Ogłoszenie z dnia 2022-05-13
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00103007/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-30
- 2022/BZP 00112886/01 - Modyfikacja z dnia 2022-04-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Bez zbędnego wkuwania rozwijaj swoje zainteresowania”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Edukacji w Knurowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000727185
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Lipowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Knurów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-196
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: (32) 235-27-00
1.5.8.) Numer faksu: (32) 235-27-00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@knurow.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.knurow.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.knurow.edu.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-na-dostawy/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Bez zbędnego wkuwania rozwijaj swoje zainteresowania”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-866a964d-af41-11ec-baa2-b6d934483bfb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00157086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-13
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00018150/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 „Bez zbędnego wkuwania rozwijaj swoje zainteresowania” - zakup pomocy dydaktycznych do matematyki, geografii i biologii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103007/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MCE/26/30/2022/DW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Bez zbędnego wkuwania rozwijaj swoje zainteresowania”, obejmującego dostawę pomocy dydaktycznych do matematyki, biologii i geografii dla pięciu szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres ilościowy i jakościowy określony został w formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Przedmiotem zamówienia w ramach części 1 jest zakup pomocy dydaktycznych do matematyki dla MSP2, MSP3, MSP7, MSP9.2. Pomoce dydaktyczne obejmujące przedmiot zamówienia powinny być wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz muszą być kompletne i zgodne z wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów, pochodzenia należy to traktować jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne o parametrach nie gorszych lub lepszych niż wynika to z wymagań określonych przez Zamawiającego.
4. Dostarczane pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe.
5. Jeśli w opisie występują wymiary, waga, pojemność pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza różnicę +/- 15%.
6. W cenie zamówienia powinny być uwzględnione wszystkie koszty dostawy m.in. opakowanie, oznakowanie, ubezpieczenie, transport wraz z dostarczeniem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego przedmiotu zamówienia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).
8. Dostarczone pomoce dydaktyczne będą musiały być zatwierdzone przez Zamawiającego przed dokonaniem odbioru. Odbiór pomocy dydaktycznych nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.
9. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego „bez uwag”.
10. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony pod adresy wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy, w ramach części 1 na adresy: MSP2, MSP3, MSP7, MSP9, wskazane w rozdz. II ust. 5 SWZ.
11. Szczegółowy opis poszczególnych produktów zamówienia znajduję się w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
12. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 84887,80 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Bez zbędnego wkuwania rozwijaj swoje zainteresowania”, obejmującego dostawę pomocy dydaktycznych do matematyki, biologii i geografii dla pięciu szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres ilościowy i jakościowy określony został w formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Przedmiotem zamówienia w ramach części 2 jest zakup pomocy dydaktycznych do biologii dla MSP1, MSP3, MSP9.2. Pomoce dydaktyczne obejmujące przedmiot zamówienia powinny być wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz muszą być kompletne i zgodne z wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów, pochodzenia należy to traktować jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne o parametrach nie gorszych lub lepszych niż wynika to z wymagań określonych przez Zamawiającego.
4. Dostarczane pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe.
5. Jeśli w opisie występują wymiary, waga, pojemność pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza różnicę +/- 15%.
6. W cenie zamówienia powinny być uwzględnione wszystkie koszty dostawy m.in. opakowanie, oznakowanie, ubezpieczenie, transport wraz z dostarczeniem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego przedmiotu zamówienia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).
8. Dostarczone pomoce dydaktyczne będą musiały być zatwierdzone przez Zamawiającego przed dokonaniem odbioru. Odbiór pomocy dydaktycznych nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.
9. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego „bez uwag”.
10. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony pod adresy wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy, w ramach części 2 na adresy: MSP1, MSP3, MSP9, wskazane w rozdz. II ust. 5 SWZ.
