eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Złotniki Kujawskie › Przebudowa drogi gminnej nr 150168C w miejscowości Karczówka



Ogłoszenie z dnia 2022-05-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa drogi gminnej nr 150168C w miejscowości Karczówka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Złotniki Kujawskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350808

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 6

1.5.2.) Miejscowość: Złotniki Kujawskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-180

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zlotnikikujawskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zlotnikikuj.ires.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zlotnikikujawskie

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa drogi gminnej nr 150168C w miejscowości Karczówka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff3720a3-afef-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152418

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00010944/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Przebudowa drogi gminnej nr 150168C w miejscowości Karczówka

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00102786/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 271.1.6.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych pn. „Przebudowa drogi gminnej nr 150168C w miejscowości Karczówka”.
2. Wspólny słownik zamówień publicznych (CPV):
45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
3. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej nr 150168C w miejscowości Karczówka zlokalizowanej na działce nr 174 i dz. nr 128 o długości ok. 1165,00 m. Początek odcinka objętego opracowaniem oznaczonego jako AB i zlokalizowanego na dz. o nr ewid. 174 stanowi obszar zlokalizowany w pobliżu granicy działki nr 174 i dz nr 30, koniec stanowi włączenie drogi do istn drogi gminnej nr 150104C - dz. nr 163. Odcinek objęty opracowaniem oznaczony jako CD zlokalizowany jest na dz. o nr ewid. 128 a swój początek na włączeniu drogi do istn drogi gminnej nr 150104C - dz. nr 163, koniec stanowi ostatnia zabudowa siedliskowa – obszar granicy działek 128 i 1.

Droga w planie
Przebudowywane i nowe elementy zagospodarowania mają na celu poprawę płynności ruchu przy jednoczesnym zapewnieniu wymaganego poziomu bezpieczeństwa. Dzięki wprowadzonym zmianom poprawie ulegnie również czytelność układu drogowego.
Dla rozbudowywanego odcinka drogowego, przyjęto założenie o zaprojektowaniu jednej jezdni jednopasowej dwukierunkowej o szerokości pasa ruchu 3,5m z obustronnymi poboczami o szer. 0,75m. Podczas procesu projektowego trasowanie oparto o zasadę wpisania osi projektowanej w istniejący przebieg pasa drogi wewnętrznej – na przeważającym odcinku trasę wpisano w istniejący układ geometryczny.
W obrębie włączeń dróg wewnętrznych do istn. drogi gminnej o nawierzchni bitumicznej dokonano poszerzeń wlotów do 5,0m i 4,5m (uzależnione od warunków lokalnych).

Profil podłużny (niweleta)
Profil podłużny rozbudowywanych odcinków drogowych załączono do projektu i przedstawiono na rysunku
Profil podłużny dla odcinka objętego opracowaniem zaprojektowano przy uwzględnieniu konieczności wykonania nowej konstrukcji jezdni drogi gminnej przy dowiązaniu do istniejących zjazdów i drogi gminnej publicznej
Niweletę skorygowano również pod kątem płynności ruchu poprzez eliminację lokalnych zaniżeń lub wzniesień.
Niweletę przebudowywanych zjazdów oraz włączeń dróg podporządkowanych należy dowiązać do projektowanej nawierzchni drogi.

Przekrój poprzeczny

1. Jezdnia
 Przekrój: 1x2
 szerokość jezdni: 3,5m z uwzględnieniem poszerzeń na łukach w planie i obrębu włączenia do drogi publicznej
 pochylenia poprzeczne: 2%
2. Pobocza
 szerokość :2x0,75m
 pochylenia poprzeczne:
 na odcinku prostoliniowym : 6-8%
 na łuku: zewnętrzne – tak jak pochylenie jezdni na dł. 1,0 m, 2 % przeciwnie na pozostałej szerokości
 na łuku: wewnętrzne – 2-3% większe niż pochylenie jezdni
Konstrukcje elementów składowych

