eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzierżoniów › Wykonanie robót budowlanych związanych realizacją zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa zadaszenia boiska piłkarskiego na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzierżoniowie".



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Wykonanie robót budowlanych związanych realizacją zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa zadaszenia boiska piłkarskiego na terenie Ośrodka Sportu i Rekreacji w Dzierżoniowie”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Dzierżoniów

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890717830

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 1

1.4.2.) Miejscowość: Dzierżoniów

1.4.3.) Kod pocztowy: 58-200

1.4.4.) Województwo: dolnośląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.4.7.) Numer telefonu: +48 746450397

1.4.8.) Numer faksu: +48 746450882

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.dzierzoniow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzierzoniow.ezamawiajacy.pl/, https://bip.um.dzierzoniow.pl/, https://dzierzoniow.pl/

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00156372

2.2.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00127277/03

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 03

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.10. Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu

Przed zmianą:
1. Zamawiający informuje, że poniższe przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu:
1.1. Wymagane dokumenty dotyczące hali pneumatycznej, które Wykonawca musi dołączyć do oferty przetargowej, celem potwierdzenia spełniania minimalnych wymagań Zamawiającego:
1) Dokumenty dotyczące powłok hali:
a) Karty techniczne materiałów PVC na powłoki hali (zewnętrznej i wewnętrznej), potwierdzające wszystkie wymagane parametry techniczne powłoki. Karta musi być podpisana przez producenta materiału użytego do produkcji powłok, wydana na zadanie objęte przedmiotowym postępowaniem oraz potwierdzać gwarancję na materiał do produkcji powłok zgodnie ze złożoną ofertą.
b) Atesty lub certyfikaty wydane przez akredytowane laboratorium badawcze potwierdzające minimum niezapalność powłok wg normy EN 13501-1 w klasie min. Bs2 d0.
c) Wyniki badań objętych akredytacją wykonane przed niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające siłę zrywania zgrzewów dla powłoki wewnętrznej i zewnętrznej.
1.2. Dokumenty dotyczące systemu grzewczo-nadmuchowego:
a) Karta techniczna systemu grzewczo nadmuchowego wystawiona przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technicznych.
b) Autoryzacja producenta systemu grzewczo-nadmuchowego uprawniająca Wykonawcę do montażu i uruchomienia systemu, wystawiona na wykonawcę dla przedmiotowej Inwestycji.
c) Certyfikat CE dla oferowanego systemu grzewczo – nadmuchowego.
1.3. Dokumenty dotyczące oświetlenia hali:
a) Karta techniczna oprawy głównej oświetleniowej potwierdzona przez producenta potwierdzająca spełnienie minimalnych wymagań technicznych.
b) Atest Higieniczny PZH dla oprawy głównej.
1.4. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej, które Wykonawca musi dołączyć do oferty przetargowej, celem potwierdzenia spełniania minimalnych wymagań Zamawiającego:
a) Raport z badań przeprowadzonego przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosportlub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, Ercat), dotyczący oferowanego systemu ( nawierzchni, wypełnienia EPDM z recyklingui maty – o ile jest wymagana dla systemu), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego (dostępny na www.FIFA.com);
b) Badanie laboratoryjne lub deklarację zgodności dla oferowanej sztucznej trawy na zgodność z normą EN 15330-1:2013;
c) Kartę techniczną oferowanej nawierzchni;
d) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia;
e) Autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję.
f) Raport z badań dla całego oferowanego systemu sztucznej trawy potwierdzający reakcje na ogień w klasie minimum CFL-s1 wg PN-EN 13501 -1 +A1:2010
g) Sprawozdanie z badań na zawartość metali ciężkich oraz wielopierścieniowych węglowodorów aromatyczne (WWA) potwierdzających zgodność z Rozporządzeniem (WE) 1907/2006 REACH oraz EN 71-3 (migracja określonych pierwiastków). Dotyczy granulatu.

Po zmianie:
1. Zamawiający informuje, że poniższe przedmiotowe środki dowodowe podlegają uzupełnieniu:
1.1. Wymagane dokumenty dotyczące hali pneumatycznej:
1) Dokumenty dotyczące powłok hali:
a) Karty techniczne materiałów PVC na powłoki hali (zewnętrznej i wewnętrznej), potwierdzające wszystkie wymagane parametry techniczne powłoki. Karta musi być podpisana przez producenta materiału użytego do produkcji powłok, wydana na zadanie objęte przedmiotowym postępowaniem oraz potwierdzać gwarancję na materiał do produkcji powłok zgodnie ze złożoną ofertą.
b) Atesty lub certyfikaty wydane przez akredytowane laboratorium badawcze potwierdzające minimum niezapalność powłok wg normy EN 13501-1 w klasie min. Bs2 d0.
c) Wyniki badań objętych akredytacją wykonane przed niezależne akredytowane laboratorium potwierdzające siłę zrywania zgrzewów dla powłoki wewnętrznej i zewnętrznej.
1.2. Dokumenty dotyczące systemu grzewczo-nadmuchowego:
a) Karta techniczna systemu grzewczo nadmuchowego wystawiona przez producenta potwierdzająca spełnienie wyspecyfikowanych wymagań technicznych.
b) Autoryzacja producenta systemu grzewczo-nadmuchowego uprawniająca Wykonawcę do montażu i uruchomienia systemu, wystawiona na wykonawcę dla przedmiotowej Inwestycji.
c) Certyfikat CE dla oferowanego systemu grzewczo – nadmuchowego.
1.3. Dokumenty dotyczące oświetlenia hali:
a) Karta techniczna oprawy głównej oświetleniowej potwierdzona przez producenta potwierdzająca spełnienie minimalnych wymagań technicznych.
b) Atest Higieniczny PZH dla oprawy głównej.
1.4. Wymagane dokumenty dotyczące nawierzchni z trawy syntetycznej, które Wykonawca musi dołączyć do oferty przetargowej, celem potwierdzenia spełniania minimalnych wymagań Zamawiającego:
a) Raport z badań przeprowadzonego przez specjalistyczne laboratorium (np. Labosportlub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd, Ercat), dotyczący oferowanego systemu ( nawierzchni, wypełnienia EPDM z recyklingui maty – o ile jest wymagana dla systemu), potwierdzający zgodność jej parametrów z FIFA Quality Programme for Football Turf (edycja 2015) dla poziomu Quality Pro i Quality oraz potwierdzający minimalne parametry oferowanej trawy syntetycznej określone przez Zamawiającego (dostępny na www.FIFA.com);
b) Badanie laboratoryjne lub deklarację zgodności dla oferowanej sztucznej trawy na zgodność z normą EN 15330-1:2013;
c) Kartę techniczną oferowanej nawierzchni;
d) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia;
e) Autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję.
f) Raport z badań dla całego oferowanego systemu sztucznej trawy potwierdzający reakcje na ogień w klasie minimum CFL-s1 wg PN-EN 13501 -1 +A1:2010
g) Sprawozdanie z badań na zawartość metali ciężkich oraz wielopierścieniowych węglowodorów aromatyczne (WWA) potwierdzających zgodność z Rozporządzeniem (WE) 1907/2006 REACH oraz EN 71-3 (migracja określonych pierwiastków). Dotyczy granulatu.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2022-05-16 10:00

Po zmianie:
2022-05-17 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2022-05-16 10:30

Po zmianie:
2022-05-17 11:30

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2022-06-14

Po zmianie:
2022-06-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.