eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytkowo › Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630808987

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Topolowa 6

1.5.2.) Miejscowość: Bytkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-090

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.7.) Numer telefonu: 618145743

1.5.8.) Numer faksu: 618145838

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@puk.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puk.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/puk_bytkowo

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e631407-a3ae-11ed-b8d9-2a18c1f2976f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00155044

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00080635

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1333975,11 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: „Sieć wodociągowa ul. Tarnowska Kobylniki”
Projekt obejmuje montaż sieci wodociągowej z rur PE 100 PN 10 dn. 110 o długości około 197 m, montaż hydrantów nadziemnych dn. 80 oraz połączenie istniejących przyłączy wodociągo-wych dn. 32 i dn. 40 z nowymi wcinkami wykonanymi na sieci. Szczegółowy zakres robót okre-ślony jest w załącznikach graficznych numer 9, 10 i 11 do SWZ
Projekt realizowany w ramach projektu „Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwo-ju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020
Zadanie nr 2: „Sieć wodociągowa ul. Wiśniowa Kobylniki”
W ramach niniejszego zadania należy wykonać sieć wodociągową z rur PE 100 PN 10 dn. 110 o długości około 820 m w tym wykonanie przejścia metodą bezwykopową pod drogą o długości około 9 m, montaż hydrantów nadziemnych dn. 80 oraz połączenie istniejących przyłączy wodociągowych dn. 32 z nowymi wcinkami wykonanymi na sieci. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 12, 12a, 13 i 14 do SWZ.
Projekt realizowany w ramach projektu „Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

65111000-4 - Przesył wody pitnej

45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody

4.5.5.) Wartość części: 605165,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: „Przyłącza kanalizacyjne Przybroda ul. Szańcowa”
Projekt obejmuje montaż przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej o długości około 84,0 m z rur PVC-U SN8 wraz z studniami rewizyjnymi dn. 1000. Montaż przyłączy kanalizacji sani-tarnej grawitacyjnej z rur PVC-U SN8 dn. 160. Montaż przyłącza kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur PE 100 PN 10 SDR 17 dn. 75 o długości około 127 m. Montaż łącznie z uruchomieniem 1 kpl. przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 15, 16, 17 do SWZ.
Projekt realizowany w ramach projektu „Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020

Zadanie nr 2: „Przyłącza kanalizacyjne Przybroda ul. Mrowińska”
Wykonanie przyłączy kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z studniami rewizyjnymi dn 600 i dn 315. Przyłącza dn. 200 o długości około 138 m z rur PVC-U SN8 oraz dn. 160 o długości około 29 m. W ramach projektu wykonać należy również kanalizację sanitarną tłoczną z rur PE 100 PN 10 SDR 17 wraz z uzbrojeniem dn. 63 o długości około 7 m oraz dn. 75 o długości około 5 m. Montaż łącznie z uruchomieniem 2 kpl. przepompowni ścieków wraz z wyposażeniem. Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 18, 19, 20 do SWZ. Projekt realizowany w ramach projektu „Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwo-ju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Zadanie nr 3: „Przebudowa kanalizacji sanitarnej Żydowo ul. Przecławska”
Przedmiotem zamówienia jest:
 opracowanie dokumentacji projektowej
 wykonanie robót budowlanych
wraz z niezbędnym uzbrojeniem w miejscowości Żydowo rejon ulicy Przecławskiej (dz. nr 24/8), gmina Rokietnica. Rurociągi grawitacyjnej PVC 200 mm mają długość około 107 m oraz studnie rewizyjno-włączeniowe fi 1000, wykonać należy również przyłącza kanalizacyjne.
a) Etap projektowania:
Zamawiający informuje, że sieć została zaprojektowana i uzyskano niezbędne dokumenty. Za-mawiający przekaże Wykonawcy uzyskane decyzje, pozwolenia i zgody w tj.:
- Ostateczną decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego wydaną przez Wójta Gminy Ro-kietnica;
- Protokół z narady koordynacyjnej dotyczącej usytuowania projektowanej sieci uzbrojenia terenu przeprowadzonej przez Starostę Poznańskiego sposobem elektronicznym wydany przez Starostę Szamotulskiego;
- Decyzja na lokalizację w pasie drogowym urządzenia lub budowli niezwiązanej z infrastruktu-rą drogową;
- Opinia konserwatorska zabytków wydana przez Powiatowego Konserwator Zabytków;
- Warunki techniczne podłączenie do sieci kanalizacji sanitarnej wydane przez Przedsiębior-stwo Usług Komunalnych Sp. z o.o.;
Powyższe dokumenty zostały dołączone do niniejszego postępowania.

