eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świekatowo › Instalacja paneli fotowoltaicznych przy budynkach komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Instalacja paneli fotowoltaicznych przy budynkach komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świekatowo

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351073

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Dworcowa 3

1.4.2.) Miejscowość: Świekatowo

1.4.3.) Kod pocztowy: 86-182

1.4.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: m.wamka@swiekatowo.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiekatowo.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154610

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00135545

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu

Przed zmianą:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600.000,00 zł,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 oraz poprzez złożenie informacji z banku – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Jeżeli wykonawca zamierza składać ofertę na kilka części powinien posiadać środki finansowe w wysokości łącznej dla wybranych części zamówienia.

2) zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie montaż i uruchomienie co najmniej dwóch instalacji fotowoltaicznych na gruncie i dwóch instalacji na dachach budynków wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i oprzyrządowaniem umożliwiającym przyłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej, o mocy min. 30 kW lub większej każda,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz poprzez złożenie wykazu wykonanych prac montażowych – na zasadzie spełnia/nie spełnia,
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
 kierownikiem prac instalacyjno – montażowych – posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz posiadającym Certyfikat UDT potwierdzający jego kwalifikacje do montażu systemów fotowoltaicznych,
 co najmniej trzema instalatorami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj. posiadają ważny Certyfikat UDT potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii (zgodne art. 136 i art. 145 ustawy o odnawialnych źródłach energii) lub ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,
 majstrem robót budowlanych - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub majster budowy posiadający dyplom mistrzowski lub świadectwo czeladnicze budowlane,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz poprzez złożenie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia – na zasadzie spełnia/nie spełnia.

Po zmianie:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 600.000,00 zł,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 oraz poprzez złożenie informacji z banku – na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Jeżeli wykonawca zamierza składać ofertę na kilka części powinien posiadać środki finansowe w wysokości łącznej dla wybranych części zamówienia.

2) zdolności technicznej lub zawodowej tj.
a) posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie montaż i uruchomienie co najmniej dwóch instalacji fotowoltaicznych na gruncie i dwóch instalacji na dachach budynków wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i oprzyrządowaniem umożliwiającym przyłączenie instalacji do sieci elektroenergetycznej, o mocy min. 30 kW lub większej każda,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz poprzez złożenie wykazu wykonanych prac montażowych – na zasadzie spełnia/nie spełnia,
b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia :
 kierownikiem prac instalacyjno – montażowych – posiadającym uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz doświadczenie w montażu systemów fotowoltaicznych,
 co najmniej trzema instalatorami posiadającymi kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne dla wykonania zamówienia, tj. posiadają ważny Certyfikat UDT potwierdzający kwalifikacje do instalowania odnawialnych źródeł energii (zgodne art. 136 i art. 145 ustawy o odnawialnych źródłach energii) lub ważne świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci,
 majstrem robót budowlanych - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej lub majster budowy posiadający dyplom mistrzowski lub świadectwo czeladnicze budowlane,
co potwierdzą poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru załącznika Nr 2 do SWZ oraz poprzez złożenie wykazu osób zdolnych do wykonania zamówienia – na zasadzie spełnia/nie spełnia.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

6.4.1. Informacje dotyczące wadium

Przed zmianą:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie : pięć tysięcy złotych)
z dopiskiem:
Instalacja paneli fotowoltaicznych przy budynkach komunalnych

2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 27.04.2023 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
 Bank : Bank Spółdzielczy Świecie
 Nr rachunku : 73 8168 0007 0000 1182 2000 0007
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi Gmina Brzuze,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
12. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.

Po zmianie:
1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie 5.000,00 zł (słownie : pięć tysięcy złotych)
z dopiskiem:
Instalacja paneli fotowoltaicznych przy budynkach komunalnych

2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 03.05.2023 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy:
 Bank : Bank Spółdzielczy Świecie
 Nr rachunku : 73 8168 0007 0000 1182 2000 0007
5. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).
6. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:
a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi Gmina Brzuze,
b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,
c) kwotę gwarancji/poręczenia,
d) termin ważności gwarancji/poręczenia,
e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
9. W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.
10. Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.
11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
12. Złożenie wniosku o zwrot wadium, o którym mowa w art. 98 ust. 2 ustawy Pzp, powoduje rozwiązanie stosunku prawnego z wykonawcą wraz z utratą przez niego prawa do korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa w dziale IX.
13. Jeżeli wadium będzie wnoszone przez konsorcjum wykonawców, to dokument zabezpieczenia wadium ( gwarancja bankowa, ubezpieczeniowa, poręczenie ) musi zawierać informacje, że wadium wnosi konsorcjum w składzie lub w treści dokumentu zostaną wyszczególnieni wszyscy partnerzy konsorcjum. Dokument zabezpieczenia wniesienia wadium w takiej formie musi ponadto zawierać zapis, że „Gwarancja obejmuje również te sytuacje, gdy przyczyna uzasadniająca zatrzymanie wadium tkwi bezpośrednio w działaniu lub zaniechaniu któregokolwiek z konsorcjantów”

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-03-29 10:00

Po zmianie:
2023-04-04 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.2. Miejsce składania ofert

Przed zmianą:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 29.03.2023 r. do godziny 10:00 za pośrednictwem Platformy Zakupowej na adres : https://ezamowienia.gov.pl

Po zmianie:
Ofertę wraz z załącznikami należy złożyć do dnia 04.04.2023 r. do godziny 10:00 za pośrednictwem Platformy Zakupowej na adres : https://ezamowienia.gov.pl

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-03-29 10:15

Po zmianie:
2023-04-04 10:15

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2023-04-27

Po zmianie:
2023-05-03

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.