eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dobczyce › Odwodnienie terenów w kompleksie sieci rowów i cieków odwadniających kompleks Dobczyce - Zarabie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Odwodnienie terenów w kompleksie sieci rowów i cieków odwadniających kompleks Dobczyce - Zarabie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobczyce

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555424

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 26

1.5.2.) Miejscowość: Dobczyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-410

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 123721703

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dobczyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.dobczyce.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odwodnienie terenów w kompleksie sieci rowów i cieków odwadniających kompleks Dobczyce - Zarabie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d34bcd68-c7cf-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156969

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003933/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 5. Odwodnienie terenów w kompleksie sieci rowów i cieków odwadniających kompleks Dobczyce-Zarabie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00078203/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.379.2021.LUCH

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 3252032,52 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część zamówienia – Zadanie przewidziane do realizacji w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Użytkowo Funkcjonalny (dalej jako PFU) (część III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia - OPZ). Zadanie obejmuje prace polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu:
1) kolektora wód opadowo roztopowych K1 o średnicy DN 1100 mm oraz kanałów bocznych kolektora K1 wraz wylotem kolektora K1 do rowu otwartego „C” (Część zamówienia nr 1 – Zadanie 1) zakres tej Części zamówienia – Zadania obejmuje:
- zaprojektowanie i budowę kolektora grawitacyjnego K1 z rur DN 1100 mm, łączna długość na odcinku SW1 – WK1 ok. L= 562,40 m;
- zaprojektowanie i budowę kanałów bocznych kolektora grawitacyjnego K1, przy czym na kolektorze K1 oraz kanałach bocznych przewidziano montaż studni kanalizacyjnych;
- zaprojektowanie i budowę studni wlotowych SW1, SW2, SW3, SW4;
- zaprojektowanie i budowę wylotu kolektora wód opadowych WK1 do rowu otwartego „C”;
- Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i wprowadzenia czasowej
i stałej organizacji ruchu uzgodnionej z odpowiednimi służbami i zatwierdzonej przez Zarząd Dróg Wojewódzkich. Wykonawca w ofercie powinien uwzględnić sterowanie ręczne ruchem w celu zapewnienia bezpiecznego ruchu pojazdów.
Wykonawca zobowiązany jest zaprojektowania i wykonania włazów studni w osi pasów ruchu.
Zarządca drogi wojewódzkiej nie wyraża zgody na zamknięcie ruchu w ciągu Dróg Wojewódzkich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 2121666,24 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Projekt i budowa umocnienia początkowego odcinka rowu „C"
Część zamówienia – Zadanie przewidziane do realizacji w W formule „zaprojektuj i wybuduj”. Przewidziana jest realizacja następujących zadań, każde stanowiące przedmiot odpowiedniej części zamówienia, tak jak wskazano w pkt 4 poniżej, a Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Program Użytkowo Funkcjonalny (dalej jako PFU) stanowiący Opis Przedmiotu Zamówienia (część III SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia - OPZ). dla tych zadań Zadanie obejmuje prace polegające na zaprojektowaniu i wybudowaniu: umocnienia początkowego odcinka rowu „C” (Część zamówienia nr 2 – Zadanie 2) zakres tej Części zamówienia – Zadania obejmuje zaprojektowanie i budowę umocnienia rowu na odcinku od drogi wojewódzkiej DW 967 na długości ok. L = 200,0 m. Wzdłuż umacnianego rowu po prawej stronie rowu należy zamontować nowe ogrodzenie systemowe panelowe (w nawiązaniu do ogrodzenia istniejącego).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 187699,16 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa przepustu pod DW 967 odc. 080 km 0+676,40 w miejscowości Dobczyce.”
Część zamówienia – Zadanie przewidziane do realizacji w formule „wybuduj”. Zadanie obejmuje budowę przepustu pod DW 967 odc. 080 km 0+676,40 w miejscowości Dobczyce.
Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i wprowadzenia czasowej
i stałej organizacji ruchu uzgodnionej z odpowiednimi służbami i zatwierdzonej przez Zarząd Dróg Wojewódzkich. Wykonawca w ofercie powinien uwzględnić sterowanie ręczne ruchem w celu zapewnienia bezpiecznego ruchu pojazdów.
Wykonawca w ofercie powinien uwzględnić sterowanie ręczne ruchem w celu zapewnienia bezpiecznego ruchu pojazdów.

