eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzyna Śląska › Budowa/Modernizacja Centrów Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) na obszarach wiejskich w gminie Jaworzyna Śląska

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-05-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa/Modernizacja Centrów Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) na obszarach wiejskich w gminie Jaworzyna Śląska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA JAWORZYNA ŚLĄSKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718350

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Powstańców 3

1.5.2.) Miejscowość: Jaworzyna Śląska

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-140

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@jaworzyna.net

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jaworzyna.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa/Modernizacja Centrów Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) na obszarach wiejskich w gminie Jaworzyna Śląska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb82061c-a616-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00152337

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00090182/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IGK.271.3.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W ramach zadania planuje się realizację następujących zadań inwestycyjnych:
Część I „Budowa wiejskiego centrum integracji społeczności wiejskiej w Pastuchowie”
Przedmiotem zamówienia w ramach części 1, będącej częścią projektu „Budowa /Modernizacja Centrów Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) na obszarach wiejskich w gminie Jaworzyna Śląska”, dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, jest budowa budynku wiejskiego centrum integracji społeczności wiejskiej w Pastuchowie na terenie działki nr 222/1, 338, 337/2 w Pastuchowie wraz z wszystkimi wewnętrznymi instalacjami wod-kan, elektryczną. Przedsięwzięcie budowlane objęte jest ostateczną decyzją pozwolenia na budowę nr 2009/2021 z dnia 20.12.2021r. (WB.6740.1759.2021.4.BJ). Zakres inwestycji obejmuje budynek użyteczności publicznej o powierzchni zabudowy 426,01 m2, powierzchni użytkowej 458,02m2, kubaturze 2745,49 m3. Przedmiot zamówienia swoim zakresem obejmuje budowę przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji sanitarnej, fragment sieci wodociągowej zakończony hydrantem, budowę wewnętrznej linii zasilającej, wykonanie powierzchni utwardzonej oraz budowę zjazdu.
Przedmiot zamówienia obejmuje m. in.:
1) W ramach zagospodarowania terenu należy wykonać:
- budowę sieci wodociągowej o długości 17,8 m zgodnie z projektem branżowym; wpięcie projektowanej sieci do istniejącej sieci w dz. Nr 337/2;
- dostawę i montaż hydrantu podziemnego dn 80 w ilości 1 szt.;
- przyłącze wody dn 40 zgodnie z projektem branżowym;
- budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej dn 160 włączonej poprzez istniejącą studzienkę na kanalizacji sanitarnej dn 200 w dz. Nr 338 zgodnie z projektem branżowym;
2) Budowa budynku o parametrach:
- powierzchnia zabudowy: 426,01 m2;
- powierzchni użytkowa: 458,02 m2;
- wysokość budynku: 31,34 m;
- szerokość budynku: 17,74 m;
- liczba kondygnacji: 1;
- układ funkcjonalny budynku (pomieszczenia):
sala spotkań (świetlica wiejska) o powierzchni 124,03 m2;
pomieszczenie kuchenne (świetlica wiejska) 17,55 m2;
magazyn zewnętrzny (świetlica wiejska) 11,68 m2;
magazyn (świetlica wiejska) 10,7 m2;
toalety 7,88 m2;
toaleta dla niepełnosprawnych 5,34 m2;
pomieszczenie gospodarcze (świetlica wiejska) 1,97 m2;
świetlica środowiskowa 38,34,m2;
pomieszczenie koła gospodyń wiejskich 29,72 m2;
garaż OSP 60,96 m2;
przedsionek OSP 3,6 m2;
szatnia OSP 11,16 m2;
pomieszczenie sanitarne OSP 19,24 m2;
pomieszczenie socjalne OSP 20,84 m2;
antresola OSP 58,11 m2;
komunikacja 36,90 m2;
W ramach zamówienia należy wykonać budowę budynku murowanego na fundamentach żelbetowych i stropach i wieńcach żelbetowych; więźba dachowa drewniana;
Ściany zewnętrzne należy ocieplić wełną mineralną gr. 20cm;
Wykonać dach dwuspadowy z pokryciem z dachówki zakładkowej w uwzględnieniem na łączniku pokrycia z papy NRO;
Elewacja do wykonania z tynku cienkowarstwowego z cokołami z kamienia szarego (granit drobnoziarnisty);
Montaż stolarki okiennej w kolorze szarym wraz z parapetami kamiennymi (granit drobnoziarnisty);
Projektowane tarasy, dojścia, podjazdy do wykonania z kostki betonowej szarej z pełną podbudową;
Należy wykonać WLZ, instalację wewnętrzną elektryczna, instalację wewnętrzną wodociągową oraz instalację wewnętrzną kanalizacyjną, wg załączonych projektów branżowych;
Do wykonania instalacja c.o. sali świetlicy wiejskiej oraz sali świetlicy środowiskowej poprzez klimatyzatory z funkcją grzania o mocy 3,5 kW; Reszta pomieszczeń poprzez wykonanie instalacji i dostawę z montażem grzejników elektrycznych;
Wykonawca jest zobowiązany do wykonania decyzji nr 24/2022 z dnia 07.02.2022r. dotyczącej usunięcia 1 szt. drzewa z gatunku kasztanowiec biały o obwodzie 128 cm na dz. 338. Wykonawca w ramach decyzji w swoim zakresie również wykona nasadzenia zastępcze objęte decyzją w zakresie nasadzenia 2 szt. szkółkowanych drzew liściastych (rodzaj wskazany w decyzji) o obwodach 12-14 cm;
3) Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto:
 pełną obsługę geodezyjną w tym wytyczenie obiektów w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą z pomiarem ilościowym wykonanego zakresu rzeczowego,
 organizację terenu budowy,
 dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych,
 wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów,
 wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
 i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45410000-4 - Tynkowanie

