Ogłoszenie z dnia 2022-05-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00129820/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-04-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa płynów infuzyjnych oraz żywienia
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000313443
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bohaterów Warszawy 34
1.5.2.) Miejscowość: Nysa
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-300
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: k.szewczuk@zoznysa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoznysa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.zoz.nysa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa płynów infuzyjnych oraz żywienia2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf49196c-c163-11ec-b879-9a86e5ac3946
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155556
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00011559/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.12 Dostawa płynów infuzyjnych oraz żywienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129820/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP-344/29/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1 – sterylne płyny do płukania4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 15556,07 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2 – płyny infuzyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 176144,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 3 – płyny infuzyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 227358,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 4 – płyny infuzyjne oraz do inhalacji4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 25476,32 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 5 – płyny infuzyjne4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 13339,72 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 6 – żywienie4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 273712,75 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 7 – żywienie4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 123146,34 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 8 – żywienie4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 15915,69 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 9 – żywienie4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 35671,18 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 10 – żywienie4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne
4.5.5.) Wartość części: 49413,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia jest zaniechanie procedury zamieszczenia wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia jest zaniechanie procedury zamieszczenia wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia jest zaniechanie procedury zamieszczenia wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia jest zaniechanie procedury zamieszczenia wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia jest zaniechanie procedury zamieszczenia wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia jest zaniechanie procedury zamieszczenia wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia jest zaniechanie procedury zamieszczenia wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia jest zaniechanie procedury zamieszczenia wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia jest zaniechanie procedury zamieszczenia wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Powodem unieważnienia jest zaniechanie procedury zamieszczenia wymaganego ogłoszenia zmieniającego ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych o zmianie terminu składania i otwarcia ofert.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- "Wykonanie drogi pożarowej wraz z nawrotnicą i kanalizacją"
- Dostawa wyrobów medycznych dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Budowa monitoringu podwórka w rejonie ulic: Zjednoczenia, Mariacka, Prudnicka, Moniuszki w Nysie
- Budowa instalacji fotowoltaicznej w Oddziale Zewnętrznym w Prudniku Zakładu Karnego w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów leczniczych, wyrobów medycznych, surowców farmaceutycznych i środków spożywczych specjalnego przeznaczenia żywieniowego dla Apteki Szpitalnej SPZOZ w Gostyniu
- "Dostawa sukcesywna leków weterynaryjnych i szczepionek dla zwierząt gospodarskich i koni"
- 62-P-24 Cytostatyki
- 3/PNO/2024 Sukcesywne dostawy produktów leczniczych na potrzeby Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- Dostawa leków gotowych
- Dostawa leków
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.