eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzionków › Rozbudowa Przedszkola nr 3 wraz z modernizacją zaplecza gastronomiczno-sanitarnego



Ogłoszenie z dnia 2023-03-28


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Rozbudowa Przedszkola nr 3 wraz z modernizacją zaplecza gastronomiczno-sanitarnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA RADZIONKÓW

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258807

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Męczenników Oświęcimia 42

1.4.2.) Miejscowość: Radzionków

1.4.3.) Kod pocztowy: 41-922

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.4.7.) Numer telefonu: 323887106

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@radzionkow.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00154204

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-03-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2023/BZP 00134444

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Inwestycja finansowana jest z następujących środków: 1.1 dofinansowanie udzielone z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (dalej: Program), potwierdzone wstępną promesą Edycja2/2021/4039/PolskiLad wydaną przez Bank Gospodarstwa Krajowego;
1.2. własnych Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a) jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w dokumentach zamówienia.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale XXV SWZ. Dzień ten jest pierwszym dniem związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Powyższe oznacza, że termin związania ofertą upływa w dniu 2 maja 2023 roku.
4. Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy opracować i uzgodnić z Zamawiającym - Harmonogram rzeczowo-finansowy, na podstawie kosztorysu ofertowego, w którym będą uszczegółowione terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych prac i robót wraz z uwzględnieniem warunków płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia. W harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić podział zamówienia na etapy zgodnie z daną częścią zamówienia. Harmonogram rzeczowo-finansowy po jego akceptacji przez Zamawiającego staje się integralną częścią umowy. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego jest niezbędne do zawarcia umowy.
5. Zamawiający umożliwia Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w terenie objętym Inwestycją i sugeruje, aby Wykonawcy odbyli w/w wizję lokalną w celu potwierdzenia istniejącego stanu oraz informacji zawartych w dokumentacji projektowej, a także uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań. Jeżeli wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie wizję lokalną to wszystkie informacje, które pozyska o warunkach lokalnych, inne niż opisane w SWZ, powinny być zgłoszone Zamawiającemu. Zamawiający zdecyduje, czy te informacje powinny być uwzględnione w ofercie.
6. Przedmiot zamówienia powinien być dostępny dla wszystkich osób, w tym również dostosowany do zidentyfikowanych w przyszłości potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia przeznaczony dla osób fizycznych został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien w trakcie realizacji przedmiotu umowy zastosować zasady zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, którą rozumie się jako projektowanie produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania. Uniwersalne projektowanie nie wyklucza możliwości zapewniania dodatkowych udogodnień dla szczególnych grup osób z niepełnosprawnościami, jeżeli jest to potrzebne (np. zaniżone krawężniki przy przejściach dla pieszych wraz z wykonaniem pola uwagi). Przy wykonaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić wytyczne - rekomendowane takie jak, m.in. WR-D-42-3 Wytyczne projektowania infrastruktury dla rowerów. Część 3: Projektowanie przejazdów dla rowerów oraz infrastruktury dla rowerów na skrzyżowaniach i węzłach, jak i również WR-D-41-3 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych, i inne przepisy wiążące.
7. Do zmiany treści SWZ z dnia 23.03.2023 r. Zamawiający udostępnił zaktualizowany załącznik nr 5 do SWZ.

Po zmianie:
1. Inwestycja finansowana jest z następujących środków: 1.1 dofinansowanie udzielone z Programu Rządowego Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych (dalej: Program), potwierdzone wstępną promesą Edycja2/2021/4039/PolskiLad wydaną przez Bank Gospodarstwa Krajowego;
1.2. własnych Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na podstawie art. 93 ust. 1a) jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w dokumentach zamówienia.
3. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert, określonym w rozdziale XXV SWZ. Dzień ten jest pierwszym dniem związania ofertą. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Powyższe oznacza, że termin związania ofertą upływa w dniu 2 maja 2023 roku.
4. Wykonawca zobowiązany jest przed zawarciem umowy opracować i uzgodnić z Zamawiającym - Harmonogram rzeczowo-finansowy, na podstawie kosztorysu ofertowego, w którym będą uszczegółowione terminy rozpoczęcia i zakończenia poszczególnych prac i robót wraz z uwzględnieniem warunków płatności za wykonanie przedmiotu zamówienia. W harmonogramie Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić podział zamówienia na etapy zgodnie z daną częścią zamówienia. Harmonogram rzeczowo-finansowy po jego akceptacji przez Zamawiającego staje się integralną częścią umowy. Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego jest niezbędne do zawarcia umowy.
5. Zamawiający umożliwia Wykonawcom odbycie wizji lokalnej w terenie objętym Inwestycją i sugeruje, aby Wykonawcy odbyli w/w wizję lokalną w celu potwierdzenia istniejącego stanu oraz informacji zawartych w dokumentacji projektowej, a także uwzględnienia innych nieopisanych uwarunkowań. Jeżeli wykonawca przeprowadzi we własnym zakresie wizję lokalną to wszystkie informacje, które pozyska o warunkach lokalnych, inne niż opisane w SWZ, powinny być zgłoszone Zamawiającemu. Zamawiający zdecyduje, czy te informacje powinny być uwzględnione w ofercie.
6. Przedmiot zamówienia powinien być dostępny dla wszystkich osób, w tym również dostosowany do zidentyfikowanych w przyszłości potrzeb osób z niepełnosprawnościami. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia przeznaczony dla osób fizycznych został zrealizowany z uwzględnieniem potrzeb wszystkich użytkowników, w tym z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. Wykonawca powinien w trakcie realizacji przedmiotu umowy zastosować zasady zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania, którą rozumie się jako projektowanie produktów, środowiska, programów i usług w taki sposób, by były użyteczne dla wszystkich, w możliwie największym stopniu, bez potrzeby adaptacji lub specjalistycznego projektowania. Uniwersalne projektowanie nie wyklucza możliwości zapewniania dodatkowych udogodnień dla szczególnych grup osób z niepełnosprawnościami, jeżeli jest to potrzebne (np. zaniżone krawężniki przy przejściach dla pieszych wraz z wykonaniem pola uwagi). Przy wykonaniu dokumentacji projektowej należy uwzględnić wytyczne - rekomendowane takie jak, m.in. WR-D-42-3 Wytyczne projektowania infrastruktury dla rowerów. Część 3: Projektowanie przejazdów dla rowerów oraz infrastruktury dla rowerów na skrzyżowaniach i węzłach, jak i również WR-D-41-3 Wytyczne projektowania infrastruktury dla pieszych. Część 3: Projektowanie przejść dla pieszych, i inne przepisy wiążące.
7. Do zmiany treści SWZ z dnia 23.03.2023 r. Zamawiający udostępnił zaktualizowany załącznik nr 5 do SWZ.
8. Do wyjaśnień treści SWZ z dnia 28.03.2023 r. Zamawiający udostępnił Rysunek nr 1 - Wyposażenie rzut kondygnacji parteru.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2023-04-03 09:00

Po zmianie:
2023-04-04 09:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2023-04-03 09:30

Po zmianie:
2023-04-04 09:30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.