Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00133025/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz montażem wyposażenia Jadalni Punktu Gastronomicznego na stacji pośredniej Hali Jaworzyna
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Szczyrku
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zamówień
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 14273335600050
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plażowa, 8
1.5.2.) Miejscowość: Szczyrk
1.5.3.) Kod pocztowy: 43-370
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi.szczyrk@cos.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.cos.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-59f5fc61-c19e-11ed-b311-9aae6ad31be81.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - instytucja gospodarki budżetowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Sport
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz montażem wyposażenia Jadalni Punktu Gastronomicznego na stacji pośredniej Hali Jaworzyna2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-59f5fc61-c19e-11ed-b311-9aae6ad31be8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156893
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-30
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00133025
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP/Sz/8/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz montażem wyposażenia sali konsumenckiej (jadalni) oraz zabudowy sufitowej i ścian wnętrza (lamele, obicia, położenie kamienia, tynku żywicznego) wg. projektu aranżacji wnętrza stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ i Opisu Przedmiotu zamówienia stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie na podstawie art. 255 ust. 6 ustawy Pzp w związku z naruszeniem art. 16 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022.2687).W dniu 13.03.2023r. zamawiający wszczął postępowanie w trybie podstawowym na Dostawę wraz montażem wyposażenia Jadalni Punktu Gastronomicznego na stacji pośredniej Hali Jaworzyna. W zamieszczonym na stronie prowadzonego postępowania formularzu kalkulacyjnym stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ doszło do zdublowania w pozycji 1, wiersza 4 i 5 poprzez wprowadzenie do wyceny tej samej pozycji tj. ściany głównej bufetu.
Doprowadziło to do złożenia ofert, w których dwóch Wykonawców policzyło te pozycje podwójnie dopisując ilości wg. własnych wyliczeń, inni Wykonawcy zostawili jedną z pozycji pustą. Tym samym Zamawiający nie ma obecnie możliwości porównania lub też poprawienia złożonych ofert tak aby nie doszło do zachwiania wyrażonej w art. 16 zasady równego traktowania Wykonawców i uczciwej konkurencji. Co skutkować będzie nieważnością umowy.
W wyroku z dnia 30 grudnia 2016 r., KIO 2389/16, Krajowa Izba Odwoławcza zwróciła uwagę, że „Wykładnia celowościowa przepisu art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy (obecnie art. 255 pkt 6) prowadzi do wniosku, że niemożliwa do usunięcia wada uniemożliwiająca zawarcie ważnej niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego to każda niedająca się usunąć wada o istotnym znaczeniu. ‘’
INNE PRZETARGI SZCZYRK
więcej: przetargi SZCZYRK »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup, dostawa i montaż mebli oraz krzeseł i foteli obrotowych dla jednostek organizacyjnych Gminy Stalowa Wola"
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Budowa strażnicy OSP w Dębem Wielkim
- Remont wybranych pomieszczeń usytuowanych na II i IV piętrze w budynku Zespołu Przychodni Specjalistycznych Sp. z o.o. w Tarnowie przy ul. Marii Skłodowskiej-Curie 1
- Przebudowa i remont pomieszczeń w budynku internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Grabskiego w Sędziejowicach
- "ZWIĘKSZENIE LICZBY MIEJSC OPIEKI DLA DZIECI DO LAT 3 W ŻŁOBKU SAMORZĄDOWYM "RAJ MALUSZKA" W DOMASZOWICACH"
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.