eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bełchatów › Przebudowa i remont boiska piłkarskiego za Halą Widowiskowo-Sportową w Bełchatowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Przebudowa i remont boiska piłkarskiego za Halą Widowiskowo–Sportową w Bełchatowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Miejskie Centrum Sportu w Bełchatowie

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366157206

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Sportowa 3

1.4.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.4.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.4.7.) Numer telefonu: 447378125

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@mcs.belchatow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mcs.belchatow.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Sport

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00156678

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00137377

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.8. Wykaz przedmiotowych środków dowodowych

Przed zmianą:
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert wskazanym w rozdziale XVIII ust. 1 SWZ:
a) Raport z badań dotyczący oferowanego systemu nawierzchni tj. trawa + wypełnienie EPDM przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium potwierdzający zgodność parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych w dokumentacji przetargowej;
b) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla oferowanego systemu sztucznej trawy (sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013 lub równoważną;
c) Raport z badań testu Lisport XL wykonany przez niezależne laboratorium akredytowane przez FIFA na min 20 000 cykli dla oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (trawa+ wypełnienie), który ma potwierdzać,
że po 20 000 cykli Lisport XL nie stwierdzono nadmiernego rozszczepiania
i znaczących oznak pękania przędzy;
d) Certyfikat FIFA Quality lub Certifikat FIFA Quality PRO dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (sztuczna trawa + wypełnienie granulat gumowy EPDM);
e) Karta techniczna trawy potwierdzona przez jej producenta;
f) Karta techniczna granulatu gumowego EPDM z recyklingu;
g) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia;
h) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej
na to zadanie;
i) Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu);
j) Dokumenty dotyczące opraw oświetleniowych: Karty katalogowe opraw, certyfikat CE, certyfikat Enec (na oprawę jako całość wystawiony przez niezależne laboratorium), atest DIN 18032-3:2018 „Odporność na uderzenia piłką”
k) Obliczenia (symulacje) natężenia światła potwierdzające wymagania zamawiającego (min 500 lx)

Uwaga: przedmiotowe środki dowodowe będą podlegały uzupełnieniu lub wyjaśnieniu zgodnie z ustawą Pzp.

Po zmianie:
Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest złożyć do upływu terminu składania ofert wskazanym w rozdziale XVIII ust. 1 SWZ:
a) Raport z badań dotyczący oferowanego systemu nawierzchni tj. trawa + wypełnienie EPDM przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium potwierdzający zgodność parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych w dokumentacji przetargowej;
b) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla oferowanego systemu sztucznej trawy (sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013 lub równoważną;
c) Raport z badań testu Lisport XL wykonany przez niezależne laboratorium akredytowane przez FIFA na min 20 000 cykli dla oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (trawa+ wypełnienie), który ma potwierdzać,
że po 20 000 cykli Lisport XL nie stwierdzono nadmiernego rozszczepiania
i znaczących oznak pękania przędzy;
d) Certyfikat FIFA Quality lub Certifikat FIFA Quality PRO dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (sztuczna trawa + wypełnienie granulat gumowy EPDM);
e) Karta techniczna trawy potwierdzona przez jej producenta;
f) Karta techniczna granulatu gumowego EPDM z recyklingu;
g) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia;
h) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej
na to zadanie;
i) Dokument wydany przez niezależne akredytowane laboratorium lub dokument wystawiony przez firmę zajmującą się kompleksową gospodarką odpadami z tworzyw sztucznych w tym recyklingiem, który potwierdza, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu);
j) Dokumenty dotyczące opraw oświetleniowych: Karty katalogowe opraw, certyfikat CE, certyfikat Enec (na oprawę jako całość wystawiony przez niezależne laboratorium), atest DIN 18032-3:2018 „Odporność na uderzenia piłką”
k) Obliczenia (symulacje) natężenia światła potwierdzające wymagania zamawiającego (min 500 lx)

Uwaga: przedmiotowe środki dowodowe będą podlegały uzupełnieniu lub wyjaśnieniu zgodnie z ustawą Pzp.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.11. Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów

Przed zmianą:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania – wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ;
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie
art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania – wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ – jeżeli dotyczy;
4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ – jeżeli dotyczy;

5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (podstawa prawna art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – zgodnie z Załącznikiem do SWZ; lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli dotyczy;

6) Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
a) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu
z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres,
b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