11. Szczegółowy opis poszczególnych produktów zamówienia znajduję się w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
12. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 72346,34 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Bez zbędnego wkuwania rozwijaj swoje zainteresowania”, obejmującego dostawę pomocy dydaktycznych do matematyki, biologii i geografii dla pięciu szkół podstawowych, dla których organem prowadzącym jest Gmina Knurów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres ilościowy i jakościowy określony został w formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SWZ oraz w Opisie przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ. Przedmiotem zamówienia w ramach części 3 jest zakup pomocy dydaktycznych do geografii dla MSP1, MSP3, MSP9.2. Pomoce dydaktyczne obejmujące przedmiot zamówienia powinny być wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia oraz muszą być kompletne i zgodne z wymogami stawianymi przez Zamawiającego.
3. Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia występują: nazwy znaków towarowych, patentów, pochodzenia należy to traktować jako pomoc w opisie przedmiotu zamówienia. W każdym przypadku dopuszczalne są produkty równoważne o parametrach nie gorszych lub lepszych niż wynika to z wymagań określonych przez Zamawiającego.
4. Dostarczane pomoce dydaktyczne muszą być fabrycznie nowe.
5. Jeśli w opisie występują wymiary, waga, pojemność pomocy dydaktycznych, Zamawiający dopuszcza różnicę +/- 15%.
6. W cenie zamówienia powinny być uwzględnione wszystkie koszty dostawy m.in. opakowanie, oznakowanie, ubezpieczenie, transport wraz z dostarczeniem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego.
7. Wykonawca zapewni właściwy sposób transportu dla utrzymania parametrów i jakości dostarczanego przedmiotu zamówienia. W trakcie transportu dostarczany przedmiot zamówienia musi być zabezpieczony przed działaniem czynników zewnętrznych (wilgocią, zabrudzeniem, itp.).
8. Dostarczone pomoce dydaktyczne będą musiały być zatwierdzone przez Zamawiającego przed dokonaniem odbioru. Odbiór pomocy dydaktycznych nastąpi na podstawie protokołu zdawczo – odbiorczego.
9. Wykonawca udziela gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres 24 miesięcy, liczony od dnia podpisania protokołu zdawczo – odbiorczego „bez uwag”.
10. Przedmiot zamówienia musi być dostarczony pod adresy wskazane przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy, w ramach części 3 na adresy: MSP1, MSP3, MSP9, wskazane w rozdz. II ust. 5 SWZ.
11. Szczegółowy opis poszczególnych produktów zamówienia znajduję się w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ oraz Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 9 do SWZ.
12. Szczegółowe wymagania dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawierają projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37524100-8 - Gry edukacyjne
39162000-5 - Pomoce naukowe
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 46319,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87176,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102172,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87176,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edukarium Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87176,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 87141,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87393,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 87393,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edukarium Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 87393,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47244,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55974,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47244,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Edukarium Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka 207
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47244,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
INNE PRZETARGI Z KNUROWA
- Budowa obwodnicy od ul. Szpitalnej do ul. Rybnickiej w Knurowie - II Etap: Budowa odcinka drogi łączącej KSSE z ul. Rakoniewskiego
- Dostawa materiałów szewnych
- "Remont konstrukcji stalowej dachu, sufitu podwieszanego oraz malowanie hali basenowej pływalni krytej przy ul. Szpitalnej 23" - w formule zaprojektuj i wybuduj.
- Przebudowa zabytkowego budynku przy ul. Poniatowskiego 6 w Knurowie - zaprojektuj i wybuduj
więcej: przetargi w Knurowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Piaskach w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH
- "Zakup i dostawa wyposażenia Przedszkola w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Ślęzakach w ramach projektu "Akademia Krasnoludków"
- Adaptacja budynku szkoły w Wełninie wraz zagospodarowaniem terenu w celu utworzenia klubu dziecięcego
- Dostawa i montaż wyposażenia oraz dostawie pomocy dydaktycznych w ramach projektu pn. "Przebudowa budynku szkoły wraz ze zmianą sposobu użytkowania części parteru budynku szkoły na oddział żłobka"
- Dostawa robotów wraz z wyposażeniem na potrzeby Centrum Kształcenia Zawodowego w Stargardzie
- Dostawa wyposażenia dla żłobka ramach zadania: "Utworzenie 20 nowych miejsc opieki nad dziećmi w nowej instytucji żłobka w ramach programu "MALUCH +" 2022-2029"
więcej: Gry edukacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.