eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janów Lubelski › Zakup i dostawa oleju napędowego do zbiorników kompaktowych zlokalizowanych na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza



Ogłoszenie z dnia 2022-05-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa oleju napędowego do zbiorników kompaktowych zlokalizowanych na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W JANOWIE LUBELSKIM

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830413691

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158720266

1.5.8.) Numer faksu: 158720191

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@powiatjanowski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=6

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdpjanowlubelski.bip.lubelskie.pl/index.php?id=69

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Jednostka organizacyjna jednostki samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdroiwotnej w Janowie Lubelskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 862-14-39-920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Jana Zamoyskiego 149

1.5.2.) Miejscowość: Janów Lubelski

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-300

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 15 8436605

1.5.8.) Numer faksu: 15 8724610

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szpitaljanowlubelski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaljanowlubelski.pl

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa oleju napędowego do zbiorników kompaktowych zlokalizowanych na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8abd40a2-ab73-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00154445

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00034115/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup oleju napędowego dla pojazdów służobowych i sprzętu będących w dyspozycji Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097789/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IiN.252.5.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 891250,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju napędowego o szacunkowej ilości 125 000 litrów na potrzeby Zamawiających, tj. Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim (85 000 litrów) i Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Janowie Lubelskim (40 000 litrów).
2. Dostawy będą realizowane na podstawie zamówienia złożonego telefonicznie lub drogą elektroniczną, bezpośrednio do zbiorników kompaktowych zlokalizowanych na bazie Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim przy ul. Bohaterów Porytowego Wzgórza 29, w zależności od pory roku (olej letni/olej zimowy). Dostawy oleju mogą odbywać się wyłącznie w dni robocze w godz. 7:00 – 14:00.
3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć olej napędowy własnym transportem i na własny koszt do wskazanych wyżej zbiorników w ciągu 48 godzin od otrzymania zamówienia. Jednorazowa dostawa obejmować będzie ilości ok. 4 500 litrów i musi być potwierdzona certyfikatem jakości potwierdzającym wymagania jakościowe, zgodne z Polską Normą (PN) o parametrach nie gorszych niż według PN-EN 590+A1:2017-06/Ap2 dla oleju napędowego oraz spełniającego wymagania Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 23.10.2015r. poz. 1680), Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015r. w sprawie metod badania jakości paliw ciekłych (Dz. U. z 23.10.2015r. poz. 1679).
Określa się charakterystyczne parametry jakościowe dostarczanego oleju napędowego:
- stan fizyczny – ciecz
- barwa – jasnożółta
- zapach – charakterystyczny
- gęstość w temp. 15°C – 800÷845[kg/m3]
- zawartość siarki – max. 10,0 [mg/kg]
- liczba cetanowa – min. 51,0
- temperatura zablokowania zimnego filtru (okres letni) – max. 0°C
- temperatura zablokowania zimnego filtru (okres przejściowy) – max. -10°C
- temperatura zablokowania zimnego filtru (okres zimowy) – max. -20°C
Parametry techniczne i chemiczne dostarczanego oleju napędowego nie mogą być gorsze niż określone w załącznikach do przywołanego wyżej rozporządzenia. Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności pomiędzy normą, a rozporządzeniem, stosuje się przepisy rozporządzenia.
4. Jeżeli dostarczone paliwo nie spełnia wymogów określonych w zamówieniu, to Zamawiającemu przysługuje prawo do zwrotu dostarczonego paliwa do Wykonawcy, bez ponoszenia kosztów zwrotu przez Zamawiającego.
5. Zamawiający wymaga realizacji dostaw przez Wykonawcę auto cysterną wyposażoną w pompę lub dystrybutor, które będą spełniały wszelkie wymagania obowiązującego prawa, w szczególności ustawy z dnia 11 maja 2001r. Prawo o miarach i aktów wykonawczych do tej ustawy w zakresie cystern. Pojazd, którym będą realizowane dostawy oleju napędowego, musi być wyposażony w legalizowane urządzenia pomiarowe, mierzące ilość zrzutu paliwa do zbiornika zamawiającego w temperaturze dostawy oraz w temperaturze referencyjnej 15°C.
6. Odbiór dostarczonego Zamawiającemu oleju napędowego zostanie każdorazowo potwierdzony dokumentem nalewowym (WZ) Wykonawcy, podpisanym przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. Olej napędowy przyjmowany będzie w litrach w ilościach rzeczywistych, natomiast zapłata nastąpi za ilość przeliczoną w temperaturze referencyjnej 15°C.
7. Zamówiony olej napędowy przeznaczony będzie na potrzeby eksploatacyjne pojazdów obu Zamawiających w terminach i ilości zależnej od bieżących potrzeb Zamawiających. Zamawiający zastrzegają, że ilość zamówionego oleju napędowego w czasie trwania umowy może ulec zmniejszeniu, jednak nie więcej niż o 50%.
8. Wykonawca zobowiązany jest przy każdej dostawie na swój koszt zapewnić specjalną plastikową butelkę z szerokim wlewem i specjalną plombą numeryczną o poj. 1 litra, w której przechowywana będzie próbka dostarczonego paliwa (tzw. próbka rozjemcza). Pobranie próbki paliwa i oplombowanie butelki nastąpi w obecności uprawnionego pracownika Zamawiającego. Pobrana próbka paliwa pozostawiona zostanie w siedzibie Zamawiającego do czasu kolejnej dostawy. Olej napędowy przechowywany w próbce rozjemczej jest jedynym wzorcem oleju napędowego dostarczonego Zamawiającemu do zbiornika Zamawiającego i rozstrzygającym o jego jakości prawnej i fizycznej. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że olej napędowy nie spełnia właściwych warunków jakościowych, poinformuje on o tym fakcie Wykonawcę (e-mailem lub faksem). W ciągu 24 godzin od otrzymania takiej informacji Wykonawca zobowiązany jest wysłać do Zamawiającego swojego przedstawiciela, który wraz z przedstawicielem Zamawiającego podda badaniu próbkę rozjemczą w akredytowanym laboratorium. Wyniki badania są dla stron wiążące i nie podlegają reklamacji. W razie stwierdzenia przez akredytowane laboratorium, że olej napędowy nie spełnia wymaganych norm jakościowych, Wykonawca musi odebrać wadliwy olej napędowy i pokryć koszty badania laboratoryjnego. Obowiązkiem Wykonawcy jest również zwrócenie Zamawiającemu wszelkich poniesionych kosztów związanych z nabyciem, zwrotem oraz wszelkimi następstwami użycia wadliwego oleju napędowego. W razie stwierdzenia przez laboratorium zgodności oleju napędowego z normą koszt dostawy próbki do laboratorium poniesiony przez Wykonawcę i koszt badania laboratoryjnego pokrywa Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

09134100-8 - Olej napędowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 958500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 972000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 958500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EXTRANS Zbigniew Szeliga

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 818-000-53-73

7.3.3) Ulica: Słowackiego 9

7.3.4) Miejscowość: Sędziszów Małopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 39-120

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 958500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.