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.5.) Wartość części: 421347,84 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przebudowa świetlicy wiejskiej w Pasiecznej”
Przedmiotem zamówienia w ramach części 2, będącej częścią projektu „Budowa – Modernizacja Centrów Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) na obszarach wiejskich w gminie Jaworzyna Śląska”, dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych jest przebudowa świetlicy wiejskiej w Pasiecznej gmina Jaworzyna Śląska zlokalizowanej na działce 269/2 obręb Pasieczna.
Zakres niniejszej części planuje się zlecić Wykonawcy w systemie „ zaprojektuj i wybuduj”, poprzez wykonanie dokumentacji projektowej wraz
z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami i decyzjami administracyjnymi oraz wykonanie robót budowlanych na podstawie wcześniej wykonanej dokumentacji przy zachowaniu wszelkich wymogów prawa budowlanego i warunków technicznych. Dokumentacja projektową należy wykonać we wszystkich branżach: konstrukcyjno architektonicznej, sanitarnej oraz elektrycznej. Stan istniejący budynku został opisany w PFU, będącym załącznikiem do niniejszej SWZ. Powierzchnia zabudowy: 261,65 m2; powierzchnia użytkowa: 262,23 m2; kubatura: 2146 m3. Budynek jest wielofunkcyjny. W obiekcie znajdują się pomieszczenia świetlicy środowiskowej oraz świetlicy wiejskiej. Przedmiot zamówienia obejmuje przebudowę pomieszczeń świetlicy wiejskiej i świetlicy środowiskowej. W ramach zadania należy wykonać:
- mapy do celów projektowych,
- opracowanie koncepcji sposobu przebudowy świetlicy wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałowe musi być zatwierdzona przez Zamawiającego,
- projekt budowlany z podziałem na części tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt techniczny w każdej branży budowlanej (architektoniczno budowlany, sanitarny, elektryczny) w ilości po 4 egz. każdy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
- projekt wykonawczy dla każdej z branż w ilości 2 egz. w formie papierowej i 1 egz.
w formie elektronicznej,
- szczegółową specyfikację techniczną wykonani i odbioru robót w ilości 2 egzemplarze w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
- uzyskanie opinii/uzgodnienia Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków - jeżeli dotyczy,
- zgłoszenia robót bądź uzyskanie pozwolenia na wykonanie robót budowlanych
w formie decyzji administracyjnej,
- wykonanie kosztorysu w ilości 1 egzemplarz w formie papierowej i 1 egzemplarz
w formie elektronicznej,
- zapewnienie kierownictwa budowy (kierownik budowy),
- wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych zgodnie z wykonaną i zatwierdzona dokumentacja projektowa oraz pełnienie nadzoru autorskiego,
- uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia.
- Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto: organizację terenu budowy, dostawę materiałów, sprzętu i narzędzi niezbędnych do wykonania robót budowlanych, wykonanie niezbędnych badań, sprawdzeń i pomiarów, wykonanie operatu kolaudacyjnego w tym dokumentacji powykonawczej (w dwóch egzemplarzach dla Zamawiającego) zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.
Szczegółowy zakres planowanych robót (przebudowy) został opisany w Programie Funkcjonalno Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 128720,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Przygotowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej budowy budynku świetlicy wiejskiej w Nowym Jaworowie”
Przedmiotem zamówienia w ramach części 3, będącej częścią projektu „Budowa – Modernizacja Centrów Integracji Aktywności Społecznej (CIAS) na obszarach wiejskich w gminie Jaworzyna Śląska”, dofinansowanej z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych jest opracowanie pełnej dokumentacji projektowo kosztorysowej na budowę budynku świetlicy wiejskiej.
W ramach opracowywanych projektów należy uwzględnić budowę nowego budynku świetlicy wiejskiej o powierzchni zabudowy ok. 100 m2 z pomieszczeniem gospodarczym, pomieszczeniem dostosowanym na przygotowanie/odgrzanie posiłku, z pomieszczeniem WC. W ramach projektu należy uwzględnić również zagospodarowanie terenu wokół budynku, przyłącze wody, zbiornik na nieczystości ciekłe przyłącze – zasilanie budynku w energię eklektyczną. Projektowany budynek wyposażyć w pełną instalację wodno kanalizacyjną i elektryczną. Wykonawca w ramach zamówienia przeanalizuje i zaprojektuje oszczędne i ekonomiczne ogrzewanie budynku.
Dokumentacja projektowo-kosztorysowa w zapisach dotyczących materiałów i urządzeń nie może zawierać znaków towarowych, nazw producentów, patentów lub pochodzenia. Materiały i urządzenia powinny zostać opisane w sposób naturalny, za pomocą cech technicznych i jakościowych.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- wykonanie map do celów projektowych;
- opracowanie koncepcji budowy budynku świetlicy wraz z zestawieniem szczegółowym proponowanych materiałów, zakresu będącego przedmiotem zamówienia, koncepcja i zestawienie materiałowe musi być zatwierdzona przez Zamawiającego;
- opracowanie odrębnych projektów budowlanych z podziałem na części tj. projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno budowlany, projekt techniczny w każdej branży budowlanej (architektoniczno budowlany, sanitarny, elektryczny) w ilości po 4 egz. każdy w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
- opracowanie projektów wykonawczych dla każdej z branż w ilości 2 egz. w formie papierowej i 1 egz. w formie elektronicznej,
- uzyskanie opinii/decyzji Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków w celu uzgodnienia projektowanych robót, o ile taka konieczność wystąpi;
- zgłoszenia robót bądź uzyskanie pozwolenia na budowę w formie decyzji administracyjnej,
- wykonanie kosztorysu w ilości 1 egzemplarz w formie papierowej i 1 egzemplarz w formie elektronicznej,
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto.:
- zapewnienie projektantów w każdej branży (architektoniczno budowlanej, sanitarnej, elektrycznej),
- pełnienie nadzoru autorskiego w czasie realizacji robót budowlanych przez wszystkich projektantów branżowych,
- wszelkie opinie, uzgodnienia, decyzje wymagane prawem budowanym,
i inne, niezbędne do pełnego wykonania przedmiotu zamówienia.

