Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00129918/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana oświetlenia zewnętrznego na oświetlenie typu LED na placach Rejonów i Obwodów Drogowych należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 006092820
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Niepodległości 32
1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra
1.5.3.) Kod pocztowy: 65-042
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: +48683280300
1.5.8.) Numer faksu: +48683280332
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdw@zdw.zgora.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.zgora.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana oświetlenia zewnętrznego na oświetlenie typu LED na placach Rejonów i Obwodów Drogowych należących do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84b60240-eed4-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00153041
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00006421/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Wymiana oświetlenia zewnętrznego na oświetlenie typu LED na placach Rejonów i Obwodów Drogowych należących do ZDW w Zielonej Górze
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00129918/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDW-ZG-WZA-3318-26/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja oświetlenia polegająca na wymianie istniejących opraw oświetlenia na energooszczędne oprawy uliczne ze źródłem LED na terenie Rejonów Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, Kożuchowie i Kłodawie oraz na terenie Obwodów Drogowych w Babimoście, Bobrowicach, Drezdenku, Lubsku, Sławie, Sulęcinie i Żaganiu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w Rozdziale III SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71314100-3 - Usługi elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu zostały złożone dwie oferty. Oferta nr 1 - Przedsiębiorstwo Drogowe „KONTRAKT” Sp. z o.o. ul. Szosa Poznańska 17, 66-600 Krosno Odrzańskie. Zgodnie z art. 97 art. 5 ustawy Pzp wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerywanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3. W Instrukcji dla Wyk., Zam. dokładnie sprecyzował swoje wymag. odnośnie wniesienia wadium. Zgodnie z zapisem w SWZ, Instrukcji dla Wyk. pkt 19 - Wymagania dot. wadium, Wyk. winien był wnieść wadium w wysokości 4 000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. Ponadto, zapis pkt 19 ppkt 4 brzmiał: Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środ. pieniężnych na rach. bank. Zam., o którym mowa w pkt 19.3 Instrukcji przed upływem terminu składania ofert.Z dok. dołączonych do oferty wynika, iż Wyk. dokonał przelewu kwoty 40 000,00 zł tytułem wadium, na rachunek Zam. w dniu 11.08.2021 r. (data operacji na wydruku z rachunku bankowego Wyk.). Zam. fakt zabezp. oferty wadium ustalił przez spr., czy przed upływem terminu składania ofert wymagana kwota wpłynęła i widniała na rachunku Zam. w taki sposób, iż mógł nią swobodnie dysponować. Zam. stwierdził, iż kwota 40 000,00 zł przekazana jako wadium została zaksięgowana na rach. Zam. w dniu 12.08.2021 r. o godz. 11:34, tj. po upływie wyznaczonego terminu. Zgodnie z art. 704 k.c. w warunkach przetargu można zastrzec, iż przystępujący do przetargu winien pod rygorem niedopuszczenia do niego wpłacić org. określoną sumę. Z kolei, z postanowień przepisu art. 454 §1 k.c w związku art. 8 ustawy Pzp wynika, że wpłata wadium ma charakter długu oddawczego, a więc jest spełniona gdy wpłynie na rach. Zam. jako odbiorcy (KIO/UZP 213/10). Przesłanka ta nie została spełniona. Oferta nr 2 - Konsorcjum firm: Lider - USŁUGI ELEKTRYCZNE Tadeusz Gracz ul. Osiedlowa 15, 64-212 Siedlec; Pełnomocnik – Systemy Oświetleniowe Andrzej Rogiński ul. Zwycięstwa 17, 66-100 Sulechów. Zgodnie z zapisami SWZ, ofertę należało złożyć w następujący sposób: - pkt 11.1.: Do przyg. oferty konieczne jest posiadanie przez os. upoważnioną do reprezentowania Wyk. kwalifikowanego podpisu elektronicznego, osobistego lub zaufanego. - pkt 12.I.3: Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w form. elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym. - pkt 12.I.6: Do oferty należy dołączyć ośw. o niepodleganiu wykl., speł. warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w pkt 16 ppkt 1.1, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym, a następnie zaszyfrować wraz z plikami stanowiącymi ofertę. Zam. otrzymał od Wyk. zaszyfrowaną ofertę, na którą składają się takie dokumenty jak: 1) formularz oferty 2) ośw. o braku podstaw do wykluczenia z postepowania 3) ośw. o spełnianiu war. udziału w postępowaniu 4) dowód wpłaty wadium 5) pełnomocnictwo; Zam. dokonał weryfikacji wyżej wymienionych dok. i stwierdził, że zostały złożone przez Wyk. w niewłaściwej formie. Dok. złożone wraz z ofertą nie zostały opatrzone wymaganym podpisem kwalifikowanym, lub zaufanym lub osobistym. Z treści art. 63 ust. 2 ustawy Pzp wynika, że w post. o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w post. o udzielenie zamówienia lub w konkursie, ośw., o którym mowa w art. 125 ust. 1, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub osobistym. W związku z powyższym, oferta złożona w jakikolwiek inny, niż wymagany opisany wyżej sposób jest nieważna. Oferta Konsorcjum firm podlega zatem odrzuceniu na mocy art. jak wyżej.Obie oferty zostały odrzucone z przedmiotowego postępowania. Wobec powyższego, nie złożono żadnej niepodlegającej odrzuceniu oferty. Zatem należało postąpić jak na wstępie.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 241080,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 471796,76 PLN
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Dostawa wyposażenia do szatni dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie budownictwa wodnego i melioracji wodnych w CKZiU nr 1 Budowlanka w Zielonej Górze.
- Remont dachu oraz remont i renowacja klatki schodowej w budynku położonym przy ul. Reja 2 w Zielonej Górze
- Remont sanitariatów w budynku Urzędu Statystycznego w Zielonej Górze, ul. Spokojna 1
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rozbudowa oraz poprawa stanu nawierzchni sieci dróg w Zielonej Górze - nr 1B
- USŁUGA WYWOZU ŚCIEKÓW BYTOWO-GOSPODARCZYCH Z DZIAŁU ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW ZAKŁADU GOSPODARKI KOMUNALNEJ SP. Z O.O. W ZIELONEJ GÓRZE PRZY UL. WROCŁAWSKIEJ 73
- Remont elewacji i dachu budynku położonego przy ul. Zamkowej 16A w Zielonej Górze
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa drogi gminnej do terenów inwestycyjnych w Brzozowie.
- Budowa oświetlenia ulicznego ścieżki pieszo-rowerowej w gminie Nasielsk
- Budowa instalacji fotowoltaicznych na terenie Gminy Kunice wraz ze wszystkimi niezbędnymi przyłączeniami
- BUDOWA OŚWIETLENIA NA TERENIE GMINY KORONOWO - 1 część (2 zadania)
- Modernizacja oświetlenia na terenie gminy Michałów Zadanie dofinansowane z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
- Rozświetlamy Gminę Leśna- poprawa efektywności energetycznej poprzez modernizację istniejącego oświetlenia
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.