eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niechlów › Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Niechlowie



Ogłoszenie z dnia 2023-03-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Niechlowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIECHLÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głogowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Niechlów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-215

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@niechlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://niechlow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w Niechlowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f34f0f3-a7ac-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154801

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00018150/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Niechlowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00087855

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRIOŚ.271.8.2023.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2099516,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa selektywnej zbiórki odpadów w miejscowości Niechlów.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonać roboty budowlane w oparciu o dokumentację projektową, oraz zgodnie z
obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz uwarunkowaniami wynikającymi z niniejszego zamówienia.
3. Materiały i urządzenia, przeznaczone do realizacji zamówienia, powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów
dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie – Prawo budowlane.
4. Zamawiający wymaga, aby rozwiązania techniczne, zastosowane urządzenia i wyposażenie były wysokiej jakości
zapewniającej długą i pewną eksploatację, a wszystkie urządzenia, prace i instalacje nie wymienione szczegółowo w
normach lub przepisach były wykonane zgodnie ze sztuką budowlaną i doświadczeniem wykonawcy, w tym:
1) wszystkie, zaproponowane urządzenia winny pochodzić od producentów, którzy zapewniają sprawne przeprowadzenie
napraw pogwarancyjnych oraz dostarczenie części zamiennych; nie dopuszcza się stosowania urządzeń prototypowych, nie
sprawdzonych w poprawnej eksploatacji,
2) przy doborze urządzeń należy dążyć do ujednolicenia producentów i typów,
3) elementy konstrukcji urządzeń winny być wykonane z materiałów odpornych na działanie korozyjne środowiska, w którym
będą zainstalowane,
4) prace budowlane i technologia powinny być wykonane w standardzie nie niższym niż określony w dokumentacji
projektowej.
5. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również:
1) Opracowanie dokumentacji powykonawczej,
2) Uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie obiektu budowlanego.
6. Zamawiający wymaga udzielenia przez wykonawcę minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji i rękojmi za wady na
przedmiot zamówienia.
7. Termin gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna bieg z dniem odbioru końcowego przedmiotu umowy.
8. Szczegółowy zakres i sposób wykonania robót budowlanych, określają:
1) Dokumentacja projektowa dla branży budowlanej i drogowej tj.:
a) Projekt budowlany (branża budowlana) (załącznik nr 1)
b) Projekt Wykonawczy (branża budowlana i drogowa) (załącznik 1A)
c) Specyfikacja Techniczna (branża budowlana) (załącznik nr 1B)
d) Przedmiar (branża budowlana i drogowa) (załącznik nr 1C)
2) Dokumentacja projektowa dla branży sanitarnej tj.:
a) Projekt budowlany (załącznik nr 1D)
b) Projekt Wykonawczy (załącznik 1E)
c) Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 1F)
d) Przedmiar– pomocniczo (załącznik nr 1G)
3) Dokumentacja projektowa dla branży elektrycznejtj.:
a) Projekt budowlany (załącznik nr 1H)
b) Projekt Wykonawczy (załącznik 1I)
c) Specyfikacja Techniczna (załącznik nr 1J)
d) Przedmiar– pomocniczo (załącznik nr 1K)
4) Opinia Geotechniczna (załącznik 1L)
5) Projekt budowlany – obliczenia statyczne – uzupełnienie. Branża konstrukcja (załącznik nr 1 M)
6) Projekt wykonawczy – obliczenia statyczne – uzupełnienie. Branża konstrukcja (załącznik nr 1 N)
7) Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 5)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45232460-4 - Roboty sanitarne

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2464616,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3395427,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2464616,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ogród Serwis Adam Przybylski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6181008556

7.3.3) Ulica: Bronów 21

7.3.4) Miejscowość: Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 56-200

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Prace budowlane


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-03-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2464616,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.