7. 7) Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) Raport z badań dotyczący oferowanego systemu nawierzchni tj. trawa + wypełnienie EPDM przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium potwierdzający zgodność parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych w dokumentacji przetargowej;
b) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla oferowanego systemu sztucznej trawy (sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013 lub równoważną;
c) Raport z badań testu Lisport XL wykonany przez niezależne laboratorium akredytowane przez FIFA na min 20 000 cykli dla oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (trawa+ wypełnienie), który ma potwierdzać,
że po 20 000 cykli Lisport XL nie stwierdzono nadmiernego rozszczepiania
i znaczących oznak pękania przędzy;
d) Certyfikat FIFA Quality lub Certifikat FIFA Quality PRO dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (sztuczna trawa + wypełnienie granulat gumowy EPDM);
e) Karta techniczna trawy potwierdzona przez jej producenta;
f) Karta techniczna granulatu gumowego EPDM z recyklingu;
g) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia;
h) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej
na to zadanie;
i) Dokument wydany przez niezależne, akredytowane laboratorium potwierdzający, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu);
j) Dokumenty dotyczące opraw oświetleniowych: Karty katalogowe opraw, certyfikat CE, certyfikat Enec (na oprawę jako całość wystawiony przez niezależne laboratorium), atest DIN 18032-3:2018 „Odporność na uderzenia piłką”
k) Obliczenia (symulacje) natężenia światła potwierdzające wymagania zamawiającego (min 500 lx) (...)

Po zmianie:
1) Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ;
2) Oświadczenie wykonawcy składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania – wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ;
3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby składane na podstawie
art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, potwierdzające spełnianie warunków udziału
w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby
oraz braku podstaw wykluczenia z postępowania – wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ – jeżeli dotyczy;
4) Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy Pzp – wg wzoru określonego w Załączniku do SWZ – jeżeli dotyczy;

5) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania wykonawcy
do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (podstawa prawna art. 118 ust. 3 ustawy Pzp) – zgodnie z Załącznikiem do SWZ; lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów – jeżeli dotyczy;

6) Inne dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania:
a) dokumenty, z których wynika umocowanie osób do reprezentowania wykonawcy, w szczególności odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
lub innego właściwego rejestru. W przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, a umocowanie do złożenia oferty nie wynika z odpisu
z ww. dokumentów, należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres,
b) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia.

7. 7) Zamawiający żąda, by wykonawca złożył wraz z ofertą następujące przedmiotowe środki dowodowe:
a) Raport z badań dotyczący oferowanego systemu nawierzchni tj. trawa + wypełnienie EPDM przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium potwierdzający zgodność parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu FIFA Quality i Quality Pro potwierdzający spełnienie wszystkich parametrów wymaganych w dokumentacji przetargowej;
b) Raport z badań laboratoryjnych przeprowadzony przez specjalistyczne laboratorium dla oferowanego systemu sztucznej trawy (sztuczna trawa + wypełnienie granulat EPDM) potwierdzający zgodność z normą EN 15330-1:2013 lub równoważną;
c) Raport z badań testu Lisport XL wykonany przez niezależne laboratorium akredytowane przez FIFA na min 20 000 cykli dla oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (trawa+ wypełnienie), który ma potwierdzać,
że po 20 000 cykli Lisport XL nie stwierdzono nadmiernego rozszczepiania
i znaczących oznak pękania przędzy;
d) Certyfikat FIFA Quality lub Certifikat FIFA Quality PRO dla obiektu wykonanego z oferowanego systemu nawierzchni syntetycznej (sztuczna trawa + wypełnienie granulat gumowy EPDM);
e) Karta techniczna trawy potwierdzona przez jej producenta;
f) Karta techniczna granulatu gumowego EPDM z recyklingu;
g) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej trawy i wypełnienia;
h) Autoryzacja producenta trawy syntetycznej wystawiona dla wykonawcy
na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej
na to zadanie;
i) Dokument wydany przez niezależne akredytowane laboratorium lub dokument wystawiony przez firmę zajmującą się kompleksową gospodarką odpadami z tworzyw sztucznych w tym recyklingiem, który potwierdza, iż oferowana sztuczna trawa nadaje się do ponownego przetworzenia (recyklingu);
j) Dokumenty dotyczące opraw oświetleniowych: Karty katalogowe opraw, certyfikat CE, certyfikat Enec (na oprawę jako całość wystawiony przez niezależne laboratorium), atest DIN 18032-3:2018 „Odporność (...)

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-31 09:00

Po zmianie:
2023-04-06 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-31 10:00

Po zmianie:
2023-04-06 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-29

Po zmianie:
2023-05-05

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.