Ogłoszenie z dnia 2021-08-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00122192/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-07-21
- 2021/BZP 00170624/01 - Modyfikacja z dnia 2021-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży i obuwia roboczego w 4 pakietach dla potrzeb
Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Wojewódzki Szpital Zespolony w Elblągu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170745930
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Królewiecka 146
1.5.2.) Miejscowość: Elbląg
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-300
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 55239547
1.5.8.) Numer faksu: 55239547
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mpokratka@szpital.elblag.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://szpital.elblag.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://szpitalelblag.ezamawiajcy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży i obuwia roboczego w 4 pakietach dla potrzebWojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Elblągu
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5e18aaab-e9fb-11eb-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00152405
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-08-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00122192/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 24/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 151415,00 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież medyczna - szczegółowy opis, ilości zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 72800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Odzież techniczna - szczegółowy opis, ilości zawiera Załącznik Nr 2 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
4.5.5.) Wartość części: 19270,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obuwie medyczne - szczegółowy opis, ilości zawiera Załącznik Nr 3 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18800000-7 - Obuwie
4.5.5.) Wartość części: 51300,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Obuwie techniczne - szczegółowy opis, ilości zawiera Załącznik Nr 4 do SWZ.4.5.3.) Główny kod CPV: 18830000-6 - Obuwie ochronne
4.5.5.) Wartość części: 8045,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiającyw dniu 02.08.2021 r. unieważnił postępowanie w Pakiecie Nr 2 na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie:
W Pakiecie Nr 2 oferta Wykonawcy P.P.H.U. PROTECT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Browarna 90, 82-300 Elbląg podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5) - jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 3) - jest niezgodna z przepisami ustawy.
Zgodnie z zapisem Rozdziału XV SWZ pkt. 7 „Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
Oferta Wykonawcy P.P.H.U. PROTECT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Browarna 90, 82-300 Elbląg nie została podpisana żadnym z wymaganych w/w podpisów jak i również Wykonawca nie podpisał jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 48978,11 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 58449,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 48978,11 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MEDIBUT ZAKŁAD PRODUKCYJNY S.C.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100116159
7.3.3) Ulica: ul. Gen. J. Dąbrowskiego 45
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-177
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-08-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 48978,11 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 02.08.2021 r. unieważnił postępowanie w Pakiecie Nr 4 na podstawie art. 255 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych – wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Uzasadnienie:
W Pakiecie Nr 4 oferta Wykonawcy P.P.H.U. PROTECT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Browarna 90, 82-300 Elbląg podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 5) - jest niezgodna z warunkami zamówienia oraz na podstawie art. 226 ust.1 pkt. 3) - jest niezgodna z przepisami ustawy.
Zgodnie z zapisem Rozdziału XV SWZ pkt. 7 „Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym”.
Oferta Wykonawcy P.P.H.U. PROTECT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Browarna 90, 82-300 Elbląg nie została podpisana żadnym z wymaganych w/w podpisów jak i również Wykonawca nie podpisał jej kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Postępowanie w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na dostawę sprzętu kuchennego
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Bielnik Drugi, gmina Elbląg
- Remont instalacji gazowych w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Elblągu.
- Dostawa przełączników sieciowych wraz z oprzyrządowaniem dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Dostawa aparatury i przyrządów do diagnozy zaburzeń zmysłów dla Akademii Nauk Stosowanych w Elblągu
- Przebudowa przepustu w ciągu drogi leśnej nr inw. 220/222 oddz. 183 Leśnictwo Górki w miejscowości Kadyny
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży roboczej i ochronnej oraz obuwia roboczego i ochronnego na potrzeby spółki Fabryka Wody sp. z o.o. przy ul. 1 Maja 41 w Szczecinie
- Dostawa sortów BHP dla pracowników Nadleśnictwa Suchedniów w 2024 roku
- Sukcesywna dostawa odzieży ochronnej na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Dostawa elementów umundurowania dla funkcjonariuszy Straży Miejskiej w Łodzi
- " Dostawa: odzieży ochronnej, medycznej oraz obuwia dla pracowników WSS 5."
- Sukcesywna dostawa środków ochrony indywidualnej, odzieży i obuwia roboczego pracownikom GDDKiA Oddział w Białymstoku oraz Rejonów
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.