1. jezdnia - nowa konstrukcja
- warstwa ścieralna z mieszanki AC11S, gr. 4 cm
- warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W, gr. 5 cm
- podbudowa z mieszanki kruszywa mieszanka kruszywa niezwiązanego C90/3
0/31,5 stabilizowanego mechanicznie – gr. 20 cm
- grunt rodzimy zagęszczony sklasyfikowany jako G1
Na nieobramowanych krawędziach jezdni należy wykonać schodkowanie poszczególnych warstw konstrukcyjnych. Warstwy bitumiczne należy przyciąć ze skosem 1:1, a warstwę poprzedzającą wykonać szerszą o wartość 1,5h (h-wysokość wyższej zaprojektowanej warstwy konstrukcji) dla każdej ze stron. Z kolei warstwę podbudowy z kruszywa lub betonu należy wykonać o wartości h+10cm (h-wysokość pierwszej warstwy bitumicznej układanej na podbudowie).

2. pobocza
- warstwa kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, gr. 15 cm
- uzupełnienie przestrzeni (po usunięciu warstwy ziemi urodzajnej) gruntem nasypowym (niewysadzinowym)
- grunt rodzimy zagęszczony sklasyfikowany jako G1

3. zjazdy – dowiązanie wysokościowe
- warstwa kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, gr. śr. 15 cm
- istn. konstrukcja zjazdu jako podbudowa

Odwodnienie
Woda opadowa oraz roztopowa dla odcinków obje tych opracowaniem z terenów utwardzonych, tak jak w stanie istniejącym odprowadzona będzie powierzchniowo na przyległę tereny zielone co przy występowaniu w podłożu gruntów piaszczystych zapewnia właściwe odwodnienie pasa drogowego.


Roboty rozbiórkowe
Przed przystąpieniem do robót zasadniczych należy wykonać następujące roboty rozbiórkowe:
 demontaż kolidującego oznakowania pionowego oraz barier drogowych,
 rozbiórka istniejącej konstrukcji jezdni,
 rozbiórka istniejącej konstrukcji zjazdów,
 wycinkę kolidującego zakrzaczenia - zgodnie z wykazem i naniesieniem na planie sytuacyjnym wraz z konserwacja (oczyszczeniem) pasa drogowego.
Roboty ziemne
Roboty ziemne obejmują zdjęcie warstwy humusu w miejscu wykonywania poszerzeń oraz nowych konstrukcji jezdni oraz wykonanie wykopów i nasypów pod warstwy konstrukcyjne jezdn.
Skarpy i rowy przewidziano do humusowania warstwą ziemi urodzajnej nr 10 cm z obsianiem trawą.
Przed przystąpieniem do robót ziemnych należy zgłosić zamiar ich rozpoczęcia gestorom urządzeń zgodnie z uzgodnieniami branżowymi oraz zapoznać się z naniesieniami tych urządzeń.
Roboty ziemne wykonać zgodnie z tabelą robót ziemnych i przekrojami poprzecznymi.

