas wykonywanych robót oraz oznakowanie robót wg tych projektów – o ile dotyczy,
5. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
45233200-1 Roboty w zakresie różnych nawierzchni
6. Wymagania związane z realizacją zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm. ) obejmują następujące rodzaje czynności:
a) roboty rozbiórkowe
b) roboty związane z wykonaniem podbudowy
c) roboty związane z wykonaniem nawierzchni
Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób, które wykonują prace w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy.
7. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji oraz egzekwowania wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy zostały określone we wzorze umowy stanowiącym dla Części nr 1 Załącznik nr 14 do SWZ i dla Części nr 2 załącznik nr 15 do SWZ
8. Zakres zamówienia oraz szczegółowe właściwości i wymagania w stosunku do przedmiotu zamówienia zawarte są w SWZ i załącznikach do SWZ, w tym z: dokumentacją projektową, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami, w tym w szczególności z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 poz. 1333 ze zm.) oraz zasadami wiedzy technicznej. UWAGA: Jeżeli Opis Przedmiotu Zamówienia wskazywałby w odniesieniu do materiałów lub urządzeń lub rozwiązań znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, to zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza zaoferowanie materiałów /urządzeń/ rozwiązań równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnego producenta określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia proponowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią jedynie wzorzec, przykład jakościowy przedmiotu zamówienia, a to oznacza, że Zamawiający dopuszcza produkty o parametrach jakościowych i cechach użytkowych (równoważnych), tj. nie gorszych niż parametry wskazanego produktu, materiału, urządzenia, elementu i uzna każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
4.5.5.) Wartość części: 883051,16 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 583525,19 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598854,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 583525,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971993113
7.3.3) Ulica: Bema 33
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 583525,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 965153,07 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 993637,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 965153,07 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiebiorstwo Dróg i Ulic Leszno Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971993113
7.3.3) Ulica: Bema 33
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 965153,07 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z LIPNA
- Remont z dociepleniem dachu oraz wymiana świetlików dachowych na nowe w budynku "D" kuchni oraz ZOL należącego do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Dostawa leków do Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczeń Pracowni Diagnostycznych w budynku B Szpital Lipno Sp. z o.o. w Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
- Wykonanie dokumentacji projektowej przebudowy pomieszczeń budynku C Szpitala wraz z zakupem sprzętu med. niezbędnego na potrzeby ambulatoryjnej opieki specjal. dla Szpital Lipno Sp. z o.o. w Lipnie
więcej: przetargi w Lipnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i modernizacja budynków szkół na terenie Gminy Wierzchosławice wraz z remontem i budową infrastruktury terenów przyszkolnych placówek edukacyjnych
- ZZP.260.1.9.2024_wykonanie robót budowlanych w ramach projektu BO Miasta Lublin 2022 (VIII edycja), nr O-43, pn. Zalew Zemborzycki miejscem wypoczynku wszystkich Lublinian - II etap
- Przebudowa wewnętrznej drogi gminnej wraz z budową kanalizacji deszczowej w miejscowości Radusz
- Przebudowa Stacji Uzdatniania Wody
- Przebudowa drogi gminnej ul. Królowej Jadwigi w Miastku wraz z przebudową mostu
- SVA/U/4620-36/2024: Modernizacja systemu ciepłowniczego na terenie kompleksu wojskowego w m. Szeroki Bór Piski
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.