Dokumentacja projektowa musi spełniać obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego, przepisy techniczno-budowlane, przepisy związane i obowiązujące normy m.in.:
Ustawa z dnia 07 lipca 1994r. – Prawo budowlane;
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2020r. poz. 1609 z późn. zm.)
Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 września 1998r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych;
Rozporządzenie Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa w sprawie rodzajów i zakresu opracowań geodezyjno – kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie;
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia;
Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. w sprawie wzorów wniosku o pozwolenie na budowę, oświadczenia o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane i decyzji o pozwoleniu na budowę;
Ustawa z dnia 19 września 2019r. Prawo zamówień publicznych;
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021 w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym (Dz. U. z 2021, poz. 2458).
Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20.12.2021r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2021r. poz. 2454).
Inne obowiązujące normy branżowe, wymagania norm europejskich.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją

4.5.5.) Wartość części: 5388,89 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2842487,13 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2842487,13 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2842487,13 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): THERM-BUD sp. z o.o.,

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: THERM-BUD Grzegorz Ważny

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 886 29 77 027

7.3.3) Ulica: Piotra Wysockiego 27B

7.3.4) Miejscowość: Wałbrzych

7.3.5) Kod pocztowy: 58-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-05-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2842487,13 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 460 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt.1. ponieważ nie wpłynęła żadna oferta.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68880 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 68880 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68880 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Biuro Architektoniczne CIGNUS Anna Kalinowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 884-213-75-48

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej 12

7.3.4) Miejscowość: Strzegom

7.3.5) Kod pocztowy: 58-150

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-04-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68880 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 310 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.