Zieleń drogowa
W ramach inwestycji należy dokonać wycinki kolidującego zakrzaczenia zgodnie z załącznikiem inwentaryzacji do projektu zagospodarowania oraz zaznaczonymi powierzchniami do wycinki na planie zagospodarowania.
Roboty związane z usunięciem krzewów obejmują wycięcie i wykarczowanie krzewów (obcięcie gałęzi, konarów i części pnia; odkopanie odcięcie i usunięcie korzeni; przewrócenie i pocięcie pnia) zasypanie dołów, wywiezienie pni, karpiny i gałęzi poza teren budowy we wskazane przez Inwestora miejsce.
Przy wycince mogą pracować jedynie odpowiednio wykwalifikowani pracownicy, posiadający aktualne orzeczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwskazań do wykonywania tego typu prac, posiadający przeszkolenie w zakresie BHP i odpowiednie kwalifikacje. Nad pracami powinien czuwać uprawniony inspektor
Sprzęt zmechanizowany wykorzystywany na budowie winien być sprawny, posiadać świadectwa legalizacji i dopuszczenia do ruchu, a jego operatorzy muszą przejść odpowiednie przeszkolenie i posiadać niezbędne kwalifikacje.
Przestrzeganie przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy jest obowiązkiem Wykonawcy
Po zakończeniu prac budowlanych, teren należy doprowadzić do stanu sprzed ich rozpoczęcia. Należy między innymi odtworzyć trawniki, które ulegną zniszczeniu w trakcie realizacji przedmiotowej inwestycji oraz przywrócić stan pierwotny wszystkim elementom które ulegną ewentualnemu uszkodzeniu w wyniku prowadzenia prac.
Wykonawca robót, ma obowiązek chronić przed uszkodzeniami wszystkie drzewa oraz krzewy pozostające w zasięgu robót budowlanych. Nad pracami w pobliżu drzew szczególnie zagrożonych powinien czuwać uprawniony inspektor ds. terenów zieleni.
Zgodnie z zapisami decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach przedsięwzięcia inwestor zobowiązany jest do wykonania nowych nasadzeni kompensujących.
Nasadzenia należy wykonać w projektowanym pasie drogowym – lokalizację należy ustalić na bieżąco z przedstawicielem zamawiającego
Dostarczone krzewy powinny być zgodne z normą PN-R-67023, PN-R-67022, właściwie oznaczone, tzn. muszą mieć etykiety, na których podana jest nazwa łacińska, forma, wybór, wysokość pnia, numer normy. W zależności od terminu realizacji inwestycji dopuszcza się sadzenie roślin z pojemników jak i kopane.

Infrastruktura techniczna w pasie drogowym.
W ramach inwestycji kolidująca infrastruktura techniczna z nowoprojektowanym układem drogowym zostanie zabezpieczona zgodnie z naniesieniem na planie zagospodarowania.
Ponadto w ramach prac realizowanych w zakresie branży drogowej w celu dostosowania do projektowanych rzędnych wykonać regulację oraz zabezpieczenia istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej:
 w zakresie sieci kablowej należy:
- istniejące kable należy zabezpieczyć rurami dwudzielnymi zgodnie z naniesieniem na planie zagospodarowania
- dokonać regulacji wysokości posadowienia istniejących złączy kablowych
 w zakresie sieci telekomunikacyjnej:
- istniejące kable należy zabezpieczyć rurami dwudzielnymi zgodnie z
naniesieniem na planie zagospodarowania
- dokonać regulacji wysokości posadowienia istniejących studni teletechnicznych
 w zakresie sieci wod-kan:
- istniejące naziemne części uzbrojenia wod-kan. (takie jak zawory wodociągowe, włazy kanałowe) należy wyprowadzi do rzędnych projektowanych modernizowanej nawierzchni

Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z załączonymi do projektu wszelkimi uzgodnieniami i naniesieniami gestorów urządzeń oraz uwzględnieniem zawartych w nich uwag dotyczących prowadzenia prac w rejonie urządzeń oraz warunków zabezpieczenia infrastruktury.
Bezwzględnie nakazuje się wykonywanie ręczne prac ziemnych w pobliżu istniejących urządzeń infrastruktury podziemnej przy zachowaniu szczególnej ostrożności.
Dla prac wykonywanych w pobliżu istniejących urządzeń nadziemnych przechodzących nad strefą robót należy podczas prac zachować szczególną ostrożność mając na uwadze zachowanie bezpiecznej odległości maszyn pracujących od elementów istniejących.
Przed przystąpieniem do robót wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z załączonymi do projektu wszelkimi uzgodnieniami i naniesieniami gestorów urządzeń oraz uwzględnieniem zawartych w nich uwag dotyczących prowadzenia prac w rejonie urządzeń oraz warunków zabezpieczenia infrastruktury.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja Projektowa, stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robot (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 9 do SWZ oraz projekt umowy, stanowiący załącznik nr 7 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 814926,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1497735,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 814926,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5560003976

7.3.3) Ulica: ul. Budowlana 38

7.3.4) Miejscowość: Inowrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 88-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 814926,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.