Zakres robót został szczegółowo opisany w Części III SWZ stanowiącej Opis Przedmiotu
Zamówienia (OPZ) zawierający: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych (w skrócie STWiORB a występujący w części technicznej dokument Specyfikacja Technicznej Wykonania i Odbioru Robót „STWiOR” należy traktować tożsamo), dokumentację projektową oraz pomocnicze przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 499134,36 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa przepustu pod DW 967 odc. 080 km 0+676,40 w miejscowości Dobczyce.”
Część zamówienia – Zadanie przewidziane do realizacji w formule „wybuduj”. Zadanie obejmuje budowę przepustu pod DW 967 odc. 080 km 0+676,40 w miejscowości Dobczyce.
Wykonawca będzie zobowiązany do opracowania, uzgodnienia i wprowadzenia czasowej
i stałej organizacji ruchu uzgodnionej z odpowiednimi służbami i zatwierdzonej przez Zarząd Dróg Wojewódzkich. Wykonawca w ofercie powinien uwzględnić sterowanie ręczne ruchem w celu zapewnienia bezpiecznego ruchu pojazdów.
Wykonawca w ofercie powinien uwzględnić sterowanie ręczne ruchem w celu zapewnienia bezpiecznego ruchu pojazdów.

Zakres robót został szczegółowo opisany w Części III SWZ stanowiącej Opis Przedmiotu
Zamówienia (OPZ) zawierający: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych (w skrócie STWiORB a występujący w części technicznej dokument Specyfikacja Technicznej Wykonania i Odbioru Robót „STWiOR” należy traktować tożsamo), dokumentację projektową oraz pomocnicze przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 142589,11 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa kolektora K2, budowa przepustu na rowie „C”.
Część zamówienia – Zadanie przewidziane do realizacji w formule „wybuduj”. Zadanie obejmuje budowę kolektora K2, budowa przepustu na rowie „C” - skrzyżowanie ze ścieżką pieszo – rowerową.

Zakres robót został szczegółowo opisany w Części III SWZ stanowiącej Opis Przedmiotu
Zamówienia (OPZ) zawierający: Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót
Budowlanych (w skrócie STWiORB a występujący w części technicznej dokument Specyfikacja Technicznej Wykonania i Odbioru Robót „STWiOR” należy traktować tożsamo), dokumentację projektową oraz pomocnicze przedmiary robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.5.) Wartość części: 1048902,13 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2890500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4476519,82 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2890500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługowa INSTBUD Stanisław Boguta Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832050129

7.3.3) Ulica: Nieznanowice 50

7.3.4) Miejscowość: Gdów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2890500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z informacją udostępnianą na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal oraz BIP Zamawiającego) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 29 czerwca 2021 r.
o godzinie 12:00, na sfinansowanie Części zamówienia nr 2 – Zadanie 2 Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 187.699,16 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną, złożoną na realizację tej części zamówienia wynosi 497 791,31 zł brutto, tak więc znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie realizacji tej części zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z czym zachodzi konieczność unieważniania postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 497791,31 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 622147,51 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 622147,51 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 622147,51 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budownictwo iNieruchomosci Broszkiewicz Przemysław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8681704975

7.3.3) Ulica: Brodzińskiego 68

7.3.4) Miejscowość: Bochnia

7.3.5) Kod pocztowy: 32-700

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 622147,51 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z informacją udostępnianą na stronie internetowej prowadzonego postępowania (miniPortal oraz BIP Zamawiającego) przed otwarciem ofert, które miało miejsce w dniu 29 czerwca 2021 r.
o godzinie 12:00, na sfinansowanie Części zamówienia nr 4 – Zadanie 4 Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę 142.598,11 zł brutto. Cena oferty z najniższą ceną, złożoną na realizację tej części zamówienia wynosi 337.724,53 zł brutto, tak więc znacznie przekracza kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia. Zamawiający po przeanalizowaniu swoich możliwości finansowych nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie realizacji tej części zamówienia do ceny oferty najkorzystniejszej. W związku z czym zachodzi konieczność unieważniania postępowania o udzielenie zamówienia w zakresie tej części.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 337724,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1414500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2195181,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1414500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo – Usługowa INSTBUD Stanisław Boguta Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6832050129

7.3.3) Ulica: Nieznanowice 50

7.3.4) Miejscowość: Gdów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-420

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1414500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.