Ponadto Zamawiający po podpisaniu umowy z Wykonawcą przekaże:
- Mapę projektową w wersji DWG lub DXF wraz z wstępnymi profilami podłużnymi (profile należy przeanalizować i zmiany uzgodnić z Zamawiającym);
Zadaniem Wykonawcy jest:
- Opracowanie opisu technicznego do projektu budowlanego zgodnie z rozporządzeniem Mini-stra Rozwoju w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego, obwieszczenie dnia z dnia 12 lipca 2022 r.;
- Złożenie projektów budowlanych i przekazanie Zamawiającemu w ilości 4 egz. (w egzempla-rzu nr 1 należy umieścić oryginały w/w decyzji i zgód otrzymanych od Zamawiającego w dniu podpisania umowy)
- Uzyskanie uzgodnienia branżowego projektu budowlanego w PUK Bytkowo;
- Uzyskanie pozwolenia na budowę (po zaakceptowaniu dokumentacji projektowej przez Za-mawiającego) w Starostwie Powiatowym w Poznaniu;
- Przygotowanie oświadczenie o prawie do dysponowania nieruchomością oraz wniosku o po-zwolenie na budowę (opłatę za pozwolenie na budowę ponosi Wykonawca)
- przygotowanie kosztorysów ofertowych oraz przedmiarów robót w 3 egz.
Zamawiający informuje, że pozwolenie na budowę do odpowiednich urzędów złoży osobiście bez udzielania pełnomocnictwa.
b) Etap wykonawstwa:
- Uzyskanie zgody na zajęcie pasa drogowego, zajęcie terenu zgodnie z wymaganiami zarząd-ców i właścicieli;
- Zapewnienie zaplecza budowy wraz z dostawą niezbędnych mediów, składowaniem materia-łów i urobku;
- Wykonanie robót budowlanych zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami na budowę;
- Wykonanie prób szczelności kanałów, odbiory,
- Przywrócenie otoczenia do stanu pierwotnego po realizacji – odtworzenie nawierzchni, ziele-ni i innych elementów, które zostały rozebrane bądź uszkodzone w trakcie realizacji.

Parametry sieci podane w PFU, takie jak średnica kanału i średnice przyłączy wynikają z wa-runków technicznych. Długości sieci w ulicach dojazdowych oszacowano na podstawie mapy zasadniczej.

Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 21, 22 do SWZ.
Projekt realizowany w ramach projektu „Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

71322200-3 - Usługi projektowania rurociągów

4.5.5.) Wartość części: 557612,13 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1: „Wyposażenie budynku SUW w Żydowie”
Zadanie przewiduje dostawę agregatu prądotwórczego na podwoziu jezdnym z dopuszczeniem do poruszania się w ruchu drogowym, z automatycznym rozruchem o mocy znamionowej 125kVA , montaż rozdzielnicy wyposażonej w układ samoczynnego załączania rezerwy SZR 250A sterowanego sterownikiem agregatu prądotwórczego.
Szczegółowy zakres robót określony jest w załącznikach graficznych numer 23, 24, 25 do SWZ.
w ramach projektu „Budowa, przebudowa infrastruktury wodno-kanalizacyjnej w gm. Rokietnica” ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31122000-7 - Jednostki prądotwórcze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71314100-3 - Usługi elektryczne

4.5.5.) Wartość części: 171197,17 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 672978,37 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1197063,38 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 672978,37 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Drogowy Ślusarstwo Instalatorstwo Sanitarnej i Ogrzewanie Dariusz Bromber

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870002392

7.3.3) Ulica: Dworcowa 40b

7.3.4) Miejscowość: Pniewy

7.3.5) Kod pocztowy: 62-045

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 672978,37 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 665589,71 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1282777,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 665589,71 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Transport Drogowy Ślusarstwo Instalatorstwo Sanitarne i Ogrzewanie Dariusz Bromber

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7870002392

7.3.3) Ulica: Zielona 13

7.3.4) Miejscowość: Pniewy

7.3.5) Kod pocztowy: 62-045

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 665589,71 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143942,36 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 179927,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179927,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUD-AN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681967484

7.3.3) Ulica: Śródmiejska 15

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-740

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 179927,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Brak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.