eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Dostawa elementów edukacyjnej architektury terenowej w ramach projektu "Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II"



Ogłoszenie z dnia 2021-08-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa elementów edukacyjnej architektury terenowej w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Pilski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570799480

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: aleja Niepodległości 33/35

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 67 210-94-42

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@powiat.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.powiat.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_pila

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa elementów edukacyjnej architektury terenowej w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ebb8b63-de47-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156607

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00002502/14/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Doposażenie ścieżek ekologicznych w ramach projektu Eko-edukacja w powiecie pilskim – etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.272.40.2021.I

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 339191,00 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem elementów edukacyjnej architektury terenowej w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2.Zamówienie jest realizowane w ramach zadań:
 „Utworzenie Ekologicznej Ścieżki przy Zespole Szkół Technicznych w Pile” ,
 „Ekologiczny projekt budowy edukacyjnej ścieżki dydaktycznej oraz szkolnego ogrodu dydaktycznego „Raj dla owada realizowany przez uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Pile”,
 „Rozbudowa ścieżki edukacyjnej przy Starostwie Powiatowym w Pile”,
 „Utworzenie edukacyjnej ścieżki ekologicznej przy Powiatowym Centrum Edukacji Ekologicznej w Pile”.
Projektu pn. „Eko - edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach poddziałania 4.5.4. Edukacja ekologiczna – projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części.
4. Pierwsza część zamówienia obejmuje dostawę i montaż gablot solarnych (5 szt.) wraz z usługą opracowania i wydruku wkładów do gablot (10 szt. plansz graficzno – tekstowych)
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.1 do SWZ.
Gwarancja 36 miesięcy.
Dostawa i montaż przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązuje się ponieść koszty transportu, rozładunku oraz ubezpieczenia do chwili odbioru.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928400-2 - Osprzęt miejski

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.5.5.) Wartość części: 65200 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem elementów edukacyjnej architektury terenowej w ramach projektu „Eko-edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
2. Zamówienie jest realizowane w ramach zadań:
 „Utworzenie Ekologicznej Ścieżki przy Zespole Szkół Technicznych w Pile” ,
 „Ekologiczny projekt budowy edukacyjnej ścieżki dydaktycznej oraz szkolnego ogrodu dydaktycznego „Raj dla owada realizowany przez uczniów Zespołu Szkół Budowlanych w Pile”,
 „Rozbudowa ścieżki edukacyjnej przy Starostwie Powiatowym w Pile”,
 „Utworzenie edukacyjnej ścieżki ekologicznej przy Powiatowym Centrum Edukacji Ekologicznej w Pile”.
Projektu pn. „Eko - edukacja w powiecie pilskim - etap II” dofinansowanego w ramach poddziałania 4.5.4. Edukacja ekologiczna – projekty konkursowe w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
3. Zamawiający dzieli przedmiot zamówienia na dwie części.
4. Druga część zamówienia obejmuje dostawę i montaż następującego doposażenia :
1) wiata z ławostołem i grą edukacyjną – 3 szt.,
2) tablica z grą i koszami do segregacji – 2 szt.,
3) tablica z grą – 6 szt.,
4) tablica labirynt – 2 szt.,
5) ławostół – 1 szt.,
6) ławka – 8 szt.,
7) stelaż tablic edukacyjnych – 9 szt. oraz wkład do stelaża tablicy – 9 szt.,
8) tablica edukacyjna – 5 szt.,
9) pulpity edukacyjne – 3 szt.,
Gwarancja 36 miesięcy.
W opisie przedmiotu zamówienia oraz formularzu cenowym wskazane zostały miejsca dostawy i montażu (kolumna nr 2 tabeli) do których należy dostarczyć i zamontować doposażenie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3.2. do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34928400-2 - Osprzęt miejski

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39113600-3 - Ławki

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

44112100-9 - Wiaty

45223100-7 - Montaż konstrukcji metalowych

4.5.5.) Wartość części: 273991,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 80196,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 80196 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 80196 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budotechnika Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6310200133

7.3.3) Ulica: ul. Bierawka 2a

7.3.4) Miejscowość: Pilchowice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-145

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 80196 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na drugą część zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy – Prawo zamówień publicznych – Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie:
W postępowaniu na drugą część zamówienia wpłynęły dwie oferty. Ofertę najkorzystniejszą złożyła firma – „MENTOR” Agencja Reklamy i Dydaktyki Elżbieta i Paweł Majchrzak spółka jawna, Przyrowo 14B, 78-320 Połczyn – Zdrój, z ceną brutto: 317 610,60 zł oraz terminem wykonania zamówienia do 14 dni od dnia zawarcia umowy.

Zamawiający na sfinansowanie drugiej części zamówienia zamierzał przeznaczyć
292 687,11 złotych brutto i nie może jej zwiększyć do ceny najkorzystniejszej oferty.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.