eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gubin › "Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Gubin, na urządzeniach pozostających we władaniu Enea Oświetlenie sp. Z o.o. oraz Gminy Gubin"



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Gubin, na urządzeniach pozostających we władaniu Enea Oświetlenie sp. Z o.o. oraz Gminy Gubin”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gubin

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770250

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obrońców Pokoju 20

1.5.2.) Miejscowość: Gubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-620

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 683591640

1.5.8.) Numer faksu: 683594546

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminagubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminagubin.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Gubin, na urządzeniach pozostających we władaniu Enea Oświetlenie sp. Z o.o. oraz Gminy Gubin”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9848c6bc-cdab-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00155130

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009983/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Konserwacja oświetlenia ulicznego na terenie gminy Gubin

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00082839/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Uzasadnienie prawne
Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności:
1) dostawy, usługi lub roboty budowlane mogą być świadczone tylko przez jednego wykonawcę z przyczyn:
a) technicznych o obiektywnym charakterze,
b) związanych z ochroną praw wyłącznych wynikających z odrębnych przepisów
- jeżeli nie istnieje rozsądne rozwiązanie alternatywne lub rozwiązanie zastępcze, a brak konkurencji nie jest wynikiem celowego zawężania parametrów zamówienia.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający nie otrzymał zgody na wejście na majątek oświetleniowy Spółki innych podmiotów niż wskazane przez Enea Oświetlenie sp. z o.o.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.5.2021.DK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem negocjacji jest ustalenie warunków na wykonanie usługi konserwacji oświetlenia dróg i miejsc publicznych na terenie Gminy Gubin, na urządzeniach pozostających we władaniu Enea Oświetlenie sp. Z o.o. oraz Gminy Gubin

1. Wykonawca wykonywać będzie czynności i prace obligatoryjne objęte częścią ryczałtową wynagrodzenia, zapewniając nakazany prawem poziom administracyjnej obsługi majątku, prowadząc wymaganą dokumentację dla całości przedmiotu umowy oraz rozliczając wszelkie zobowiązania publiczno-prawne i podatkowe dotyczące sieci oświetleniowej należącej do ENEA Oświetlenie sp. z o.o.
2. Zlecane prace doraźne będą wykonywane przez Wykonawcę z należytą starannością, z zachowaniem następujących terminów:
usuwanie awarii w sieci oświetleniowej – (licząc od momentu zgłoszenia)
- w linii kablowej - do 7 dni roboczych,
- w linii napowietrznej - do 4 dni roboczych,
- wymiana przepalonych źródeł światła - do 4 dni roboczych,
interwencje w przypadku oświetlenia załączonego w ciągu dnia załatwiane będą w czasie do 5 godzin.
3. W zakresie prac nie objętych częścią ryczałtową wynagrodzenia, Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcy doraźne zlecenia, określając w nich zakres prac.


4. Wykonawca jest upoważniony do podjęcia czynności bez zlecenia doraźnego Zamawiającego – lecz na jego rachunek, w przypadku stwierdzenia bezpośredniego zagrożenia dla zdrowia i życia ludzkiego lub zwierząt oraz zagrożenia pożarowego. O wykonaniu tych czynności Wykonawca powiadamia Zamawiającego w terminie 24 godz. licząc od momentu wystąpienia okoliczności. Powiadomienie powinno zawierać uzasadnienie i szczegółową kalkulację kosztów.
5. Zamawiający wyznaczy upoważnione osoby do zgłaszania usterek i awarii
w urządzeniach oświetlenia drogowego i prześle ich listę do Wykonawcy.
6. Zamawiający jest uprawniony do kontroli realizacji zadań wynikających z umowy,
a Wykonawca ma obowiązek udostępnienia niezbędnych informacji i dokumentów.
7. Zamawiający nie będzie pobierał opłat za zajęcie pasa drogowego dla wykonania wszystkich prac wynikających z niniejszej umowy.
8. Zamawiający wyraża zgodę na podzlecanie przez Wykonawcę części usług objętych umową, jednak za szkody wyrządzone przez podwykonawców pełną odpowiedzialność ponosi Wykonawca. Zlecenie usług podwykonawcy nie zwalnia Wykonawcy z obowiązku dokumentowania wykonanych czynności, w takim przypadku § 4 ust. 7 umowy stosuje się odpowiednio. Zamawiający nie będzie realizował faktur wystawionych przez Podwykonawców. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za czynności wykonane przez Podwykonawcę w tym zapłatę przysługującego mu wynagrodzenia .
9. Zamawiający zgłaszać będzie Wykonawcy (Rejon Oświetleniowy Zielona Góra) wszelkie awarie i informacje o stanie oświetlenia oraz zlecenia doraźne przy pomocy platformy zgłoszeniowej

10. Wykonawca zapewnia całodobowy dyżur umożliwiający również przyjmowanie telefonicznych zgłoszeń awarii stanowiących bezpośrednie zagrożenia dla życia i zdrowia ludzkiego, życia zwierząt oraz zagrożenia pożarowego pod numerem 991.

11. Wykonawca do umowy dołączy wykaz obiektów oświetleniowych, zestawienie statystyczne sieci, wycenę opłat stałych oraz kartę standardowych cen jednostkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50000000-5 - Usługi naprawcze i konserwacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219208,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 219208,58 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219208,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ENEA Oświetlenie sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8521962912

7.3.3) Ulica: Ku Słońcu 34

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-080

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219208,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.