Ogłoszenie z dnia 2021-08-20
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00138871/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-08-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu pomieszczeń na II piętrze budynku nr 23 (DS-1)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Wyższa Wymiaru Sprawiedliwości
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 381510697
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wiśniowa 50
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-520
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 226024414
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@swws.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swws.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/swws1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu pomieszczeń na II piętrze budynku nr 23 (DS-1)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e1c399f9-f5cf-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00156172
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-20
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00062734/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.3 Remont pomieszczeń mieszkalnych oraz przestrzeni komunikacyjnej II p DS-1
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00138871/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 12/zp/21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1888210,14 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, polegających na remoncie pomieszczeń na II piętrze budynku nr 23 (DS-1) terenie kampusu Szkoły Wyższej Wymiaru Sprawiedliwości, zlokalizowanego w Kaliszu przy ul. Wrocławskiej 193-195. Zakres robót obejmuje remont 25 pokoi mieszkalnych wraz z łazienkami oraz ciągów komunikacyjnych, klatek schodowych i innych pomieszczeń na II, III i IV piętrze Domu Studenta nr 1, w tym:
- wykonanie robót rozbiórkowych; - wykonanie robót przygotowawczych; - wymianę stolarki drzwiowej wewnętrznej do pokoi i łazienek; - wykonanie sufitów podwieszanych wg projektu aranżacji wnętrz; - wykonanie okładzin z tapet i okładzin dekoracyjnych wg projektu aranżacji wnętrz; - szpachlowanie i malowanie sufitów i ścian w kolorystyce wg projektu aranżacji wnętrz; - wymianę okładziny na stopniach pomiędzy holami; - naprawę, szlifowanie i zaimpregnowanie okładzin lastrykowych; - wymianę cokolików; - wykonanie regulacji okien wraz z wymianą uszczelek okiennych i klamek okiennych; - wykonanie niezbędnego orurowania i wymianę grzejników wraz zaworami wg projektu aranżacji wnętrz; - wykonanie nowych podejść do urządzeń sanitarnych; - wymianę i montaż urządzeń sanitarnych w łazienkach; - demontaż opraw, osprzętu elektrycznego i przewodów; - wykonanie nowych instalacji oświetlenia i gniazd oraz montaż opraw, osprzętu elektrycznego we wskazanych projektem miejscach; - wykonanie niezbędnych podłączeń w tablicach elektrycznych wraz z wymianą osprzętu modułowego; - wykonanie instalacji połączeń wyrównawczych w łazienkach; - wykonanie niezbędnych prób.
Opis przedmiotu zamówienia stanowią: - dokumentacja projektowa, tj. Projekt wnętrz pokoi studenckich – pokoje na II piętrze, Dom Studencki nr 1, opracowany przez mgr inż. arch. Piotra Dominiaka w marcu 2021 r., Projekt wnętrz korytarzy – pokoje na II piętrze, Dom Studencki nr 1, opracowany przez mgr inż. arch. Piotra Dominiaka w marcu 2021 r. , zestawienie materiałowe, piętro II, DS-1 oraz przedmiar robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.
Warunki realizacji zamówienia: Wykonawca może zapoznać się z warunkami, w jakich będzie realizowane zamówienie, dokonując wizji lokalnej w terminie uzgodnionym z zamawiającym. Roboty budowlane muszą być prowadzone zgodnie z obowiązującymi przepisami w oparciu o Polskie Normy, wytyczne polskich instytucji (Państwowa Inspekcja Pracy, Państwowa Straż Pożarna, Państwowa Inspekcja Sanitarna) i zgodnie z Prawem budowlanym oraz z aktualną wiedzą techniczną. Wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci, odpady materiałowe i pozostałości po robotach rozbiórkowych we własnym zakresie na wysypisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi wykonawca. Ponadto w przypadku podlegających utylizacji odpadów wykonawca powinien na własny koszt zapewnić ich utylizację, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2020 r. poz. 797). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załącznik nr 7 i 8 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45410000-4 - Tynkowanie
45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45451000-3 - Dekorowanie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ww. postępowaniu zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację zamówienia kwotę 1 786 537,29 zł. W postępowaniu złożono tylko jedną ofertę o wartość 1 992 600,00 zł. Wartość ta przekracza kwotę, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1992600,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1992600,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji ciepłej wody użytkowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Włókienniczej 51; 53; 55 i Ciepielowskiej 13 w Warszawie.
- Wsparcie techniczne dla posiadanego zintegrowanego systemu informatycznego zarządzającego jednostką medyczną (system OPTIMED NXT)
- Prace remontowe elewacji budynku biura przepustek, budynku garaży oraz roboty budowlane na terenie zielonym znajdującym się na terenie Centralnego Biura Antykorupcyjnego w Warszawie
- Usługa zabudowy 138 m2 powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą podczas targów ISM MIDDLE EAST 2024 w dniach 24 - 26 września 2024 r. w Dubaju w Zjednoczonych Emiratach Arabskich
- Dostawa i montaż układów klimatyzacji i wentylacji do sali kalibracyjnej RTG (nr ZP001/2024/CLOR)
- Dostawa agregatów prądotwórczych dźwiękochłonnych o mocy 250 kVA ASzWoj-PK-ZZP.261.14.2024.SO
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA SZKOŁY PODSTAWOWEJ W MIEJSCOWOŚCI TURZNO
- Przebudowa i adaptacja pomieszczeń na Biuro Obsługi Interesanta i Biuro Podawcze w budynku Sądu Rejonowego w Jaśle
- "Budowa świetlicy oraz rozbudowa i przebudowa dwóch budynków Ochotniczych Straży Pożarnych na terenie Gminy Kobiele Wielkie"
- Zmiana sposobu użytkowania oraz przebudowa części szkoły na przedszkole w Rudnej Wielkiej
- Modernizacja świetlic wiejskich w Żarczynie i Dobieszewie oraz budowa świetlicy wiejskiej w Paulinie
- Modernizacja kompleksu boisk sportowych "Orlik" w Kozłowie
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.