eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Waśniów › "Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Waśniowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Waśniowie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WAŚNIÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010837

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 24

1.5.2.) Miejscowość: Waśniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-425

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: (41) 2646026

1.5.8.) Numer faksu: (41) 2646028

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: techniczny@wasniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wasniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wasniow.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Waśniowie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28ba7154-b37b-11ed-9236-36fed59ea7dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154621

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00088074/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Waśniowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00108235

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: T.2710.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Przebudowa budynku Urzędu Gminy w Waśniowie”.
2. Przedmiot zamówienia został opisany w podziale na dwa zadania:
A. Zadanie 1 pn. „Rozbudowa i przebudowa budynku Gminy Waśniów wraz z zagospodarowaniem terenu i towarzyszącą infrastrukturą techniczną – budowa windy przyściennej wraz z dojściem do szybu windowego”
oraz
B. Zadanie 2 pn. „Przebudowa pomieszczeń w budynku Urzędu Gminy w Waśniowie”.
2. Pomimo opisu przedmiotu zamówienia w podziale na zadania, przedmiotem zamówienia jest realizacja całości robót objętych Zadaniem 1 i Zadaniem 2, zgodnie z dokumentacją projektową właściwą dla każdego z Zadań, w oparciu o harmonogram realizacji robót uzgodniony przez Strony.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi:
A. dla Zadania 1:
a. dokumentacja inwentaryzacyjna,
b. dokumentacja projektowa (część opisowa i rysunkowa dla poszczególnych branż) wraz z decyzją pozwolenia na budowę,
c. dokumentacja geotechniczna,
d. specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
e. przedmiary (dla branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz dla zagospodarowania terenu),
ujęte w folderze „Załącznik nr 1_OPZ_Zadanie 1”, z zastrzeżeniem, że:
 przedmiot Umowy nie obejmuje wycinki drzew oznaczonej do wykonania na rys. A1 – „Projekt zagospodarowania terenu”,
 Wykonawca jest zobowiązany także do:
- odgrodzenia części budynku Urzędu Gminy Waśniów podlegającej zwykłemu funkcjonowaniu od części budynku Urzędu Gminy Waśniów podlegającej rozbiórce i następczej przebudowie i rozbudowie, w sposób opisany w Załączniku nr 3 do SWZ – „Projektowane postanowienia umowne”, w szczególności w sposób zabezpieczający część budynku Urzędu Gminy podlegającej zwykłemu funkcjonowaniu przed dostawaniem się do niej pyłów, przed utratą ciepła (zwłaszcza w okresie grzewczym) oraz przed nadmiernym hałasem,
- zabezpieczenia części budynku Urzędu Gminy Waśniów podlegającej rozbiórce i następczej przebudowie i rozbudowie przed działaniem niekorzystnych warunków atmosferycznych.
Wyodrębnienie przedmiaru dla branży budowlanej, sanitarnej i elektrycznej oraz dla zagospodarowania terenu uzasadnione jest koniecznością wyodrębnienia wydatków objętych dofinansowaniem ze źródeł zewnętrznych (konieczność wykazania kwalifikowalności wydatków).
B. dla Zadania 2:
a. dokumentacja projektowa (część rysunkowa i opisowa),
b. specyfikacje technicznych wykonania i odbioru robót,
c. przedmiar,
ujęte w folderze „Załącznik nr 2_OPZ_Zadanie 2”, z zastrzeżeniem, że:
 przedmiot zamówienia nie obejmuje wymiany drzwi dla następujących pomieszczeń:
- pomiędzy pomieszczeniem technicznym nr 1 a pomieszczeniem technicznym nr 2,
- pomiędzy pomieszczeniem technicznym nr 8 a pomieszczeniem technicznym nr 9,
- drzwi wejściowych do pomieszczenia technicznego nr 4,
- drzwi wejściowych do pomieszczenia technicznego nr 5,
 Wykonawca jest zobowiązany do obróbki drzwi wykutych dla zabezpieczenia tymczasowego wejścia do budynku Urzędu Gminy Waśniów w celu zapewnienia możliwości ich zwykłego użytkowania po zakończeniu realizacji przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262700-8 - Przebudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262800-9 - Rozbudowa budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W Postępowaniu, w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, wpłynęły łącznie 3 oferty. Żadna z ofert nie podlegała odrzuceniu.
Ceny zaoferowane przez Wykonawców przekraczały kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, tj. kwotę 873 000,00 złotych brutto. Zamawiający nie miał możliwości montażu finansowego przedmiotu zamówienia poprzez zwiększenie kwoty przeznaczonej na realizację zamówienia do wartości najniższej zaoferowanej ceny ofertowej.
Zamawiający zaprosił Wykonawców do negocjacji, a następnie do składania ofert dodatkowych. Do upływu terminu składania ofert dodatkowych na platformie zakupowej Zamawiającego została złożona jedna oferta dodatkowa przez Wykonawcę Krzysztofa Krajewskiego. Po odszyfrowaniu oferty dodatkowej złożonej przez Wykonawcę Krzysztofa Krajewskiego, Zamawiający stwierdził, że dokument ten jest tożsamy z ofertą złożoną przez Wykonawcę w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu. W konsekwencji, pomimo przeprowadzenia etapu negocjacyjnego, wybór oferty najkorzystniejszej musiałby zostać faktycznie dokonany spośród ofert złożonych przez Wykonawców w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu.
Mając powyższe na uwadze Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 Pzp, zgodnie z którym zamawiający unieważnia postępowanie, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.